Apple car

Czesław_K
Junior Member
Posty: 13
Rejestracja: 03.02.2023, 09:23

Re: Apple car

Post autor: Czesław_K » 02.03.2023, 13:12

Radio mam discover media 8”. Problem niestety nie zniknął. Może ktoś wie jaki jest najnowszy soft do tego radia?

Czesław_K
Junior Member
Posty: 13
Rejestracja: 03.02.2023, 09:23

Re: Apple car

Post autor: Czesław_K » 21.03.2023, 22:45

Zgłosiłem usterkę na gwarancji i w tym tygodniu mam wizytę w serwisie. Co ciekawe wczoraj wyświetlił mi się komunikat „przyjmij ustawienia”. Zaakceptowałem i na razie odpukać wszystko działa jak należy, ktoś wie o co może chodzić? Czyżby zrobili coś zdalnie?

Awatar użytkownika
Osfald
Senior Member
Posty: 574
Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED

Re: Apple car

Post autor: Osfald » 22.03.2023, 09:28

Przejmij ustawienia pojawia się gdy masz kilku użytkowników w systemie. W sytuacji kiedy do rozpoznanego kluczyka mają być załadowane ustawienia innego użytkownika niż te już przypisane to wyświetla się tego typu komunikat z potwierdzeniem.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem :D

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 281
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Apple car

Post autor: Zbigniewa » 22.03.2023, 11:41

Osfald pisze:
22.03.2023, 09:28
Przejmij ustawienia pojawia się gdy masz kilku użytkowników w systemie. W sytuacji kiedy do rozpoznanego kluczyka mają być załadowane ustawienia innego użytkownika niż te już przypisane to wyświetla się tego typu komunikat z potwierdzeniem.
Coś kojarzę, że taki komunikat pojawia się też po niektórych aktualizacjach nawigacji.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

Awatar użytkownika
x4er0
Junior Member
Posty: 40
Rejestracja: 29.09.2021, 13:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Apple car

Post autor: x4er0 » 23.03.2023, 08:45

Jakiego masz iPhona? U mnie po przesiadce na 13pro, problem ze zrywaniem minął, na xs i 11 zrywało czasami.
Arteon 2.0 TSI 190HP R-Line

Czesław_K
Junior Member
Posty: 13
Rejestracja: 03.02.2023, 09:23

Re: Apple car

Post autor: Czesław_K » 25.03.2023, 12:41

Mam iphone xr.

B4rtek
Member
Posty: 159
Rejestracja: 03.11.2020, 14:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Apple car

Post autor: B4rtek » 25.03.2023, 15:13

Jak szybko startuje u was Apple car po uruchomieniu auta? W moim egzemplarzu z 2020r zanim odpali muza upływa nawet 1.30 minuty. Od niedawno mam jeszcze nowego Qashqaia i tu Apple Car odpala w ciągu 2-3 sekund od uruchomienia auta.

Misiek_ol
Junior Member
Posty: 9
Rejestracja: 22.06.2022, 08:18

Re: Apple car

Post autor: Misiek_ol » 27.03.2023, 07:57

U mnie włącza się chwilę po uruchomieniu samochodu jak tylko radio połączy się z telefonem.

Awatar użytkownika
x4er0
Junior Member
Posty: 40
Rejestracja: 29.09.2021, 13:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Apple car

Post autor: x4er0 » 27.03.2023, 10:00

Czesław_K pisze:
25.03.2023, 12:41
Mam iphone xr.
To ten sam czas co XS, więc jest szansa, że ten rocznik miał coś nie tak, a jak wygląda sprawa z grzaniem się telefonu? Bo ja zauważyłem, że mój XS też mocno się grzał jak był połączony po Car Play.
B4rtek pisze:
25.03.2023, 15:13
Jak szybko startuje u was Apple car po uruchomieniu auta? W moim egzemplarzu z 2020r zanim odpali muza upływa nawet 1.30 minuty. Od niedawno mam jeszcze nowego Qashqaia i tu Apple Car odpala w ciągu 2-3 sekund od uruchomienia auta.
Praktycznie natychmiast po odpaleniu, muzyka z YT czy Spotify od razu jak w telefonie było w tle odpalone, ale za nim na ekranie się coś pojawi czy odpali Yanosik to chwile potrwa z około minute. Ale muzyka tak jak pisze, działa od razu mimo wyświetlania ładowania czy łączenia na ekranie w samochodzie.
Arteon 2.0 TSI 190HP R-Line

Czesław_K
Junior Member
Posty: 13
Rejestracja: 03.02.2023, 09:23

Re: Apple car

Post autor: Czesław_K » 28.03.2023, 09:35

Telefon grzeje się mocno, to prawda. Udało mi się wyeliminować przerywanie spotify i reset radia. Wyłączyłem w ustawieniach opcję "aktywne wifi". Fakt, że powinno działać razem z tą opcją zaznaczoną, ale jak widać nie można mieć wszystkiego:). W serwisie powiedzieli, że znają problem, ale nic nie poradzą, centrala pracuje nad upgrade'm oprogramowania...

ODPOWIEDZ