Strona 2 z 7

Re: We connect

: 21.01.2020, 06:24
autor: mmmjanas
U mnie też wszystko ok.

Re: We connect

: 21.01.2020, 09:53
autor: SoundFormat
OK dzwoniłem dzisiaj na infolinię VW i po sprawdzeniu u nich w systemie okazało się, że OCU nie łączy się z serwerem, więc wysłali sprawę do Wolfsburga i prawdopodobnie będzie potrzebna wizyta w serwisie dealera, żeby coś tam aktywować jeszcze raz czy zresetować.

Re: We connect

: 24.01.2020, 20:04
autor: fidelp
U mnie jest dobrze. Czy ktoś z Was przeprowadzał procedurę identyfikacji VW? Czy jest bardzo skomplikowana gdyż mój angielski jest na poziomie Kali ma Kali chcieć :)

Re: We connect

: 24.01.2020, 20:09
autor: Osfald
Kilka osób przechodziło... wystarczy poszukać
Osfald pisze:
13.11.2019, 09:31
Także przechodziłem tę procedurę w angielskim wideoczacie. Konsultant wyglądał na Hindusa. Od razu przypomniał mi się sprzedawca biletów do metra w okienku na Heathrow. Za cholerę nie mogłem wtedy zrozumieć co on tam gada po hindusku-angielsku :D Na szczęście ten Pan mówił wyraźnie. Kolejno: podajesz Imię i nazwisko, robią Ci zdjęcie (patrzysz w obiektyw kamery! nie na ekran :) - te 3 centymetry robią im różnicę :P , przez chwilę nie wiedziałem o co mu chodzi), potem konsultant przełączy kamerę w telefonie na tylną i zacznie się zabawa z dowodem osobistym, czyli zdjęcie całego dowodu z przodu (dokładne zdjęcie obu wizerunków twarzy znajdujących się na awersie oraz znaków zabezpieczających, razem z obracaniem dowodu góra-dół, lewo-prawo), potem zdjęcie rewersu dowodu, podanie słowne daty urodzenia oraz imion matki i ojca. Z mojego doświadczenia proponuję podgłośnić telefon i siąść sobie w spokojnym otoczeniu (duże słuchawki nie są wskazane - będą prośby o ich odłożenie przy robieniu zdjęć), przygotować dobre światło oraz stół, na którym można położyć dowód do zdjęć. To tyle. Potem poinformują Was, że procedura chwilę potrwa - razem poczekacie. Po zakończeniu rozłącza się konsultant, a system chwilę jeszcze trawi dane i uruchamia w końcu możliwości dodatkowe w WeConnect. Proste :D

Re: We connect

: 24.01.2020, 23:52
autor: SoundFormat
Też przechodziłem, angielski wymagany na poziomie ameby he więc Twoje "Kali chce" wystarczy. Show me Your ID, please (czyt. ajdi) to dowód osobisty i tyle w sumie musisz zrozumieć. Ogólnie banał ale zszokowało mnie to, że nastały takie czasy z tymi smartfonami, że zdalnie Pani opanowała mój telefon przewraca sobie kamerki, włączała flasha itp 😁

Re: We connect

: 25.01.2020, 00:05
autor: johnyPL
SoundFormat pisze:
24.01.2020, 23:52
Też przechodziłem, angielski wymagany na poziomie ameby he więc Twoje "Kali chce" wystarczy. Show me Your ID, please (czyt. ajdi) to dowód osobisty i tyle w sumie musisz zrozumieć. Ogólnie banał ale zszokowało mnie to, że nastały takie czasy z tymi smartfonami, że zdalnie Pani opanowała mój telefon przewraca sobie kamerki, włączała flasha itp 😁
U mnie wystąpił problem z autoryzacja prawa jazdy ponieważ mam bezterminowe i je odrzucili, skorzystałem z dowodu osobistego.

Re: We connect

: 25.01.2020, 09:08
autor: fidelp
Dziękuję wszystkim za porady. Dziś postaram się przeprowadzić tą operację i zdam relacje jeszcze raz dziękuje

Re: We connect

: 25.01.2020, 11:53
autor: gregmisz
Pod jaki nr dzwonicie i co sie da uaktywnić dodatkowo ? Czy to dotyczy też modeli MY 2018

Re: We connect

: 25.01.2020, 12:16
autor: SoundFormat
Na pewno zablokowanie i odblokowanie auta zdalnie przez apkę We Connect. Czy coś jeszcze? Hm w instrukcji weryfikacja opisana jest jako "konieczna dla wykonywania usług istotnych pod względem bezpieczenstwa". Mi na razie było potrzebne tylko odblokowanie zdalne jak auto stało w firmie, ja byłem za miastem a Żonka chciała coś co miałem w aucie bo zapomniałem zanieść do biura. Reszty odblokowanych funkcji jeszcze nie odkrywalem o ile są jakieś jeszcze dostępne bo nie wnikałem głębiej.

Re: We connect

: 25.01.2020, 12:55
autor: gregmisz
W którym miejscu We Connent można dokonać tej weryfikacji ??? Szukałem i nie kogę znaleźć ? Czy to moze tylko dotyczy MY2019/2020 ?