Strona 2 z 59

Re: Discovery Media Pro 2020

: 09.11.2019, 21:48
autor: johnyPL
AdamBeg pisze:
09.11.2019, 21:40
Napisz na [email protected]
Opisz swoją sytuację oraz dołącz zdjęcia jak próbujesz być głównym użytkownikiem. Podaj swoje dane z weconnecta (e-mail).

tylko uważaj na wagę zdjęć, obniż ich jakość, bo jak dodasz prosto z telefonu może być problem.
Skorzystam z rady, dziękuje 👍

Re: Discovery Media Pro 2020

: 09.11.2019, 22:16
autor: mariusz123a
johnyPL pisze:
09.11.2019, 18:58

Samo od siebie się naprawiło czy interweniowałeś gdzieś?
Samo przeszło po dwóch dniach. A przedwczoraj mail przyszedł z przeprosinami za tą sytuacje.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 10.11.2019, 11:41
autor: gafek
To może ja podłączę się pod wątek, żeby nie otwierać nowego. Zauważyłem dziwne zachowanie się mojego Discovery Media. Kiedy odtwarzam mp3 z panelu dotykowego mogę przerzucać utwory wstecz i do przodu i to działa normalnie. Natomiast kiedy używam do tego celu przycisków na kierownicy utwory przerzucane są jakby co drugi. To znaczy na chwilę pojawi się tytuł następnego utworu ale zaraz potem przechodzi do kolejnego i ten odtwarza.
Co za cyrki ?
Andrzej.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 11.11.2019, 15:39
autor: mateusz159
Witam, czy ktoś próbował zaktualizować logo stacji radiowych? Pytam ponieważ liczba dostępnych logo w pamięci wewnętrznej jest mniejsza niż dostępna na stronie ostatnia wersja, którą można pobrać. Pobrane loga wrzuciłem na pendrive, ale nie znalazłem opcji aktualizacji lub wskazania logo z pendriva (taką opcje miałem w poprzednim samochodzie 2015r - Discovery PRO). Dzięki za pomoc.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 11.11.2019, 23:36
autor: johnyPL
AdamBeg pisze:
09.11.2019, 21:40
Napisz na [email protected]
Opisz swoją sytuację oraz dołącz zdjęcia jak próbujesz być głównym użytkownikiem. Podaj swoje dane z weconnecta (e-mail).

tylko uważaj na wagę zdjęć, obniż ich jakość, bo jak dodasz prosto z telefonu może być problem.
Potwierdzam iż kontakt mailowy rozwiązał w 100% problem.

Dodatkowo potwierdziłem dane personalne poprzez wideorozmowę i mogę w pełni korzystać z z weconnect w tym uruchamiać zdalnie światła i klakson.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 12.11.2019, 03:20
autor: AdamBeg
johnyPL pisze:
11.11.2019, 23:36
AdamBeg pisze:
09.11.2019, 21:40
Napisz na [email protected]
Opisz swoją sytuację oraz dołącz zdjęcia jak próbujesz być głównym użytkownikiem. Podaj swoje dane z weconnecta (e-mail).

tylko uważaj na wagę zdjęć, obniż ich jakość, bo jak dodasz prosto z telefonu może być problem.
Potwierdzam iż kontakt mailowy rozwiązał w 100% problem.

Dodatkowo potwierdziłem dane personalne poprzez wideorozmowę i mogę w pełni korzystać z z weconnect w tym uruchamiać zdalnie światła i klakson.
a rozmawiałeś po polsku czy po angielsku/niemiecku?

Re: Discovery Media Pro 2020

: 12.11.2019, 06:44
autor: johnyPL
AdamBeg pisze:
12.11.2019, 03:20
johnyPL pisze:
11.11.2019, 23:36
AdamBeg pisze:
09.11.2019, 21:40
Napisz na [email protected]
Opisz swoją sytuację oraz dołącz zdjęcia jak próbujesz być głównym użytkownikiem. Podaj swoje dane z weconnecta (e-mail).

tylko uważaj na wagę zdjęć, obniż ich jakość, bo jak dodasz prosto z telefonu może być problem.
Rozmowa odbyła się w języku angielskim

Potwierdzam iż kontakt mailowy rozwiązał w 100% problem.

Dodatkowo potwierdziłem dane personalne poprzez wideorozmowę i mogę w pełni korzystać z z weconnect w tym uruchamiać zdalnie światła i klakson.
a rozmawiałeś po polsku czy po angielsku/niemiecku?

Re: Discovery Media Pro 2020

: 12.11.2019, 07:37
autor: mariusz123a
Wideoczat po angielsku, chyba że znasz niemiecki to też jest taka opcja.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 13.11.2019, 02:33
autor: ŁukaszBP
Nie bój się wideoczatu, jest po angielsku, ale konsultant mówi powoli i wyraźnie. Jak czegoś nie zrozumiesz, to dopytaj - bądź komunikatywny i nie skupiaj się na akcencie.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 13.11.2019, 09:31
autor: Osfald
Także przechodziłem tę procedurę w angielskim wideoczacie. Konsultant wyglądał na Hindusa. Od razu przypomniał mi się sprzedawca biletów do metra w okienku na Heathrow. Za cholerę nie mogłem wtedy zrozumieć co on tam gada po hindusku-angielsku :D Na szczęście ten Pan mówił wyraźnie. Kolejno: podajesz Imię i nazwisko, robią Ci zdjęcie (patrzysz w obiektyw kamery! nie na ekran :) - te 3 centymetry robią im różnicę :P , przez chwilę nie wiedziałem o co mu chodzi), potem konsultant przełączy kamerę w telefonie na tylną i zacznie się zabawa z dowodem osobistym, czyli zdjęcie całego dowodu z przodu (dokładne zdjęcie obu wizerunków twarzy znajdujących się na awersie oraz znaków zabezpieczających, razem z obracaniem dowodu góra-dół, lewo-prawo), potem zdjęcie rewersu dowodu, podanie słowne daty urodzenia oraz imion matki i ojca. Z mojego doświadczenia proponuję podgłośnić telefon i siąść sobie w spokojnym otoczeniu (duże słuchawki nie są wskazane - będą prośby o ich odłożenie przy robieniu zdjęć), przygotować dobre światło oraz stół, na którym można położyć dowód do zdjęć. To tyle. Potem poinformują Was, że procedura chwilę potrwa - razem poczekacie. Po zakończeniu rozłącza się konsultant, a system chwilę jeszcze trawi dane i uruchamia w końcu możliwości dodatkowe w WeConnect. Proste :D