Strona 1 z 1

Tidal

: 27.12.2021, 14:32
autor: Jaxa
Mam problem z uruchomieniem Tidala w Discover Media Pro. Wchodzę w menu wyboru źródła dźwięku, wybieram strumieniowanie, mam do wyboru Apple Music i Tidal, wybieram Tidal, wprowadzam nazwę użytkownika i hasło, klikam ok i za chwilę otrzymuję komunikat o treści usługa strumieniowania niedostępna. Oczywiście konto Tidal aktywne i opłacone, w telefonie działa bez problemu. W czym tkwi problem?

Re: Tidal

: 27.12.2021, 21:46
autor: coulignon
dodatkowy internet opłacony? Jeśli nie, to nie pójdzie. Ew zrób hotspota z telefonu.

Re: Tidal

: 28.12.2021, 07:30
autor: Jaxa
Czyli żeby odpalić Tidal w opcji strumieniowania muszę wykupić dodatkowy pakiet internetu?

Re: Tidal

: 28.12.2021, 07:41
autor: Przem-1
Tak, lub też musi być internet udostępniony autu, np. z telefonu.