Strona 4 z 7

Re: We connect

: 24.08.2020, 10:06
autor: alcalu
kakadzamba pisze:
24.08.2020, 10:00
Generalnie w aplikacji mam taką informację, więc może muszę czekać na weryfikację jakąś?
Wygląda mi na to, że pewnie pomylili się przy wydawaniu samochodu i wydali nie tę sztukę i teraz szukają w papierach.

Re: We connect

: 24.08.2020, 10:16
autor: kakadzamba
alcalu pisze:
24.08.2020, 10:06
kakadzamba pisze:
24.08.2020, 10:00
Generalnie w aplikacji mam taką informację, więc może muszę czekać na weryfikację jakąś?
Wygląda mi na to, że pewnie pomylili się przy wydawaniu samochodu i wydali nie tę sztukę i teraz szukają w papierach.
EDIT: jednak pomyliłem użytkowników ;) cóż, VIN się zgadza, konfiguracja się zgadza, więc auto prawidłowe.

Re: We connect

: 24.08.2020, 14:32
autor: Noetra
alcalu pisze:
24.08.2020, 09:52
kakadzamba pisze:
23.08.2020, 13:53
Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
Znany problem z WeConnect w powypadkowych autach. Komp musiał zużyć cały pakiet danych na automatyczne połączenie z numerem SOS jak przydzwonił.
😂

Re: We connect

: 24.08.2020, 15:33
autor: kakadzamba
Problemem okazał się mój tel - przy telefonie żony wszystko poszło :) weryfikacja ID poszła sprawnie.

Re: We connect

: 31.08.2020, 00:29
autor: Dago
Dlaczego w aplikacji jest info "dblokowany" a sam samochód na gruncie jest zamknięty.

Re: We connect

: 31.08.2020, 09:25
autor: alcalu
Dago pisze:
31.08.2020, 00:29
Dlaczego w aplikacji jest info "dblokowany" a sam samochód na gruncie jest zamknięty.
Musisz zaczekać i odświeżyć status w aplikacji, ogólnie to działa z takim opóźnieniem.

Re: We connect

: 01.09.2020, 13:08
autor: yaaber
alcalu pisze:
31.08.2020, 09:25
Dago pisze:
31.08.2020, 00:29
Dlaczego w aplikacji jest info "dblokowany" a sam samochód na gruncie jest zamknięty.
Musisz zaczekać i odświeżyć status w aplikacji, ogólnie to działa z takim opóźnieniem.
Dodam że czasem wystarczy przeciągnąć ekran w dół krótko i wczytać ostatni stan a czasem trzymaj 3s aż potwierdzi aplikacja, że połączy się z samochodem i zrobi zupełnie nową aktualizacje stanu.

Re: We connect

: 02.09.2020, 07:02
autor: Dago
Dziękuję, trzeba przeciągnąć i trzymać te 3 sekundy, samo odświeżenie nie pomogło. Pozdrawiam 😉

Re: We connect

: 04.09.2020, 00:46
autor: Pietax
Nie rozumiem do końca jak działa We connect może mi wyjaśnicie.

Żona bierze auto czasami na zakupy. Nie ma podłączonego swojego telefonu i też nie udostępnia internetu do auta.

W we connect w danych podróży widzę o której wyjechała ile spaliła i tak samo widzę o której wracała do domu.

Nie jeździłem od tego momentu VW wiec nie mogło mi automatycznie wczytać informacji.

Czy to możliwe, że mimo iż nie mam wykupionych danych internetu w Cubic Telecom to VW wykorzystuje właśnie tą drogę do wysyłania danych do we connect?

Re: We connect

: 04.09.2020, 09:40
autor: Salvatore
W aucie jest aktywna karta SIM (a dokładniej eSIM) która jest używana do CarNet Security & Service: https://www.volkswagen.pl/pl/connected- ... rvice.html.