Strona 3 z 59

Re: Discovery Media Pro 2020

: 13.11.2019, 13:05
autor: Osfald
I jeszcze jedno... nasz najnowszy Arteon My2020 w aplikacji i na stronie WeConnect wygląda tak:

Obrazek

:D

Nie wiem czy bug w aplikacji czy nie mają odpowiedniej fotki :P

Re: Discovery Media Pro 2020

: 13.11.2019, 15:48
autor: johnyPL
Osfald pisze:
13.11.2019, 13:05
I jeszcze jedno... nasz najnowszy Arteon My2020 w aplikacji i na stronie WeConnect wygląda tak:

Obrazek

:D

Nie wiem czy bug w aplikacji czy nie mają odpowiedniej fotki :P
Coś masz nie halo ponieważ u mnie jest poprawnie

Re: Discovery Media Pro 2020

: 14.11.2019, 22:07
autor: arteonR
Czy Wasze Discovery Pro 2020 też ma zwiechy i przycina się zwłaszcza zaraz po starcie auta... logowanie użytkownika jest powolne i zostaje na ekranie i trzeba przycisnąć OK za kaźdym odpaleniem auta.. a później przycina się przez jakiś czas przy przełączaniu funkcji/stron ?
Czegoś takiego zupełnie nie było w B8 .. czyli że tak to poprawili w nowym modelu słabo coś?
Może by to zgłaszać im a dopiero drugi tydz po odbiorze auta .. już nie wspomne o tych zegarach szpetne połączenie zbyt małych zegarów od troca/skody z tymi wypełnieniami plastikowymi u gory i po bokach :-)

Re: Discovery Media Pro 2020

: 14.11.2019, 22:09
autor: arteonR
Za to WeConnect faktycznie na plus - podsumowanie ostatnich przejazdów cały czas połączenie online z autem status drzwi okien miejsce parkowania to działa dobrze!

Re: Discovery Media Pro 2020

: 15.11.2019, 01:59
autor: ŁukaszBP
@arteonR - a chwaliłem jeszcze kilka dni temu, że aktualizacje poprawią działanie systemu... jednak znowu pojawiła się nazwa użytkownika przy wsiadaniu i faktycznie trzeba kliknąć OK (bzdura, a wk**wia), do tego system "wstaje" do pełni działania tak po około 30-45 sekundach - do tego czasu jest mało responsywny, przycina się. Kolejny patent to Apple CarPlay - działało dobrze, a teraz widzę, że np. Spotify działa dziwnie, czasem wychwytuje to, co się działo na Spotify na telefonie (ostatnio odtwarzane) i to wznawia, a czasem łapie zwiechę, trzeba zamknąć apkę na telefonie i dopiero Spotify w aucie zaczyna działać. Raz miałem tak, że syn oglądał coś na YouTube i zaczęło odtwarzać dźwięk w aucie. Nie wiedziałem (i do dziś nie wiem) nawet jak to wyłączyć...

Dziś miałem też dziwny przypadek: wsiadamy z żoną do auta, ona ma przy sobie swój klucz, ja mam drugi. Ona odblokowała auto, wsiadła pierwsza, pojawiły się ustawienia przypisane do jej konta (ma telefon z, tfu, androidem). Wsiadam ja jako kierowca, przełączam użyszkodnika na siebie (słuchawka fapple) i samochód jakby zapamiętał, że pierwsza w aucie była żona i mimo przełączenia profilu podłączył się szajsung przez BT i nawet po kilkukrotnym klikaniu w przycisk połączenia z Apple CarPlay wywalało tylko błąd, że nie może połączyć. Audio w aucie cisza głucha, radia nie dało się włączyć, przyciski do głośniej/ciszej ustawiały głośność asystenta głosowego (był nieaktywny ten w aucie). Dopiero, gdy szajsung zniknął fizycznie z auta całość zaczęła działać jak należy. Mam nadzieję, że VW wpadnie na to, że do profilu kierowcy jednak warto dopisać to, z jakiego telefonu korzystał ostatnio (lub z jakiego korzystał częściej) i zacznie to działać tak, jak należy.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 15.11.2019, 09:21
autor: Art e on
Proponuje jeszcz zalozyc watek "cos tam pro 2021, 2022 i 2023" zeby bylo "latwiej" szukac....

Re: Discovery Media Pro 2020

: 15.11.2019, 19:53
autor: coulignon
Mam problem żeby zalogować się do Tidala . Jak już się zaloguje się po którejś próbie to wyrzuca komunikat "brak treści do odtworzenia" i nic się nie dzieje dalej. Łączę się z internetem przez hotspota, jestem użytkownikiem głównym więc teoretycznie powinno byc ok. Co spaprałem?

Re: Discovery Media Pro 2020

: 15.11.2019, 20:36
autor: coulignon
Takie cos znalazłem:

TIDAL™
— Odpowiedni system Infotainment w samochodzie.
— Ważna licencja We Connect Plus i pakiet „Streaming & Internet“.
— Dodatkowa objętość danych (zakupiona jako pakiet danych lub własne konto danych za pośrednictwem sparowanego urządzenia mobilnego).
— Wymagany jest użytkownik główny.
— Ważny abonament Tidal.
— Istniejący użytkownik w Tidal.

Nie wiem czy dobrze rozumiem ale korzystanie z zewnetrznego hotspota i tak nie zwalnia mnie z zakupu dodatkowego pakietu „Streaming & Internet“?

Re: Discovery Media Pro 2020

: 16.11.2019, 01:24
autor: Zbigniew
Mam zakupioną w licencję "We Connect Plus" i Tidal działa bez problemu.
O ile sobie przypominam to początkowo też miałem taki komunikat - na koncie Tidal'a należało przypisać ulubione albumy i playlisty czyli tzw. "moja muzyka" . Wówczas jest możliwość wyboru " treści do odtworzenia" z poziomu Discovery Media.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 16.11.2019, 09:32
autor: coulignon
ok dzięki , sprawdzę .