Strona 2 z 28

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 24.06.2020, 10:13
autor: Przem-1
johnyPL pisze:
24.06.2020, 07:15
Przem-1 pisze:
24.06.2020, 06:24
Już wszystko chyba jasne. Wnętrze jakby ciekawsze:
https://autokult.pl/37890,volkswagen-ar ... -hybrydowa
Szczególnie ten panel klimatyzacji zaczerpnięty wprost z AliExpress 😎
Przynajmniej nie wygląda jak w golfie. Ergonomia na pewno ucierpiała.

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 24.06.2020, 18:47
autor: ZanaMan
Pojawił się mały test/prezentacja nowego Artka :)

https://youtu.be/c3XDjOe79d0

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 24.06.2020, 19:36
autor: Art e on
Wg mnie na plus:
1. "Nowa" deska i jej obszycie + gora drzwi w "skorze" oraz nowe nawiewy i listwy,
2. Harman Kardon z 16 kanalowym wzmacniaczem 😈😈😈
3. Tylne lampy (ksztalt wyglada na pasujacy do obecnego, wiec jesli beda pasowac wymieniam jak tylko sie pojawia)🙈🙉🙊
4. eRka i jej naped na 4 kola opracowany pod nadzorem Josta Capito,
5. Nowe kolory, w tym swietny niebieski metalik w R (kombiak wyglada swietnie)
6. Lopatki za kierownica w R (jak sie pojawia w aso-montuje)

Minusy:
1. Wiejski ledowy pasek z przodu (cos jak dełu tiko z tuningiem z dzialu w tesku),
2. Brak zegarka na desce (do przezycia... ale byl),
3. Totalny dramat ze sterowaniem klima,
4. Kierownica i jej "panele dotykowe" na dodatek w piano black,
5. I gala od DSG... jprdl... golf na "psztyczek", seat ma, nawet porsie 911 a tu zostala wielka, mechaniczna, sterczaca gala 🤢🤮👿
6. Niedosyt mocy w R... tylko 40 KM miedzy R a 2.0 tsi 280 KM, byle race chip i osiaga sie moc R. "Liczylem" na jakies 340 KM, tym bardziej ze S5 jest w dieslu i osiaga 347 KM wiec artek R nie bylby konkurencja.
Pytanie czy tak niewiele zmian spowoduje nowy leasing i ponowny wybor Arteona? Jest 50% na 50% 🙃

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 25.06.2020, 11:15
autor: MaciekFLEX
Trudno się nie zgodzić z Twoimi + i -
Pasek led jakby ktoś sobie dokleił z Aliexpres, a panele klimy to właśnie stamtąd zgapiono.

Uważam, że projektanci robiąc jakiekolwiek wnętrze samochodowe powinni wziąć smartfon pod uwagę ;)
W moim egzemplarzu mam ładowarkę indukcyjną (tą z klapką) do którego nie wchodzi prawie żaden telefon.
Wszyscy wożą telefony w uchwytach na kubki, a nikt nie wrzuca do podłokietnika...
Wersja R w takim rozmiarze auta powinna mieć motor VR6 i co najmniej 400 kuca. AMG / RS / M jakoś radzą sobie z normami spalin...
To takie R - podobne

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 25.06.2020, 12:38
autor: Art e on
Nie liczylem na VR6 bo wiadomo ze Audi na to nie pozwoli, ale mialem cicha nadzieje na moje ukochane 5 cylindrow od Audi ktore powoduje, ze wlosy staja deba... mogliby obnizyc moc tego 2,5 litra, 5 cylindrow z 400 KM (Audi TT RS i Q3 RS) do jakis 350 KM i byloby mega. W takim przypadku bralbym kombiaka (szuting brejka jak chce vw) w tym niebieskim metalicu jak cygan portfel 😂🤣😈 a ten wiejski pasek led na srodku zakleil czarna folia i jakos bym przezyl 🙃😉
Co do tel kom to od zawsze mam note od samsunga i nie ma opcji zeby ktorys wszedl do tej "ladowarki"-wydaje sie ze nie chca zauwazyc jak duze sa telefony i stale rosna...

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 25.06.2020, 13:19
autor: Przem-1
Hej, ja mam Galaxy S9+ a żona S10+. Bez problemu nam się te telefony mieszczą na ładowarce indukcyjnej. To już w przedliftowym poprawiono.

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 25.06.2020, 15:10
autor: Art e on
Note 10+ nie wchodzi.

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 25.06.2020, 20:03
autor: Tigerpit
W wersji my2020 powiększono półkę na telefon. Wchodzą wszystkie w standardowych wymiarach.

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 25.06.2020, 22:38
autor: AdamBeg
w my20 note 10+ wchodzi bez problemy

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 26.06.2020, 06:39
autor: Przem-1
Zauważyliście że przenieśli przednią kamerę do znaczka VW? Ciekawe czy jest znaczna różnica w funkcjonalności?