Strona 1 z 1

Wyłączanie radia

: 08.08.2024, 21:56
autor: Favor
Witam,

Mam pytanie do użytkowników Discover Media, tego z dwoma pokrętłami.
Od około 2tygodni nie mogę wyłączyć/zgasić samego radia. Zawsze dotykałem przycisku radio i się wyłączało, teraz nie reaguje.
Jest to upierdliwe bo jadąc np na navi i nie chcąc słuchać radia, muszę ściszać maksymalnie radio aby nie grało, bo wyłączenie przez naciśnięcie lewego pokrętła gasi cały ekran.

Szukałem po różnych forach i gdzieś natknąłem się na informację, że nacisniecie przycisku Radio przełącza na radio internetowe, a akurat w tym czasie wygasł mi WeConnect więc nie mam już do tej opcji dostępu i czy to dlatego?
Jak jest u Was? Czy jedynym sposobem na używanie navi bez radia jest jego wyciszanie pokrętłem/na kierownicy :|

Z góry dzięki za wszystkie informacje.

Re: Wyłączanie radia

: 09.08.2024, 12:32
autor: Zbigniewa
Favor pisze:
08.08.2024, 21:56
Witam,

Mam pytanie do użytkowników Discover Media, tego z dwoma pokrętłami.
Od około 2tygodni nie mogę wyłączyć/zgasić samego radia. Zawsze dotykałem przycisku radio i się wyłączało, teraz nie reaguje.
Jest to upierdliwe bo jadąc np na navi i nie chcąc słuchać radia, muszę ściszać maksymalnie radio aby nie grało, bo wyłączenie przez naciśnięcie lewego pokrętła gasi cały ekran.

Szukałem po różnych forach i gdzieś natknąłem się na informację, że nacisniecie przycisku Radio przełącza na radio internetowe, a akurat w tym czasie wygasł mi WeConnect więc nie mam już do tej opcji dostępu i czy to dlatego?
Jak jest u Was? Czy jedynym sposobem na używanie navi bez radia jest jego wyciszanie pokrętłem/na kierownicy :|

Z góry dzięki za wszystkie informacje.
Jest jakiś powód, dla którego nie chcesz skorzystać z Centrum Wsparcia Usług Cyfrowych? Proponuję skontaktować się z nimi i jeśli problem dotyczy oprogramowania, to z pewnością pomogą, w przeciwnym razie pozostaje ASO. Kontakt do Centrum Wsparcia:
Centrum Wsparcia Usług Cyfrowych – We Connect:

[email protected]
Centrum Informacji Klienta:
[email protected]

Lub telefonicznie:
801 200 400 - Samochody Osobowe Volkswagen.
801 200 600 - Samochody Dostawcze Volkswagen.
61 628 57 12 - Dla Klientów znajdujących się poza granicami Polski.
00 800 121 6777 - Centrum Wsparcia Usług Cyfrowych – We Connect numer bezpłatny.
61 271 49 87 – Centrum Wsparcia Usług Cyfrowych – We Connect dla Klientów dzwoniących z zagranicy.

Numery telefonów podane jako kontakt dla klientów z zagranicy, działają też w Polsce.
Jednocześnie podpowiadam, że nie potrzeba posiadać czynnej usługi We Connect.
Usługa jest darmowa.
Powodzenia.

Re: Wyłączanie radia

: 21.08.2024, 12:11
autor: Jalu
A u mnie, po dłuższym spokoju od różnych ciekawostek (nie licząc oczywiście wymiany silnika) od kilkunastu dni nie ma ikonek do wybory ustawień prywatności. Okienka są puste (załączam zdjęcie). Jak do tej pory (2 tygodnie) Centrum Usług Cyfrowych nie wymyśliło rozwiązania. Dodam, że raczej w niczym to nie przeszkadza. Zakładam, że ustawienia są raczej bez zmian, czyli pełne udostępnienie, bo wszystkie funkcje działają bez zarzutu. Tyle, że takie puste okienka nie są normalną formą tego menu, więc chciałbym by wszystko było kompletne :). A może ktoś z Was spotkał się z takim dziwactwem i wie jak to ugryźć?

Re: Wyłączanie radia

: 22.08.2024, 11:19
autor: dawkak
ja mam to samo, poczekam na jakąś aktualizację

Re: Wyłączanie radia

: 09.09.2024, 08:07
autor: Jalu
Aktualizacja właśnie się odbyła. Problem z brakiem ustawień "prywatności" już nie występuje :)

Re: Wyłączanie radia

: 13.09.2024, 10:36
autor: dawkak
potwierdzam, ikonki wróciły