Pierwsze dni Arteona - zawód

olek
Member
Posty: 246
Rejestracja: 19.07.2021, 22:18

Re: Pierwsze dni Arteona - zawód

Post autor: olek » 22.11.2022, 21:15

No dobra ... 270 KM i hamulce ale na tym basta ! :)
Ostatnio zmieniony 23.11.2022, 08:38 przez olek, łącznie zmieniany 1 raz.
MY 2022 R-Line TSI 190 kM

Art e on
Posting Freak
Posty: 836
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: Pierwsze dni Arteona - zawód

Post autor: Art e on » 22.11.2022, 21:36

Hahahaa 👍🏻 powodzenia i dobrej zabawy!
eRlinia 2.0 teesi + 20" 😈

Awatar użytkownika
k1coR
Senior Member
Posty: 593
Rejestracja: 12.09.2017, 10:42

Re: Pierwsze dni Arteona - zawód

Post autor: k1coR » 24.11.2022, 08:48

Powodzenia ale nie wróżę długiego życia DSG przy tej mocy.

Art e on
Posting Freak
Posty: 836
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: Pierwsze dni Arteona - zawód

Post autor: Art e on » 24.11.2022, 21:20

Pozyjemy - zobaczymy, jakbym mial całe życie czegoś się bać "bo padnie, bo nie wyczymie" itp. to wolałbym zaraz po porodzie skoczyć na łeb na posadzkę i skrócić takie męki 😂🤣🤣🤣😂🤣
eRlinia 2.0 teesi + 20" 😈

olek
Member
Posty: 246
Rejestracja: 19.07.2021, 22:18

Re: Pierwsze dni Arteona - zawód

Post autor: olek » 24.11.2022, 22:06

Nie no Panowie .. dłubnąć trzeba będzie silnik i skrzynię po gwarancji .. aż się prosi normalnie ... no i hamulce oczywiście. Zobaczymy co na hamowni wypluje w serii.
MY 2022 R-Line TSI 190 kM

Art e on
Posting Freak
Posty: 836
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: Pierwsze dni Arteona - zawód

Post autor: Art e on » 24.11.2022, 22:25

Każdy VAG ma bonus od firmy, u mnie wypluło 201KM czyli +11KM od danych z papieru (na zwykłej 95PB). Rekordy biją Skody, tam w RS jest często +30/40KM "od firmy".
eRlinia 2.0 teesi + 20" 😈

manual99
Junior Member
Posty: 21
Rejestracja: 27.07.2019, 00:23

Re: Pierwsze dni Arteona - zawód

Post autor: manual99 » 25.11.2022, 00:02

Nie pamiętam czy wersja 190 ma tą samą wersję dsg co 272...

https://youtu.be/TMaFDUqVr20

Przeczytajcie komentarze, cernold pyta czy dsg to wytrzyma :)

Ja żaluje że pojechałem dopiero po 2,5 roku obsrany o pseudogwarancje. 360km/480nm to pudło lata jak zupełnie inny wózek :)

Downpipe i montaż u tego Pana polecam do tej zabawy:


https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9&sfnsn=mo

Art e on
Posting Freak
Posty: 836
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: Pierwsze dni Arteona - zawód

Post autor: Art e on » 25.11.2022, 09:49

Też żałuję że tyle czekałem i zgadzam się, że po kilku modach to zupełnie inne auto, a nie ruszałem jeszcze zawieszania (rozpórki, stabilizatory, amortyzatory etc. i tu są jeszcze pokłady do odkrycia...).
Co do Mar-tec wszystko fajnie, ale producent mniej znany i droższy niż MG Motorsport, a co by nie pisać oni potęga są z zaj...stymi realizacjami. Więc wybrałem MG 😈
eRlinia 2.0 teesi + 20" 😈

manual99
Junior Member
Posty: 21
Rejestracja: 27.07.2019, 00:23

Re: Pierwsze dni Arteona - zawód

Post autor: manual99 » 25.11.2022, 14:33

Mg nie chcieli zainstalować tylko downpipe, całe układy.

Mar-tec: z katem euro 3 - 2700
Euro 6 wagnera - potrzebne jeżeli jeździsz po DE

Oczywiście gpf do wył.

Reasumując:

Chip 3000, wył. gpf 1000, downpipe 2700

Za pare kółek masz w odczuciu 30% mocniejsze auto.
Predkość zmiany biegów, brak turbo dziury nie do opisania.

Oczywiście to co robisz - heble itd.. wypas
To jest mod w wersji eko :)

Za około 1,5 - 2 tyś. można pchnać graty które wymieni Mar-tec.

Art e on
Posting Freak
Posty: 836
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: Pierwsze dni Arteona - zawód

Post autor: Art e on » 25.11.2022, 20:34

Dziwne z tym MG, mi ani w mailach ani na tel problemu nie robili. Tyle że u mnie samo zamówienie (czas oczekiwania ok. 3 tygodnie), a montaż ze strojeniem w Wwa. Downpipe + sportowy kat i do tego odsunięty na maxa kat do tyłu (jak najdalej od komory silnika, żeby nie "pluł" ciepłem do środka) plus termika od wylotu aż po kat - 3200 zl.
Fakt odczucia są zajefajne, dziś na "autostradzie" wokół wwa miałem ochotę odświeżyć sobie pamięć i troche polatalem wypalając v-power racing - ma jebniecie 😈😈😈
eRlinia 2.0 teesi + 20" 😈

ODPOWIEDZ