Strona 1 z 1

Logowanie do We Connect w aucie

: 29.08.2021, 09:14
autor: SirByk
Mam kolejny raz problem z usługą We Connect.
Samochód po dłuższym postoju nie rozpoznaje mnie jako głównego użytkownika, trzeba się zalogować ręcznie podając SPIN. Zaznaczając opcję pamiętaj SPIN, po dłuższym postoju (noc, kilka godzin) samochód znowu nie rozpoznaje głównego użytkownika więc wszystko trzeba ponownie wpisywać. Ikona "globusa" i przesyłanie danych jest pełne (normalne) po zalogowaniu.
Po krótkim postoju sytuacja taka jak opisana powyżej nie ma miejsca.
Jak nie zaloguję się jako główny użytkownik (bo robić to kilka razy dziennie jest upierdliwe) wtedy ikona "globusa" jest szara i przesyłanie danych jest "incognito". Zgłosiłem ten problem ZNOWU do We Support i prawdopodobnie znowu mnie skierują do dogodnego partnera serwisowego... to trzeci raz.
Macie jakieś rozwiązanie?

Re: Logowanie do We Connect w aucie

: 14.10.2021, 11:22
autor: ovball
standard... juz czasem nawet nie chce mi sie recznie tego wpisywac tylko "mam w dupie" czy jestem glownym uzytkownikiem" ehh daje hotspot z telefonu zeby w aucie miec neta i tyle

Re: Logowanie do We Connect w aucie

: 18.10.2021, 12:44
autor: Vetinari
A masz włączony S-PIN? Z wyłączonym nic nie trzeba wpisywać.

Re: Logowanie do We Connect w aucie

: 09.12.2021, 13:43
autor: SirByk
Wizyta w serwisie (kolejna) wgranie aktualnego softu nie rozwiązało tego problemu.
A pojawił się nowy
DM Pro się załącza i nie ma żadnego dźwięku, regulacja głośności nic nie daje, muszę zrestartować system i wtedy jest w porządku. Sytuacja taka podobnie jak opisane powyżej problemy mają miejsce po dłuższym postoju a w szczególności po wyjeździe z garażu. Garaż wykonany jest z prefabrykatów żelbetowych, może działa jak puszka Faradaya? Macie jakieś rozwiązanie bo do serwisu już mi się nie chce jeździć?

Re: Logowanie do We Connect w aucie

: 10.12.2021, 12:11
autor: Zbigniewa
Próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne? W moim przypadku pomogło.