Strona 12 z 28

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 21.10.2020, 15:51
autor: MaciekFLEX
arteonR pisze:
21.10.2020, 15:26
Osfald pisze:
21.10.2020, 11:43
... dla nas to są tak poważne problemy jak zaślepki w wydechu :D Ludzie, nie macie większych problemów? :D

poza tym do tego zdania wyżej się również przychylę .. naprawdę są dziś zdecydowanie większe problemy
To z nudów, bo znowu wszystkie wyjazdy i spotkania są wstrzymane...;)

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 21.10.2020, 18:41
autor: coulignon
dla nas to są tak poważne problemy jak zaślepki w wydechu :D Ludzie, nie macie większych problemów? :D
Odkąd odkryłem zaślepki w wydechu to miewam problemy ze wzwodem. Także nie bagatelizowałbym bym problemu. To że u Ciebie wszytko w porządku to nie znaczy że u innych też. No właśnie, u Ciebie w porządku ? Bo nie zapytałem na wstępie.

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 21.10.2020, 18:59
autor: Osfald
Poszedłem sprawdzić... na moje nieszczęście też w porządku... czwarta ciąża..., a mogłem kupić samochód w ogóle bez wydechu... te Tesle prowadzone przez bandę impotentów!

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 21.10.2020, 21:06
autor: SeeB-24
W temacie kontrolek paliwa i temp. po FL, czytałem gdzieś że to wymóg zaktualizowanych przepisów w EU, że te akurat kontrolki mają być fizyczne a nie wirtualne :idea:
Dla mnie nowy AID wygląda lepiej mimo, że mniejszy

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 21.10.2020, 23:35
autor: konrado
Odnośnie krytycznie ocenianego przez większość forumowiczów paska led, przechodzącego przez cały przód, to chciałbym zaznaczyć ze jest to opcja wyposażenia dodatkowego świateł Active Lightling System, wiec jest możliwość wyboru.
Mnie osobiście nie przeszkadza takie rozwiązanie - kwestia gustu.

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 22.10.2020, 13:38
autor: SebastianC
Odnośnie wskaźnika poziomu paliwa i temperatury to również czytałem, że to wymóg prawny. A szkoda bo zegary przed FL wyglądała dużo dużo lepiej.
Kontrolek to się Unia przyczepiła (pytanie dlaczego akurat muszą być fizyczne bo nie widzę przewagi nad wirtualnymi). Szkoda, że się nie wezmą za wirtualne przyciski od klimatyzacji czy też radia które wręcz zwiększają zagrożenie na drogach. To jest dopiero problem. (Może jeszcze nie w VW ale dotykowe panele już są i to na horyzoncie).

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 23.10.2020, 15:29
autor: Salvatore
Pewnie dlatego, żeby były bardziej niezawodne. Ale dlaczego akurat te?

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 24.10.2020, 11:30
autor: Art e on
Lampy tyl

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 24.10.2020, 18:31
autor: coulignon
Osfald pisze:
21.10.2020, 18:59
Poszedłem sprawdzić... na moje nieszczęście też w porządku... czwarta ciąża..., a mogłem kupić samochód w ogóle bez wydechu... te Tesle prowadzone przez bandę impotentów!


:D

A Teslę to sobie kiedyś kupię...

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

: 27.10.2020, 13:47
autor: Vetinari