dawkak pisze: ↑27.01.2023, 10:18
super sprawa jeszcze się pochwal ceną
i gdzie robiłeś
Całość robiona przez TELE-RADIOman w Krakowie. Bardzo mili, kompetentni ludzie z autentyczną pasją. Brak u nich, częstego dla fachowców, traktowania mniej wiedzących i dociekających klientów z góry albo ze zniecerpliwieniem. Wszystko wyłożyli w jasny sposób i wykonali robotę wręcz wzorowo. Polecam!
Cena... cóż. Tanio nie było, bo całość zamknęła się w 18k i to z solidnym rabatem. Ale zauważyć trzeba, że sporo rzeczy zleciłem i zamówiłem kompleksowo i z naddatkiem. Nie chciałem etapować albo potem żałować, że czegoś nie zrobilem i dorabiać. No i po przeżyciach z zestawem h/k nie miałem już ochoty na półśrodki.
Jednak można było wziąć 10 kanałowy wzmacniacz i tylne głośniki postawić na zwrotnicach. To 2k oszczędnosci, nikła różnica i w zasadzie tylko dla pasażerów z tyłu. Wytłumienia bagażnika też nie konieczne- 2,5k. A jak wstawić, jeżeli ktoś ma podstawowe audio z 8 głośnikami, proca na 8 kanałów i wymienić głośniki tylko z przodu oraz olać suba, to myślę, że z ceną można się spokojnie zbliżyć do wartości dopłaty za h/k a może i mniej. A efekt będzie nieporównywalnie lepszy.
I tu spinając temat w klamrę i odpowiadając na pytanie postawione w temacie: nie niema najmniejszego sensu dopłacać do h/k. Mało tego, nie ma chyba sensu dopłacać do żadnej lepszej instalacji audio oferowanej przez producentów. Raz, że, jak widać, nie dostaje się tego, za co się zapłaciło a dwa, że dostaje się kiepski efekt. Lepiej tą kasę zostawić w solidnym warsztacie CA i mieć produkt skrojony pod siebie i mieć poprawę nie tylko dźwięku ale i wyciszenia.
Olku, jestem ciekaw Twoich bojów z VW. Jeżeli możesz i chcesz, możesz przesłać Waszą korespondencję na PW. Może też bym ich zaczepił z drugiego frontu.