Usterka systemu SOS
: 09.11.2024, 21:13
Cześć
Wiem, ze na forum w różnych wątkach pojawiał się temat tej przypadłości, natomiast wygląda na to że problem przestaw się uwidaczniać u użytkowników (chyba wraz z rosnącą liczbą poliftow).
Tymczasem dziś u mnie, po 4,5, roku posiadania uuta pojawił się komunikat "Usterka systemu numeru alarmowego udaj się do serwisu" + czerwona dioda na podsufitce + kontrolka żółta na desce. Błąd jest trwały - czerwona dioda i komunikat pojawiają się od razu po odpaleniu auta. Natomiast sam przycisk SOS działa - nawiązuje połączenie z numerem alarmowym (co prawda przerwalem je zanim ktoś się zgłosił).
Zanim udam się do serwisu chciałbym zapytać jak do tego podejść, bo z relacji użytkowników na forum zauważyłem 3 grupy:
1. Objęci akcja serwisowa dot modułu SOS. Interesujący jest tu post @Zbigniewa sprzed tygodnia, ktoru właśnie dostał informacje o tej akcji. A u mnie dziś błąd z tym zwiazany. Latem miałem przegląd i żadnej akcji wtedy na auto nie było. Czy możliwe jest że auto staje się objęte akcja dopiero w momencie wystąpienia usterki?
2. Jest ja słowy i naprawa grzecznościowa, na zasadzie "znamy problem, VW pokryje część kosztów" i uzyynicy płacili około 1000zl
-3. VW idzie w zawarte i płacz i płac, 4k za naprawę
Moje pytania do was:
- Czy serwis domyślnie idzie do VW z pytaniem o partycypację, czy to ja jadąc do serwisu powinienem pierw za ich plecami gadać z VW?
- co decyduje o tym, że część aut jest objęta akcja tego systemu a część nie i czy poza serwisem jestem w stanie to sprawdzić?
Jeśli to ma znaczenie to moja wersja oprogramowania to 0278
Wiem, ze na forum w różnych wątkach pojawiał się temat tej przypadłości, natomiast wygląda na to że problem przestaw się uwidaczniać u użytkowników (chyba wraz z rosnącą liczbą poliftow).
Tymczasem dziś u mnie, po 4,5, roku posiadania uuta pojawił się komunikat "Usterka systemu numeru alarmowego udaj się do serwisu" + czerwona dioda na podsufitce + kontrolka żółta na desce. Błąd jest trwały - czerwona dioda i komunikat pojawiają się od razu po odpaleniu auta. Natomiast sam przycisk SOS działa - nawiązuje połączenie z numerem alarmowym (co prawda przerwalem je zanim ktoś się zgłosił).
Zanim udam się do serwisu chciałbym zapytać jak do tego podejść, bo z relacji użytkowników na forum zauważyłem 3 grupy:
1. Objęci akcja serwisowa dot modułu SOS. Interesujący jest tu post @Zbigniewa sprzed tygodnia, ktoru właśnie dostał informacje o tej akcji. A u mnie dziś błąd z tym zwiazany. Latem miałem przegląd i żadnej akcji wtedy na auto nie było. Czy możliwe jest że auto staje się objęte akcja dopiero w momencie wystąpienia usterki?
2. Jest ja słowy i naprawa grzecznościowa, na zasadzie "znamy problem, VW pokryje część kosztów" i uzyynicy płacili około 1000zl
-3. VW idzie w zawarte i płacz i płac, 4k za naprawę
Moje pytania do was:
- Czy serwis domyślnie idzie do VW z pytaniem o partycypację, czy to ja jadąc do serwisu powinienem pierw za ich plecami gadać z VW?
- co decyduje o tym, że część aut jest objęta akcja tego systemu a część nie i czy poza serwisem jestem w stanie to sprawdzić?
Jeśli to ma znaczenie to moja wersja oprogramowania to 0278