Strona 1 z 7

We connect

: 15.12.2019, 09:23
autor: karambazielona
Czy często włącza się wam alarm?
Mi dzisiaj pierwszy raz po roku wyskoczyło powiadomienie ze coś działo się na zewnątrz co aktywowalo alarm.
Na nagraniu z kamery nic podejrzanego nie widać.


Szanowny Panie
Informujemy, że układ alarmowy online w dniu 15.12.2019 o godzinie 00:19 wykrył działanie na karoserii Twojego pojazdu Arteon Elega 140 D7F.”

Re: We connect

: 15.12.2019, 10:01
autor: Lazi
W przeciągu prawie dwóch lat, raz dostałem komunikat o wykrytym ruchu wewnątrz pojazdu. Niestety w danym momencie nie byłem w stanie zweryfikować co się stało i nie wiem co było powodem aktywowania.

Re: We connect

: 15.12.2019, 15:23
autor: Osfald
Raz przy zmianie kół, po podniesieniu zamkniętego samochodu zaczął wyć. W żadnej innej sytuacji nie było alarmów.

Re: We connect

: 17.12.2019, 10:58
autor: XenosagaII
Wiecie może jak włączyć w we connect opcje uruchamiania webasto ? Mam webasto dołożone przez asa jak doposażenie auta (tak jest taka opcja do arteona) wszytko śmiga idealnie ale tylko ta aplikacja nie ma aktywnej tej opcji.

Re: We connect

: 17.12.2019, 11:11
autor: MaciekFLEX
:dodgy: U mojego sąsiada ostatnio w skodzie włączył się alarm pierwszy raz od pół roku. Ciekawa sytuacja(..) U niego jak się włączył a u mnie nie :dodgy:

Re: We connect

: 17.12.2019, 22:17
autor: kriss555
XenosagaII pisze:
17.12.2019, 10:58
Wiecie może jak włączyć w we connect opcje uruchamiania webasto ? Mam webasto dołożone przez asa jak doposażenie auta (tak jest taka opcja do arteona) wszytko śmiga idealnie ale tylko ta aplikacja nie ma aktywnej tej opcji.
U mnie jest fabryczne webasto i jest opcja. Jezeli serwis zalizyl to musial zakodowac. Skoro sie nie pojawila opcja w weconnect to nie da sie raczej

Re: We connect

: 20.01.2020, 20:03
autor: SoundFormat
Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia będąc z dala od auta czy system weconnect ma sieć czy nie (połączenie z centralą czy te coś tam ze da się zdalnie z nim połączyć przez we connect). Dzisiaj zostawiłem artka na parkingu przesiadłem się do drugiego auta i pojechałem. Na drugim końcu miasta nie pamiętałem czy zamknąłem auto czy nie, wiec wszedłem w apkę we connect a tam info ODBLOKOWANY ale nie działała tym razem opcja zablokowania przez aplikację co wcześniej już robiłem nie raz ale tym razem błąd wyskakiwał no ale informacja ODBLOKOWANY no to dawaj z powrotem a tu auto zamknięte jednak. No i później jak już artkiem jechałem to zobaczyłem że właśnie ikonka globusa jest szara więc chyba dlatego nie było z nim połączenia. I dodatkowo pytanko czy jak odejdzie się z kluczykami dalej od auta to sam się blokuje? Czy da się tak ustawić?

Re: We connect

: 20.01.2020, 20:34
autor: Jerzy
Czasami trzeba odświeżyć stan pojazdu na aplikacji, przeciągając ekran początkowy do dołu. Co do zamykania się samochodu automatycznie, można to zakodować ale będzie to działało po każdym opuszczeniu pojazdu z kluczami. Trochę to upierdliwe, ale można się przyzwyczaić.

Re: We connect

: 20.01.2020, 22:25
autor: SoundFormat
Czy u Was też jest brak połączenia z serwerem VW od 3 dni i szary globus? W We Connect ostatnią aktualizację danych przebiegu, stanu auta itp. mam z 17.01

Re: We connect

: 20.01.2020, 22:46
autor: johnyPL
SoundFormat pisze:
20.01.2020, 22:25
Czy u Was też jest brak połączenia z serwerem VW od 3 dni i szary globus? W We Connect ostatnią aktualizację danych przebiegu, stanu auta itp. mam z 17.01
U mnie działa poprawnie, przed sekunda aktualizowałem status pojazdu.