Strona 1 z 1

We connect

: 17.08.2021, 07:43
autor: Zbigniewa
Od kilku dni nie działa na moim telefonie aplikacja We Connect - nie można otworzyć strony, wyłącza się. Próbowałem reinstalacji ale bez skutku. Wysłałem zapytanie w tej sprawie, ale odpowiedź jest, delikatnie mówiąc, idiotyczna. Poniżej korespondencja:
We Connect
Your rating:★★★★★
Przyłączam się do uwag poprzedników. Aplikacja nie działa, nie można jej włączyć. Co się dzieje? W samochodzie jest wszystko w porządku, globus na wyświetlaczu infotainment wskazuje, że powinno być połączenie internetowe, a tu klops! Liczę na konkretną odpowiedź jak usunąć usterkę. Proszę nie silić się na zwroty typu dziękujemy za opinie. Pozdrawiam
Odpowiedź programisty:

Dziękujemy za Twoją opinię, Zbigniew! Zapewniamy Cię, że nasz dział techniczny jest na bieżąco informowany o nieprawidłowościach i pracuje nad ich rozwiązaniem. Jesteśmy do dyspozycji pod adresem e-mail [email protected]. Zespół Volkswagen We Connect!

Może ktoś z Userów podpowie, co z tym zrobić?

Re: We connect

: 17.08.2021, 09:24
autor: vagart
U mnie to samo. Ostatnio miałem coś takiego jak Google wypuścił zbugowaną aktualizację do WebView, ale wtedy połowa aplikacji na telefonie przestała mi działać. Tutaj raczej problem leży bezpośrednio po stronie VW (ostatnia aktualizacja aplikacji 3 dni temu).

Re: We connect

: 17.08.2021, 17:59
autor: Osfald
Też miałem ten problem co Zbigniewa. Odinstalowałem, zainstalowałem na nowo i zalogowałem się. Działa.

Re: We connect

: 17.08.2021, 20:08
autor: vagart
Faktycznie, wystarczyło wyczyścić dane aplikacji i się zalogować, dzięki!

Re: We connect

: 30.11.2022, 10:41
autor: Zbigniewa
Kolejne problemy z We Connet.
Przy zdalnym sprawdzaniu stanu samochodu, w We Connet nagminnie wyświetla się informacja o otwartych oknach lub niezamkniętych klapach. Idę do auta, sprawdzam, a tam jest wszystko w porządku. Dokonuję synchronizacji poprzez funkcję Użytkownicy i w telefonie ukazuje się stan ok. Po kilku godzinach ponownie sprawdzam stan samochodu z poziomu telefonu i powtórka z rozrywki - klapy lub okna otwarte. Reinstalowałem aplikację, ale bez efektów.
Ki diabeł - nie działają jakieś czujniki w drzwiach i przy klapach, brak komunikacji z samochodem czy jeszcze coś innego? Globus podświetlony prawidłowo, aplikacja nie zgłasza błędów systemowych.
Polonezie, wróć!!! Tam jedynym problemem było wysokie spalanie i rdza.

Re: We connect

: 30.11.2022, 11:14
autor: Osfald
Miałem Poloneza kilkanaście ładnych lat. Nie wracaj!!! :D

WeConnect ma różne odpały. Już przyzwyczailiśmy się, że zamiast interweniować trzeba wykonać w pierwszej kolejności synchronizację.
Moim zdaniem problemem nie jest apka czy pojazd (no chyba, że nie ma dostępu do sieci to się nie zsynchronizuje) ale to co dzieje się z informacją trafiającą na serwery VW.

Re: We connect

: 30.11.2022, 11:28
autor: Zbigniewa
Osfald pisze:
30.11.2022, 11:14
Miałem Poloneza kilkanaście ładnych lat. Nie wracaj!!! :D
To był oczywiście sarkazm.
Co do aplikacji, to chyba masz rację z tymi przypałami choć można by oczekiwać prawidłowego działania w sytuacji, gdy pobierają kasę za użytkowanie We Connect. Wiem, wpływ na to mamy taki, jak na pogodę czy ruchy tektoniczne skorupy ziemskiej.

Re: We connect

: 30.11.2022, 13:45
autor: pitol321
Też mam czasem podobne kwiatki w We Connect.
Najczęściej jak ustawię czas załączenia ogrzewania postojowego.
Apka szynchronizuje się ponownie z Autem i serwerem.
Jak wtedy ponownie wejdę do apki, to nagle mam informację, że okna i klapa są otwarte, co oczywiście nie jest prawdą