KONIEC ARTEONA
KONIEC ARTEONA
Wiecie już że jeździmy ostatnimi Arteonami?
VW zdecydowało że nie będzie nowych wersji.
Nie wiem czy to oznacza że może lepiej go nie oddawać po leasingu?
To będą unikaty.
VW Passat und Arteon sterben
https://www.auto-motor-und-sport.de/neu ... o-vizzion/
Z Europy zniknie Passat w wersji sedan oraz Arteon. Wszystko przez Skodę Superb
https://spidersweb.pl/autoblog/volkswag ... i-passata/
.
VW zdecydowało że nie będzie nowych wersji.
Nie wiem czy to oznacza że może lepiej go nie oddawać po leasingu?
To będą unikaty.
VW Passat und Arteon sterben
https://www.auto-motor-und-sport.de/neu ... o-vizzion/
Z Europy zniknie Passat w wersji sedan oraz Arteon. Wszystko przez Skodę Superb
https://spidersweb.pl/autoblog/volkswag ... i-passata/
.
Ostatnio zmieniony 02.12.2020, 23:40 przez michnik, łącznie zmieniany 2 razy.
- marcinch87
- Junior Member
- Posty: 27
- Rejestracja: 02.11.2020, 13:53
- Lokalizacja: Szczecin
Re: KONIEC ARTEONA
Mnie to cieszy bo wydaje mi się że dobrze wpłynie na cenę używanych. Jednocześnie arteonowi nie grozi problem z częściami przez identyczne części z wieloma innymi modelami koncernu.
Zawsze dobrze jeździć wiecznie najnowsza generacja:)
Zawsze dobrze jeździć wiecznie najnowsza generacja:)
Ostatnio zmieniony 04.12.2020, 22:53 przez marcinch87, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Arteon 2.0 Tsi 280 KM R-line 2017
Re: KONIEC ARTEONA
Problem tylko w tym, że ta najnowsza generacja jest dużo gorsza niż wcześniejsze modele Arteona. Obecny model jest beznadziejnie okrojony. Może to była próba skierowania klientów na A5. Nie wyszło i rezygnują z produkcji. Teraz do wyboru zostanie A5 lub dla biedniejszych Superb w ofercie koncernu.marcinch87 pisze: ↑02.12.2020, 23:21Możesz dać jakiś link do tej informacji? Nie widzę nigdzie w internecie.
Mnie to cieszy bo wydaje mi się że dobrze wpłynie na cenę używanych. Jednocześnie arteonowi nie grozi problem z częściami przez identyczne części z wieloma innymi modelami koncernu.
Zawsze dobrze jeździć wiecznie najnowsza generacja:)
Arteon R-line 2.0 TSI 272 KM
Re: KONIEC ARTEONA
Tatatta jasne, do tego czasu zmienia zdanie z 5 razy, przyjdzie moze kolejna pandemia i te bajania wsadza sobie w buty-zycie zweryfikuje wszystko, nie ma sie czym podniecac i wiescic "koncow".
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
- marcinch87
- Junior Member
- Posty: 27
- Rejestracja: 02.11.2020, 13:53
- Lokalizacja: Szczecin
Re: KONIEC ARTEONA
Mówiąc o najnowszej generacji rozumiem, że mówisz o 1-szej generacji po lifcie. Jak dla mnie to Arteona do dnia dzisiejszego jest tylko jedna generacja:)PiotrM pisze: ↑03.12.2020, 00:28Problem tylko w tym, że ta najnowsza generacja jest dużo gorsza niż wcześniejsze modele Arteona. Obecny model jest beznadziejnie okrojony. Może to była próba skierowania klientów na A5. Nie wyszło i rezygnują z produkcji. Teraz do wyboru zostanie A5 lub dla biedniejszych Superb w ofercie koncernu.marcinch87 pisze: ↑02.12.2020, 23:21Możesz dać jakiś link do tej informacji? Nie widzę nigdzie w internecie.
Mnie to cieszy bo wydaje mi się że dobrze wpłynie na cenę używanych. Jednocześnie arteonowi nie grozi problem z częściami przez identyczne części z wieloma innymi modelami koncernu.
Zawsze dobrze jeździć wiecznie najnowsza generacja:)
VW Arteon 2.0 Tsi 280 KM R-line 2017
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: KONIEC ARTEONA
Na pewno nikt płakać nie będzie z tego powodu.
Idzie nowe, suv'y i elektryki.
Idzie nowe, suv'y i elektryki.
Re: KONIEC ARTEONA
A ja właśnie mam po dziurki w nosie SUV-ów.Blazio1946 pisze: ↑03.12.2020, 20:01Na pewno nikt płakać nie będzie z tego powodu.
Idzie nowe, suv'y i elektryki.
Wszyscy tym jeżdżą lub chcą.
Co za problem robić Arteona elektrycznego ?
Uważam go jeden z najbardziej eleganckich samochodów.
Teraz każdy elektryk na siłę przypomina mydelniczkę.
A tu ID.5
Następca Arteona.
Te dziureczki na przodzie. Masakra.
Re: KONIEC ARTEONA
Nie od dzisiaj wiadomo, że wielu producentów wycofuje samochody tej klasy/tego segmentu ze swojej oferty.
Wypadła Honda Accord, Kia Optima, Citroen C5 czy mówi się już oficjalnie o Mondeo oraz Passacie i Arteonie.
Niedawno odjechał Lexus IS.
Wystarczy popatrzeć na gamę i wiemy, że w najbliższym czasie rządzić będą SUV czy crossovery. Pewnie do tego samochodziki elektryczne.
Sam VW jako marka jest trochę w niekomfortowym położeniu. Z jednej strony tańsza alternatywa w postaci Skody a z drugiej droższe i pozycjonowane wyżej Audi. W każdym wypadku konkurencja wewnętrzna nie jest nikomu na rękę.
A Arteona... no cóż trzeba dbać Panowie i Panie ...może kiedyś będzie pożądanym klasykiem
Wypadła Honda Accord, Kia Optima, Citroen C5 czy mówi się już oficjalnie o Mondeo oraz Passacie i Arteonie.
Niedawno odjechał Lexus IS.
Wystarczy popatrzeć na gamę i wiemy, że w najbliższym czasie rządzić będą SUV czy crossovery. Pewnie do tego samochodziki elektryczne.
Sam VW jako marka jest trochę w niekomfortowym położeniu. Z jednej strony tańsza alternatywa w postaci Skody a z drugiej droższe i pozycjonowane wyżej Audi. W każdym wypadku konkurencja wewnętrzna nie jest nikomu na rękę.
A Arteona... no cóż trzeba dbać Panowie i Panie ...może kiedyś będzie pożądanym klasykiem
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: KONIEC ARTEONA
Na suva się nie przesiadam po arteonie.michnik pisze: ↑03.12.2020, 21:22A ja właśnie mam po dziurki w nosie SUV-ów.Blazio1946 pisze: ↑03.12.2020, 20:01Na pewno nikt płakać nie będzie z tego powodu.
Idzie nowe, suv'y i elektryki.
Wszyscy tym jeżdżą lub chcą.
A tu ID.5
Następca Arteona.
Te dziureczki na przodzie. Masakra.
Ten id5 to koncept do produkcji tak nie będzie wyglądał.