We connect

karciu
Member
Posty: 55
Rejestracja: 08.09.2019, 15:35

Re: We connect

Post autor: karciu » 29.03.2021, 17:39

Ja tez nie widzę.... :(

Awatar użytkownika
Silent_bob
Member
Posty: 73
Rejestracja: 14.03.2021, 17:20

Re: We connect

Post autor: Silent_bob » 06.04.2021, 20:49

Mam pytanie odnośnie We connect i szarego globusa. Mam w samochodzie router mobilny wifi i auto jest podłączone dzięki niemu po WIFI do internetu (Discovery Pro korzysta z sieci udostępnianej przez router do grania muzyki - Apple Music słuchane poprzez aplikację natywną wbudowaną w jednostce) Wbudowana karta SIM jest cały czas aktywna. Dzisiaj po południu globus mi się wyszarzył i wydaje mi się, że na mapach nie pokazywał korków. Czy Disocvery Pro informacje np o korkach bierze w takim przypadku z WIFI czy poprzez wbudowany esim ? Pytam bo po południu zszedłem powalczyć do garażu podziemnego i po restarcie aplikacji na odpalonym silniku korki zaczął pokazywać, ale globus nadal był wyszarzony i z aplikacją nadal się nie połączył. Nie chciało mi się wyjeżdżać z garażu żeby sprawdzić czy to kwestia zasięgu - sprawdzę jutro, ale czy ktoś wie w do czego on tak naprawdę potrzebuje esim a co może być czytane po wifi ?
Volkswagen Passat R Line Edition 2.0 TSI 272 PS 2019 MY2020

siwyZS
Junior Member
Posty: 41
Rejestracja: 04.02.2019, 20:01
Lokalizacja: Szczecin

Re: We connect

Post autor: siwyZS » 11.04.2021, 08:21

korki idą po wi-fi
2.0TDI 190KM, R-Line, Kurkuma

Awatar użytkownika
ovball
Member
Posty: 72
Rejestracja: 14.03.2020, 15:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: We connect

Post autor: ovball » 01.05.2021, 12:08

Mi cos takiego odpisali

Dział techniczny w Niemczech prosi o przeprowadzenie poniższych czynności i informację zwrotną czy po przeprowadzeniu tej procedury usterka nadal występuje:

ustawić tryb prywatności na maksimum na około 10-20 sekund („Menu” → „Użytkownicy” → „Ustawienia” → „Ustawienia prywatności” → strzałka w dół → tryb incognito (ikona postaci w kapeluszu));
następnie z powrotem do pierwotnej wartości („Zezwól na udostępnianie lokalizacji”);
opuścić pojazd i pozostawić go na co najmniej 10 minut (tak, aby jednostka OCU osiągnął stan „głębokiego snu”);
usługi online powinny być ponownie dostępne przy następnym uruchomieniu.

defender
Member
Posty: 137
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: We connect

Post autor: defender » 01.07.2021, 05:52

Ma ktoś taki komunikat w apce we connect? Chyba po awarii serwerów tak mam.
Załączniki
Screenshot_20210701-055029_We Connect.jpg

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 279
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: We connect

Post autor: Zbigniewa » 01.07.2021, 07:55

ovball pisze:
01.05.2021, 12:08
Mi cos takiego odpisali

Dział techniczny w Niemczech prosi o przeprowadzenie poniższych czynności i informację zwrotną czy po przeprowadzeniu tej procedury usterka nadal występuje:
opuścić pojazd i pozostawić go na co najmniej 10 minut (tak, aby jednostka OCU osiągnął stan „głębokiego snu”);
usługi online powinny być ponownie dostępne przy następnym uruchomieniu.
A podali czy pozostawić pojazd z włączonym czy wyłączonym zapłonem? Sprawdziłeś skuteczność procedury?
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

defender
Member
Posty: 137
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: We connect

Post autor: defender » 01.07.2021, 09:43

Support odpisał:

dziękujemy za kontakt z Centrum Usług Cyfrowych Volkswagen.

Nawiązując do przesłanej wiadomości z dnia dzisiejszego, uprzejmie prosimy o udanie się do preferowanego partnera serwisowego Volkswagen w celu wyłączenia „Trybu warsztat”.

Edit: zadzwoniłem do serwisu, włączyli zdalnie. Po prostu zapomnieli wyłączyć tryb warsztatowy po serwisie olejowym :-)

Rav74
Junior Member
Posty: 1
Rejestracja: 09.01.2022, 18:47

Re: We connect

Post autor: Rav74 » 09.01.2022, 19:02

Osfald pisze:
29.03.2021, 13:52
Zapisujesz do ulubionych i powinno już być w samochodzie. Z tego co pamiętam tak to działało.... sprawdzę.
Witam, u mnie od samego początku nie działała opcja zapisu ulubionych (nie synchronizują w żadną ze stron). Pozostałe opcje działają. Samochód był już dwa razy w serwisie:
wgranie wszystkich aktualizacji + całkowicie nowy profil We Connect i Volkswagen Id
Nic nie pomogło

Dodatkowo po aktualizacji do iOS15 przy próbie podłączenia samochodu do HotSpotu iPhone komunikat jak w załączniku. Przy iOS14 wszystko działało bez problemu.
Model 2020 podobno najnowsze oprogramowanie (samochód był w serwisie 2 tygodnie temu)

Jakieś pomysły co można zrobić?
Załączniki
info.jpg

void
Junior Member
Posty: 4
Rejestracja: 22.09.2021, 12:44

Re: We connect

Post autor: void » 24.04.2022, 21:30

Cześć, mam pytanie - jestem użytkownikiem głównym, wysłałem zaproszenie do żony na we Conect - zaakceptowała - tel się łączy / musi wpisać pin ale nie ma opcji CarPlay - tylko ja ja mam - iPhone 12 i 13.
Dwa pytania:
1) czy może być tylko jeden użytkownik główny?
2) czy drugi użytkownik/gosc może korzystać z CarPlay czy tylko połączenie BT?
Z góry dzięki za info.
Ps. Arteon shootingbrake 2021
--------------------------------------------------------
Arteon Shooting Brake R-Line, 2.0. TSI 190KM

void
Junior Member
Posty: 4
Rejestracja: 22.09.2021, 12:44

Re: We connect

Post autor: void » 24.04.2022, 21:52

⬆️⬆️⬆️Ok problem rozwiązany - opisze, może komuś się przyda. Otóż żona miała nieaktywowana siri, w związku z czym nie pojawiała się w menu opcja CarPlay i łączyła się tylko BT. Po włączeniu siri - wszystko działa jak powinno - jest dwóch użytkowników do wyboru. Pozdrawiam
--------------------------------------------------------
Arteon Shooting Brake R-Line, 2.0. TSI 190KM

ODPOWIEDZ