Strona 9 z 10

Re: koronawirus vs produkcja

: 04.07.2020, 09:36
autor: Kitas5
Olenka pisze:
03.07.2020, 16:56
My właśnie wracamy naszym nowym samochodem do domu 🥰 powodzenia!
Widziałem, że mieliście ten sam dziej wyprodukowania co ja. U mnie do dziś zero informacji.
Niby jest VIN, ale dealer nie wie kiedy auto będzie na miejscu...

Re: koronawirus vs produkcja

: 04.07.2020, 09:44
autor: Olenka
Kitas5 pisze:
04.07.2020, 09:36
Olenka pisze:
03.07.2020, 16:56
My właśnie wracamy naszym nowym samochodem do domu 🥰 powodzenia!
Widziałem, że mieliście ten sam dziej wyprodukowania co ja. U mnie do dziś zero informacji.
Niby jest VIN, ale dealer nie wie kiedy auto będzie na miejscu...
Kurcze przykro mi, wiem że czekanie nie jest proste :( gdyby nie męża wyjazd to myślę że odbieralibyśmy dopiero w przyszłym tygodniu auto. 3mam kciuki za szybki odbiór :)

Re: koronawirus vs produkcja

: 04.07.2020, 13:12
autor: Kitas5
Dzięki ;) Ja to nawet na info czekam kiedy planują auto tutaj ściągnąć. Moja cierpliwość jest już na granicy wytrzymałości.

Re: koronawirus vs produkcja

: 04.07.2020, 23:12
autor: ADAMHAM
Moje auto półtora miesiąca ściągali. Tyle czasu czekało na transport z Niemiec. Moje aktualne auto, którym językiem l jeździłem do tej pory, padało z dnia na dzień, a w planach mieliśmy wyjazdy weekendowe. Słabo niestety tyle czekać na coś. Człowiek jest przyzwyczajony w tych czasach, że paczki idą 3 dni i potem człowiek zderza się z rzeczywistością zamawiania nowego auta... Przepaść niestety.

Re: koronawirus vs produkcja

: 05.07.2020, 21:34
autor: Kitas5
Mógłbym czekać, ale żeby ktoś chociaż dbał o klienta. Zamawiasz kebaba, pizzę czy cokolwiek na wynos to dostajesz smsy, linki z mapą gdzie znajduje się Twoje jedzenie. Widzisz o której będzie itp. Każda zmiana komunikowana smsem.
Tutaj człowiek zamówił auto za 150 000 - 200 000 zł i firma nie potrafi określić kiedy będzie i co się teraz z autem dzieje.
Parodia. W przypadku kebsa czuję się bardziej zadbany jako klient niż tutaj. Knajpy podchodzą z większym szacunkiem do klienta.

Re: koronawirus vs produkcja

: 06.07.2020, 08:33
autor: Macevp
Kitas5 pisze:
05.07.2020, 21:34
Parodia. W przypadku kebsa czuję się bardziej zadbany jako klient niż tutaj
Zauważ: samochód został już zakupiony czyli zamówienie złożone, opłata wstępna uiszczona... w zasadzie nie masz wyjścia. Klient odfajkowany.
Tak wygląda to generalnie w tej branży. Jesteśmy mili i weszlibyśmy Ci do d...y, żebyś tylko kupił samochód. A jak już to uczynisz to w wielu przypadkach "nie znamy się" ;) Oczywiście trochę przerysowałem ale do tego się to bardzo często sprowadza.

Re: koronawirus vs produkcja

: 06.07.2020, 10:45
autor: Kitas5
Za chwilę okaże się, że zrezygnuję. Opłata wstępna nie była aż tak duża, żebym tego nie zrobił. Więc wyjście mam.
Druga sprawa to fakt podejścia odbije się w przyszłości. Czy wybierając kolejny samochód zdecyduję się na tą samą markę? Jeśli tak to czy ten sam dealer?

Re: koronawirus vs produkcja

: 06.07.2020, 11:26
autor: ADAMHAM
Opłata wstępna jest zwrotna. Nie powinieneś nic stracić. Muszą Ci to oddać wg prawa.

Re: koronawirus vs produkcja

: 06.07.2020, 15:35
autor: Kitas5
Dziś okazuje się, że auto się "odnalazło". Już jest w Poznaniu. Teraz transport docelowy. Do końca tygodnia ma być na miejscu.
Papiery w międzyczasie. Czyli pewnie w połowie przyszłego tygodnia odbiór.

Re: koronawirus vs produkcja

: 06.07.2020, 16:12
autor: Soltys83
Hmm może i z twoim transportem mojego podrzucą. Bo też po wyprodukowaniu zero informacji gdzie jest. Gorzej jak przesyłka z Chin.