2020 Facelifting i Shooting Brake

Serax
Member
Posty: 56
Rejestracja: 16.07.2017, 15:41

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Serax » 20.11.2020, 10:32

Ktoś ma informację dlaczego 2.0 272 występuję tylko w elegance a w r-line już nie?

marcel232
Member
Posty: 144
Rejestracja: 17.11.2018, 16:48

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: marcel232 » 20.11.2020, 19:42

Noetra pisze:
20.11.2020, 06:45
marcel232 pisze:
19.11.2020, 22:09
Co do brudzenia obwódki wydechów sa z nierdzewki (nie wiem jak w atrapach - czy to plastik pokryty chromowaną tasiemką?) więc 'brudzą' się tak samo jak tył zderzaka.
Nieprawda. Kiedy przez końcówki lecą spaliny brudzą się inaczej. Bardziej. Spaliny są tłuste, zawierają jeszcze inny syf więc trudniej się myją a że są umieszczone nisko to szczotki myjni pozostawiają je niedomyte. A potem brud z czasem niepostrzeżenie narasta.

Zrozum. Producenci mają w dupie zdanie kogoś takiego jak ty czy ja. Osób które cackają się ze swoim autem, kładą ceramikę, folie, jeżdżą na myjnie bezdotykowe itd. bo jesteśmy w mniejszości. Ich obchodzi tylko stastyczny user i floty a dla takich lepiej jest gdy są atrapy. Bo z fajnymi chromowanymi końcówkami jest ładniej i bardziej prestiżowo a dodatkowo myją się łatwo. Bo dopiero wtedy kiedy są zaślepione brudzą się dokładnie tak samo jak reszta zderzaka.

Powtórzę. Końcówki wydechów montowane są wyłącznie dla dekoracji. No bo w jakim innym celu są np. w ........... elektrykach.
Rozumiem i Ci wierzę. Skoro u Ciebie przeloty brudzą tył to nie będę się z tym spierać bo to nie o to chodzi - może coś nie tak z silnikiem/spalaniem?
U mnie niczego takiego nie zauważyłem, żeby tył jakoś sie brudził od wydechów i 'zarastał' brudem - na pewno by mnie to zaniepokoiło.
Poniżej zdjęcie ot tak z tych wakacji gdzie auto dojechało do Chorwacji z 4 osobami i furą bagażu (1700km) + fotka z jakimś przypadkowo spotkanym Arteonem. No raczej cięzko sie jakiegos brudu dopatrzyć.
12.jpeg
13.JPG

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Blazio1946 » 21.11.2020, 19:06

LordVATer pisze:
15.11.2020, 22:41
Blazio1946 pisze:
15.11.2020, 13:32
Masz grzaną kierownice w rline?
Jak ten dotyk, nawiew i na kierownicy, reaguje jak masz rękawiczki ? Skórzane.
Z tego, co widziałem na filmikach z testów, to na kierownicy są mimo wszystko przyciski, a nie dotykowe pola. Tylko wyglądają na dotykowe.
A panel - też mnie ciekawi, czy działa w rękawiczkach.
Odpowiem m.in sobie, mam na weekend Tiguan r line z taką samą kierownicą.
Przyciski na kierownicy działają normalnie na wciskanie, w rękawiczkach rownież i jest też działanie dotykowe.
Jak dla.mnie ten dotyk to bardzo słabe rozwiązanie, lekkie muśnięcie palcem powoduje przypadkowe przełączenie funkcji, czasami dotyk zadziała jakby kilka naciśnięć było. Czasami a mi nawet częściej nie zadziałał.
Panel dotykowy od klimy działa nawet jak masz skórzane rękawiczki, za to radio i navi nie daje rady.
Mnie by to wkurzało.

Duży plus za android auto działający bezprzewodowo.

Adonis
Junior Member
Posty: 11
Rejestracja: 27.11.2020, 15:26
Lokalizacja: POznań

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Adonis » 27.11.2020, 15:31

Serax pisze:
20.11.2020, 10:32
Ktoś ma informację dlaczego 2.0 272 występuję tylko w elegance a w r-line już nie?
W Polsce przewidziany jest silnik 280km wersja r line w sprzedaży od 6/8 tygodnia(272km wycofują), w Niemczech już jest dostępny, dodatkowo jest wprowadzony nowy kolor lapiz blue, wersja R 320km bodajże na przełomie roku, ale ceny pokazują że tanio nie jest....

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Blazio1946 » 27.11.2020, 17:27

Tanio to już dawno nie jest w vw.
Zaproponowali już jakaś cenę R?

Tigerpit
Member
Posty: 64
Rejestracja: 10.10.2019, 00:17

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Tigerpit » 28.11.2020, 08:40

„Another victim will be the Passat’s sleeker derivative – the Arteon. Both the standard liftback and the Shooting Brake (it’s actually a wagon) won’t live to see another generation.”

https://www.motor1.com/news/457074/vw-p ... ue-report/

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Blazio1946 » 28.11.2020, 16:08


wmr
Junior Member
Posty: 44
Rejestracja: 28.06.2020, 06:35

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: wmr » 28.11.2020, 16:59

Świat idzie w jakimś dziwnym kierunku , jeszcze parę lat i zostaną same gufno suv-y :(

PiotrM
Member
Posty: 79
Rejestracja: 03.09.2019, 09:49

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: PiotrM » 01.12.2020, 16:52

dzis jeździłem zastępczym Arteonem rocznik 2020 a mam porównanie z moim RL z 2019 roku. Ten nowy na maxa został okrojony. Zlikwidowali zegar, dali beznadziejnie brzydkie listwy, zmieniono przyciski kierownicy na wersję gładką, brak przycisku zamykania czasowego bagażnika, znikło gniazdo przy dźwigni biegów, biedna wersja sterowania AC, nawet znaczek VW jest płaskim plastikiem... jednym słowem to już inny ubogi krewniak. Przez moment miałem zawahanie po wejściu do samochodu co to za model. Zmierzają w złym kierunku.
Arteon R-line 2.0 TSI 272 KM

Awatar użytkownika
Osfald
Senior Member
Posty: 574
Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Osfald » 01.12.2020, 20:06

Niektóre z wymienionych przez Ciebie różnic związane są z opcjami wyposażenia. Po prostu ich nie miał...
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem :D

ODPOWIEDZ