Strona 1 z 1

Elektroniczny pobór opłat - VIATOLL problem

: 05.01.2020, 18:52
autor: Osfald
Przyklejone zostały w końcu do przedniej szyby Viatoll-e w obu Artkach. Jeden ma metalizowaną szybę z podgrzewaniem, drugi nie ma. W obu przypadkach klejone w tym samym miejscu tj. z prawej strony lusterka wstecznego na wykropkowanym polu.

W przypadku szyby metalizowanej urządzenie nie komunikuje się z bramką....
Viatoll sprawdzony w punkcie dystrybucyjnym - jest na 100% dobry.

Z tego co pamiętam obszar wykropkowany był tym miejscem gdzie nie było metalizacji szyby i zawsze tam kleiliśmy Viatoll-e.
Czy w Arteonie jest inaczej? Są jakieś obszary szyby przeznaczone na komunikację bezprzewodową?

Re: Elektroniczny pobór opłat - VIATOLL problem

: 05.01.2020, 18:56
autor: pixeldepth
Ja mam szybę podgrzewaną z ViaAUTO przyklejonym na wykropkowanym polu na lewo od lusterka wstecznego i działa bez zarzutu. Wklejony jest maksymalnie u góry w rogu.

Re: Elektroniczny pobór opłat - VIATOLL problem

: 05.01.2020, 22:50
autor: Osfald
W takim razie jeszcze podmienimy tego Viatoll-a z innym, który na pewno jest czytany przez bramkę.

Re: Elektroniczny pobór opłat - VIATOLL problem

: 06.01.2020, 10:36
autor: mariusz123a
ViaAuto z tego co pamietam według instrukcji klei się po lewej stronie lusterka, a A4GO po prawej. U mnie oba urządzenia działają poprawnie i tez mam bezprzewodowo podgrzewana szybę.

Re: Elektroniczny pobór opłat - VIATOLL problem

: 06.01.2020, 15:59
autor: szamper
U mnie metalizowana szyba, ViaToll przyklejony z prawej strony lusterka na wykropkowanym polu działa 1,5 roku bez problemu.

Re: Elektroniczny pobór opłat - VIATOLL problem

: 06.01.2020, 16:13
autor: mariusz123a
Cytat z instrukcji montażu:
”Urządzenie viaAUTO standardowo należy zamontować z lewej strony (patrząc od strony kierowcy) na wykropkowanym polu nad lusterkiem wstecznym. W przypadku braku wykropkowanego pola, urządzenie montuje się z lewej strony nad lusterkiem wstecznym. Jeśli pojazd ma metalizowaną szybę przednią, viaAUTO należy zamontować zgodnie z informacjami z instrukcji obsługi pojazdu, w miejscu umożliwiającym pełną komunikację radiową”

Re: Elektroniczny pobór opłat - VIATOLL problem

: 06.01.2020, 18:08
autor: Osfald
W instrukcji Arteona nie znalazłem słowa na temat tego gdzie takie miejsce na szybie się znajduje...