Potrzebna pomoc - We Connect

bastek123
Junior Member
Posty: 1
Rejestracja: 30.10.2022, 19:53

Potrzebna pomoc - We Connect

Post autor: bastek123 » 30.10.2022, 20:11

Dobry wieczór,

mam problem, którego nie potrafię rozwiązać w nowym Arteonie (odebrany we wrześniu):
1. nie aktywowałem usługi "We Connect" i nie zamierzam (nie mam potrzeby otwierania auta telefonem, czy korzystania z "In-Car Shopu", etc.)
2. w związku z tym nie mam "Użytkownika Głównego", tylko (tak mi się przynajmniej wydaje) korzystam z konta "gość anonimowy";
3. w związku z tym mam ustawiony tryb "Maksimum prywatności" - z automatu. Nieżależnie na jaki tryb zmienię ustawienia to działają tylko do czsu wyłączenia zapłonu, a potem i tak wraca mi do "Maksimum prywatności" przy każdym uruchomieniu samochodu.

I tu moje pytanie/prośba:
za każdym razem kiedy uruchomię samochód na ekran "wjeżdża mi" następująca informacja (jpg w załączeniu):
"Aktualne ustawienie transmisji danych.....itp./itd."
powiadomienie1.JPG
No i jak chcę się tego ekranu/informacji pozbyć, muszę kliknąć "OK".

Co mam zrobić, żeby się tego pozbyć na dobre?

Pozdrawiam,
Bastek

ODPOWIEDZ