Strona 3 z 7

Re: We connect

: 26.01.2020, 20:49
autor: SoundFormat
W opisie usług jest napisane tak:
Potwierdzenie tożsamości może nastąpić na dwa sposoby:
—Osobiście u Partnera Volkswagen.
—W formie czatu wideo w połączeniu z dokumentami tożsamości w aplikacji Volkswagen We Connect. Na koncie użytkownika w sekcji kownika UstawieniaKonto użyt-Informacje osobiste mogą znajdować się linki z informacjami dotyczącymi wykonania procedury Volkswagen Ident.
4. W aplikacji We Connect w części „Właściwości samochodu“ wybierz identyfikację. 5. Uruchom chat wideo. —Doradca klienta przeprowadzi Cię przez proces weryfikacji. 6. Po zakończeniu procedury Volkswagen Ident należy zalogować się ponownie w portalu internetowym, aby zaktualizować wszystkie dane.

Czyli wychodzi na to że wystarczy w salonie dać znać że chce się zweryfikować i oni to zrobią bez tego czatu.

Re: We connect

: 02.02.2020, 13:33
autor: fidelp
Uruchomione poziom angielskiego "kali ma" działa. Jedyną usługę jaką uzyskałem dodatkowo to zamykanie i otwieranie Artka. Jest tylko małe ale po otwarciu i zamknięciu przez apkę nie składają sie lusterka.

Re: We connect

: 02.02.2020, 15:05
autor: gregmisz
z którego roku masz auto ? 208, czy 2019 ??

Re: We connect

: 02.02.2020, 19:50
autor: fidelp
gregmisz pisze:
02.02.2020, 15:05
z którego roku masz auto ? 208, czy 2019 ??
2019 rok

Re: We connect

: 23.08.2020, 13:53
autor: kakadzamba
Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?

Re: We connect

: 23.08.2020, 23:38
autor: AdamBeg
kakadzamba pisze:
23.08.2020, 13:53
Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
Masz WiFi uruchomione lub internet z telefonu?

Re: We connect

: 24.08.2020, 07:10
autor: kakadzamba
AdamBeg pisze:
23.08.2020, 23:38
kakadzamba pisze:
23.08.2020, 13:53
Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
Masz WiFi uruchomione lub internet z telefonu?
Hej, jest uruchomione. Dziś może z tel żony włączę i sprawdzę. Może mój tel jest problemem.

Re: We connect

: 24.08.2020, 09:52
autor: alcalu
kakadzamba pisze:
23.08.2020, 13:53
Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
Znany problem z WeConnect w powypadkowych autach. Komp musiał zużyć cały pakiet danych na automatyczne połączenie z numerem SOS jak przydzwonił.

Re: We connect

: 24.08.2020, 09:55
autor: kakadzamba
alcalu pisze:
24.08.2020, 09:52
kakadzamba pisze:
23.08.2020, 13:53
Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
Znany problem z WeConnect w powypadkowych autach. Komp musiał zużyć cały pakiet danych na automatyczne połączenie z numerem SOS jak przydzwonił.
Wydaje mi się, że problem jest gdzie indziej, bo przez hotspot mobilny też nie idzie, a internetu mam aż nadto ;)

Re: We connect

: 24.08.2020, 10:00
autor: kakadzamba
Generalnie w aplikacji mam taką informację, więc może muszę czekać na weryfikację jakąś?