Strona 6 z 28
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
: 06.09.2020, 22:35
autor: Art e on
coulignon pisze: ↑06.09.2020, 21:24
fotele już mam , Eldar pod koniec września poprawi to niedopatrzenie fabryki.
Jak erka to panel klimy szukaj z wentylacja foteli i modul do sterowania wentylacja foteli - inaczej nie ruszy. Eldar wie o co kaman, bo u mnie z tym walczylismy.
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
: 21.09.2020, 21:44
autor: Vetinari
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
: 22.09.2020, 10:34
autor: puchacz
Szkoda, że wywalili zegarek analogowy z deski, fajny detal. Kierownica R-Line też in minus jak dla mnie - jest chyba mniej spłaszczona od dołu. Pytanie jak w rękach leży i jakie robi wrażenie na żywo, bo wygląda na bardziej mięsistą niż poprzednia.
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
: 22.09.2020, 17:53
autor: Art e on
Jak dla mnie (podkreslam dla mnie) sa 2 plusy liftingu: lampy tyl i nowy ksztalt/nawiewy deski rozdzielczej. Reszta na minus (aid, ledowy pasek na froncie z dzialu agrotunung, kierownica i szczyt szczytow - chinski panel klimatyzacji
).
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
: 23.09.2020, 01:06
autor: Lazi
Art e on pisze: ↑22.09.2020, 17:53
szczyt szczytow - chinski panel klimatyzacji
).
Właśnie chciałem to napisać. Mamy chyba do czynienia z precedensem kiedy to producent czerpie inspirację ze swoich podróbek/ulepszeń z Aliexpress
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
: 23.09.2020, 09:05
autor: Yan
Art e on pisze: ↑22.09.2020, 17:53
Reszta na minus (aid, ledowy pasek na froncie z dzialu agrotunung, kierownica i szczyt szczytow - chinski panel klimatyzacji
).
Czym AID w polifcie różni się od tego, który jest aktualnie?
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
: 23.09.2020, 12:11
autor: Vetinari
Yan pisze: ↑23.09.2020, 09:05
Art e on pisze: ↑22.09.2020, 17:53
Reszta na minus (aid, ledowy pasek na froncie z dzialu agrotunung, kierownica i szczyt szczytow - chinski panel klimatyzacji
).
Czym AID w polifcie różni się od tego, który jest aktualnie?
Chyba niczym? Pewnie ma nowszy soft tylko.
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
: 23.09.2020, 12:17
autor: kawa
W stosunku do samochodów z roku 2018 różni się. Od roku 2019 wprowadzono nowy AID (wg mnie gorszy od poprzedniego), taki sam jak np. w Tiguanie.
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
: 23.09.2020, 12:19
autor: Art e on
Aid ma te lipne paski z poziomem paliwa i czyms jeszcze po prawej czy lewej (wiem, wiem juz od 2019 bodajze). Slabo to wyglada w porowaniu z 2018 gdzie jest ekran na calosci.
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
: 23.09.2020, 12:39
autor: Osfald
AID od 2019 wygląda inaczej. Jego funkcjonalność jest bogatsza ale wygląd był krytykowany za te fizyczne wskaźniki (linijki ledowe) po bokach. Faktycznie obie wersje mają części będące fizycznymi wskaźnikami, a nie wyświetlanymi choć ładniej zaaranżowanymi w starszej wersji (szerszy ekran, wskaźniki fizyczne po środku na górze). Kwestia gustu. Poza tym w wersji nowszej nie ma obecnie możliwości kodowania, tak szerokiego jak w starszej wersji i to uważam za główną wadę.