Logowanie do We Connect w aucie
: 29.08.2021, 09:14
Mam kolejny raz problem z usługą We Connect.
Samochód po dłuższym postoju nie rozpoznaje mnie jako głównego użytkownika, trzeba się zalogować ręcznie podając SPIN. Zaznaczając opcję pamiętaj SPIN, po dłuższym postoju (noc, kilka godzin) samochód znowu nie rozpoznaje głównego użytkownika więc wszystko trzeba ponownie wpisywać. Ikona "globusa" i przesyłanie danych jest pełne (normalne) po zalogowaniu.
Po krótkim postoju sytuacja taka jak opisana powyżej nie ma miejsca.
Jak nie zaloguję się jako główny użytkownik (bo robić to kilka razy dziennie jest upierdliwe) wtedy ikona "globusa" jest szara i przesyłanie danych jest "incognito". Zgłosiłem ten problem ZNOWU do We Support i prawdopodobnie znowu mnie skierują do dogodnego partnera serwisowego... to trzeci raz.
Macie jakieś rozwiązanie?
Samochód po dłuższym postoju nie rozpoznaje mnie jako głównego użytkownika, trzeba się zalogować ręcznie podając SPIN. Zaznaczając opcję pamiętaj SPIN, po dłuższym postoju (noc, kilka godzin) samochód znowu nie rozpoznaje głównego użytkownika więc wszystko trzeba ponownie wpisywać. Ikona "globusa" i przesyłanie danych jest pełne (normalne) po zalogowaniu.
Po krótkim postoju sytuacja taka jak opisana powyżej nie ma miejsca.
Jak nie zaloguję się jako główny użytkownik (bo robić to kilka razy dziennie jest upierdliwe) wtedy ikona "globusa" jest szara i przesyłanie danych jest "incognito". Zgłosiłem ten problem ZNOWU do We Support i prawdopodobnie znowu mnie skierują do dogodnego partnera serwisowego... to trzeci raz.
Macie jakieś rozwiązanie?