Strona 1 z 1
Multimedia ,,usterka,,
: 18.04.2023, 20:51
autor: Martinez718
Hej prosze o radę,ostatnio przydarzyła mi się usterka jak w tytule po przełączeniu na media zawiesza się i wyświetla cały czas uruchamianie media i żadnej reakcji,gdy po resecie uda mi się załączyć to może pogra 5-10 minut i ponownie to samo.Dość często tez nie reaguje na wyłączenie zapłonu i wysiadanie z auta to radio gra i nie można wyłączyć przyciskiem tylko znowu reset.Zauważyłem tez ze czasami wyskakuje błąd z asystentami zmiany pasa ruchu oraz ze kontakt SOS jest w tej chwili niedostępny.Czy ktoś z was może miał podobny problem?
Re: Multimedia ,,usterka,,
: 19.04.2023, 07:17
autor: Jalu
Cześć. U mnie usterka polega na tym, że radio internetowe nie startuje samo po ponownym uruchomieniu auta. Jedyne wyjście jakie polecono w centrum usług elektronicznych VW, to miękki reset. W ASO nie mają pojęcia z czym się wiąże ta usterka, a z kolei moje ponowne prośby do wsparcia technicznego VW skończyły się na tym, że dopóki ASO nie poda im kodu błędu, to VW support tym zająć się nie może. Trochę taka karuzela. Mimo, że byłem przecież już z tym problemem w ASO, to nie powstał wtedy żaden kod błędu, więc zalecono mi ponowną wizytę tylko dla stworzenia tego kodu. Ale na razie nie mam czasu tam jechać na 2 godziny tworzenia kodu błędu. A jeśli chodzi o błędy Travel assist, side assit, czy też asystent wyjazdu z miejsca parkowania, to u mnie werdykt jest taki, że czekam na wymianę kierownicy. Czekam od 16 stycznia
, bo części zamiennych brak. Tak się właśnie bawimy
.
Re: Multimedia ,,usterka,,
: 19.04.2023, 10:40
autor: czerwos7
Również mam analogiczny problem od grudnia z radiem internetowym, muszę restartować system. Przed dwoma miesiącami zgłosiłem problem telefonicznie do centrum wsparcia (800 121 6777), kilkukrotnie prosili o podesłanie zdjęć i chyba coś próbują robić. Może spróbuj się powołać na mój przypadek (numer sprawy 0001788348) to dotrze do nich, że nie jest to sprawa jednostkowa.
Re: Multimedia ,,usterka,,
: 19.04.2023, 11:15
autor: Jalu
czerwos7 pisze: ↑19.04.2023, 10:40
Również mam analogiczny problem od grudnia z radiem internetowym, muszę restartować system. Przed dwoma miesiącami zgłosiłem problem telefonicznie do centrum wsparcia (800 121 6777), kilkukrotnie prosili o podesłanie zdjęć i chyba coś próbują robić. Może spróbuj się powołać na mój przypadek (numer sprawy 0001788348) to dotrze do nich, że nie jest to sprawa jednostkowa.
Tłumaczyłem im w ASO i w centrum wsparcia, że to od grudnia i zapewne po tym, jak zrobili jakąś aktualizację (między innymi zmienili platformę dla radia internetowego), ale ani jedni, ani drudzy nie umieją tego rozwiązać. Co więcej, jeden z panów w ASO powiedział, że nie jest zalecane nadużywanie tego restartu, ale nie umiał doprecyzować problemu. Może jak Tobie coś naprawią, to dasz znać proszę, wtedy powołam się na Twój sukces. Wklejam odpowiedź z centrum wsparcia, z dnia 28/03/2023, która brzmiała tak:
Z wiadomości, którą Pan otrzymał wynika, że Biuro Obsługi Klienta nie może zająć stanowiska w sprawie, gdyż serwis nie wykonał formalnego zgłoszenia o błędzie oraz kwalifikacji błędu do naprawy gwarancyjnej. Prosimy o kontakt z serwisem, aby ten wystawił zgłoszenie w tej sprawie. Ustaliłem z ASO, że wystawią takie zgłoszenie przy okazji wymiany kierownicy na nową. Ale jak już pisałem, na razie brak danych, kiedy ta kierownica będzie dostępna