LPG do 2.0 tsi 190KM

Awatar użytkownika
k1coR
Senior Member
Posty: 593
Rejestracja: 12.09.2017, 10:42

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: k1coR » 23.08.2022, 13:23

Plus dodajesz szybszą wymianę uszczelki pod głowicą oraz szybciej zużywające się świece i zapłon oraz zdecydowanie krótszy żywot silnika i masz 3 cyfrę.

Adamzzz
Junior Member
Posty: 17
Rejestracja: 31.07.2022, 18:46

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: Adamzzz » 04.09.2022, 14:48

Miałem kilka aut z LPG i w żadnym nie robiłem uszczelki pod głowicą, świece to chyba normalne że raz na kilka lat wymienisz, zapłon? Chodzi Ci o kable zapłonowe czy cewki? To fakt że LPG jest bardziej czułe na te sprawy ale też nie wymieniałem. Przejeżdżałem różnymi autami na LPG kilkaset tys km i żadnych problemów z silnikiem nie miałem. We współczesnych samochodach psuje się przede wszystkim osprzęt a nie same słupki i tu LPG raczej nie ma takiego znaczenia. Tym tokiem rozumowania to diesel wogole odpada bo tam to dopiero osprzęt jest drogi i awaryjny( wtryski, pompy, deumas, turbo,)

Awatar użytkownika
coulignon
Member
Posty: 212
Rejestracja: 30.10.2019, 21:32
Lokalizacja: mazowieckie

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: coulignon » 04.09.2022, 20:19

k1coR pisze:
23.08.2022, 13:23
Plus dodajesz szybszą wymianę uszczelki pod głowicą oraz szybciej zużywające się świece i zapłon oraz zdecydowanie krótszy żywot silnika i masz 3 cyfrę.
wydaje mi się ze przesadzasz. Tak było w starych instalacjach mieszalnikowych, wiecznie źle ustawionych i wiecznie źle działających. W nowych i serwisowanych instalacjach raczej problemów nie ma. Tylko - przypominam - to serwisowanie nie dzieje się samo i za darmo.
RLINE stop hybrid go TDI (190KM )

Adamzzz
Junior Member
Posty: 17
Rejestracja: 31.07.2022, 18:46

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: Adamzzz » 11.09.2022, 19:27

Wymiana filtrów raz na 10 tys kosztuje tyle co adblue więc tu jest remis. Obojętnie na co jeździ moje auto zawsze dbam bo lubię jeździć pewnym autem.
Narazie to są moje dywagacje czy iść w arteona 2.0 190 (240 nie chce) czy tsi280.
Mam a6 bitdi i osiągi są świetne ale gdy jezdzi się dynamiczniej spalanie poraża. Stąd pomysł sprzedać audi, sprzedać passata i kupić jedno co cieszy a i kieszeni nie zabije. I w czterech literach mam tych co twierdzą że jak stać Cię na takie auto to i stać na paliwo. Szukam tylko informacji o LPG w tym silniku.

B4rtek
Member
Posty: 159
Rejestracja: 03.11.2020, 14:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: B4rtek » 11.09.2022, 19:34

Nie narzekaj na spalanie. Jeżdżę dodatkowo Jeep Renegade 1.0 To jest dopiero masakra. Autostrada, 140km/h i spalanie średnie 10,5 😂
Adamzzz pisze:
11.09.2022, 19:27
Wymiana filtrów raz na 10 tys kosztuje tyle co adblue więc tu jest remis. Obojętnie na co jeździ moje auto zawsze dbam bo lubię jeździć pewnym autem.
Narazie to są moje dywagacje czy iść w arteona 2.0 190 (240 nie chce) czy tsi280.
Mam a6 bitdi i osiągi są świetne ale gdy jezdzi się dynamiczniej spalanie poraża. Stąd pomysł sprzedać audi, sprzedać passata i kupić jedno co cieszy a i kieszeni nie zabije. I w czterech literach mam tych co twierdzą że jak stać Cię na takie auto to i stać na paliwo. Szukam tylko informacji o LPG w tym silniku.

pedo
Junior Member
Posty: 8
Rejestracja: 06.06.2023, 10:23

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: pedo » 12.07.2023, 08:33

Po jakim czasie mniej więcej zwróciła się Wam inwestycja w LPG? Po drodze pojawiły się jakieś nieoczekiwane koszty, awarie?
Myślę o tym, ale chcę to zrobić tak, żeby część środków mi została na inwestycję - https://mennicamazovia.pl/co-wplywa-na-cene-srebra
Ostatnio zmieniony 08.08.2023, 08:42 przez pedo, łącznie zmieniany 1 raz.

B4rtek
Member
Posty: 159
Rejestracja: 03.11.2020, 14:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: LPG do 2.0 tsi 190KM

Post autor: B4rtek » 12.07.2023, 14:58

coulignon pisze:
04.09.2022, 20:19
k1coR pisze:
23.08.2022, 13:23
Plus dodajesz szybszą wymianę uszczelki pod głowicą oraz szybciej zużywające się świece i zapłon oraz zdecydowanie krótszy żywot silnika i masz 3 cyfrę.
wydaje mi się ze przesadzasz. Tak było w starych instalacjach mieszalnikowych, wiecznie źle ustawionych i wiecznie źle działających. W nowych i serwisowanych instalacjach raczej problemów nie ma. Tylko - przypominam - to serwisowanie nie dzieje się samo i za darmo.
Miałem założona nowoczesną instalację do służbowego Seata Leona 3. Tyle godzin w serwisie ile spędziłem z tą instalacją skutecznie mnie zniechęciła do gazu. Co z tego że na gwarancji, jak łącznie nie miałem samochodu ponad 2 miesiące.każde oddanie auta oczywiście z niby naprawioną usterką, a po kilku godzinach znowu to samo. Ja dziękuję. Gaz to jest do zapalniczek.

ODPOWIEDZ