We connect

karambazielona
Member
Posty: 81
Rejestracja: 14.04.2018, 11:49

We connect

Post autor: karambazielona » 15.12.2019, 09:23

Czy często włącza się wam alarm?
Mi dzisiaj pierwszy raz po roku wyskoczyło powiadomienie ze coś działo się na zewnątrz co aktywowalo alarm.
Na nagraniu z kamery nic podejrzanego nie widać.


Szanowny Panie
Informujemy, że układ alarmowy online w dniu 15.12.2019 o godzinie 00:19 wykrył działanie na karoserii Twojego pojazdu Arteon Elega 140 D7F.”

Lazi
Senior Member
Posty: 445
Rejestracja: 13.08.2017, 22:37

Re: We connect

Post autor: Lazi » 15.12.2019, 10:01

W przeciągu prawie dwóch lat, raz dostałem komunikat o wykrytym ruchu wewnątrz pojazdu. Niestety w danym momencie nie byłem w stanie zweryfikować co się stało i nie wiem co było powodem aktywowania.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)

Awatar użytkownika
Osfald
Senior Member
Posty: 574
Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED

Re: We connect

Post autor: Osfald » 15.12.2019, 15:23

Raz przy zmianie kół, po podniesieniu zamkniętego samochodu zaczął wyć. W żadnej innej sytuacji nie było alarmów.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem :D

XenosagaII
Junior Member
Posty: 38
Rejestracja: 02.10.2019, 20:35

Re: We connect

Post autor: XenosagaII » 17.12.2019, 10:58

Wiecie może jak włączyć w we connect opcje uruchamiania webasto ? Mam webasto dołożone przez asa jak doposażenie auta (tak jest taka opcja do arteona) wszytko śmiga idealnie ale tylko ta aplikacja nie ma aktywnej tej opcji.

MaciekFLEX
Member
Posty: 206
Rejestracja: 13.07.2018, 11:36
Lokalizacja: Kłodzko

Re: We connect

Post autor: MaciekFLEX » 17.12.2019, 11:11

:dodgy: U mojego sąsiada ostatnio w skodzie włączył się alarm pierwszy raz od pół roku. Ciekawa sytuacja(..) U niego jak się włączył a u mnie nie :dodgy:
VW Arteon R-Line 2.0 TDI 190 4MOTION

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: We connect

Post autor: kriss555 » 17.12.2019, 22:17

XenosagaII pisze:
17.12.2019, 10:58
Wiecie może jak włączyć w we connect opcje uruchamiania webasto ? Mam webasto dołożone przez asa jak doposażenie auta (tak jest taka opcja do arteona) wszytko śmiga idealnie ale tylko ta aplikacja nie ma aktywnej tej opcji.
U mnie jest fabryczne webasto i jest opcja. Jezeli serwis zalizyl to musial zakodowac. Skoro sie nie pojawila opcja w weconnect to nie da sie raczej
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion

SoundFormat
Junior Member
Posty: 34
Rejestracja: 20.09.2019, 21:48

Re: We connect

Post autor: SoundFormat » 20.01.2020, 20:03

Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia będąc z dala od auta czy system weconnect ma sieć czy nie (połączenie z centralą czy te coś tam ze da się zdalnie z nim połączyć przez we connect). Dzisiaj zostawiłem artka na parkingu przesiadłem się do drugiego auta i pojechałem. Na drugim końcu miasta nie pamiętałem czy zamknąłem auto czy nie, wiec wszedłem w apkę we connect a tam info ODBLOKOWANY ale nie działała tym razem opcja zablokowania przez aplikację co wcześniej już robiłem nie raz ale tym razem błąd wyskakiwał no ale informacja ODBLOKOWANY no to dawaj z powrotem a tu auto zamknięte jednak. No i później jak już artkiem jechałem to zobaczyłem że właśnie ikonka globusa jest szara więc chyba dlatego nie było z nim połączenia. I dodatkowo pytanko czy jak odejdzie się z kluczykami dalej od auta to sam się blokuje? Czy da się tak ustawić?

Awatar użytkownika
Jerzy
Senior Member
Posty: 337
Rejestracja: 14.08.2018, 21:35
Lokalizacja: Pomorskie

Re: We connect

Post autor: Jerzy » 20.01.2020, 20:34

Czasami trzeba odświeżyć stan pojazdu na aplikacji, przeciągając ekran początkowy do dołu. Co do zamykania się samochodu automatycznie, można to zakodować ale będzie to działało po każdym opuszczeniu pojazdu z kluczami. Trochę to upierdliwe, ale można się przyzwyczaić.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps

SoundFormat
Junior Member
Posty: 34
Rejestracja: 20.09.2019, 21:48

Re: We connect

Post autor: SoundFormat » 20.01.2020, 22:25

Czy u Was też jest brak połączenia z serwerem VW od 3 dni i szary globus? W We Connect ostatnią aktualizację danych przebiegu, stanu auta itp. mam z 17.01

Awatar użytkownika
johnyPL
Senior Member
Posty: 374
Rejestracja: 24.07.2019, 14:18
Lokalizacja: Katowice

Re: We connect

Post autor: johnyPL » 20.01.2020, 22:46

SoundFormat pisze:
20.01.2020, 22:25
Czy u Was też jest brak połączenia z serwerem VW od 3 dni i szary globus? W We Connect ostatnią aktualizację danych przebiegu, stanu auta itp. mam z 17.01
U mnie działa poprawnie, przed sekunda aktualizowałem status pojazdu.
johnyPL

Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385

ODPOWIEDZ