Wymiana kierownicy VW Arteon facelift 2021
: 21.02.2025, 17:23
Witam szanownych kolegów!
Dziś w moim arteonie została wymieniona kierownica w związku ze znajomą nam wszystkim przyczyną. Kierownica została wymieniona w tym egzemplarzu już drugi raz pierwszy raz przy 29 000 i teraz przy 69. Generalnie wszystko jest w porządku ale wolę dopytać osoby które miały już do czynienia z tego typu akcją. Nie wiem czy dobrze mi się wydaje czy nie ale mam jakieś takie wrażenie że po wymianie kierownicy włączając travel assist auto jakby trochę gorzej manewruje po swoim pasie ruchu. Przyznam szczerze że wcześniej travel assista używałem tylko i wyłącznie na ekspresówkach lub autostradach i generalnie delikatne łuki czy pilnowanie pasów wyglądało mega dobrze A dziś użyłem tego w mieście i pewnie to jest przyczyną ale wolę dopytać bo miałem wrażenie używając w mieście travel assista że auto jakby nieco gorzej reaguje na pilnowanie swoich pasów czy manewrowania po zakrętach. Zadzwoniłem z powrotem do serwisu żeby zapytać czy nie powinni robić jakiejś kalibracji albo kamer albo radaru ale pan powiedział że taka wymiana kierownicy nie ma tutaj nic wspólnego z kalibracją radaru dodam tylko że wcześniej wyglądało to jakby sprawniej ale tak jak mówiłem korzystałem z tego tylko na ekspresówce natomiast w mieście bywały miejsca gdzie z jednej strony był pas a z drugiej strony krawężnik i właśnie z tej strony auto radziło sobie gorzej No wręcz miałem wrażenie że za chwilę wjadę na ten krawężnik przy 60 na godzinę. Pan powiedział że wymiana kierownicy z usterką fabryczną to jest akcja 0 1 i to jest tylko wymontowanie airbaga wymontowanie ramy kierownicy wmontowanie ramy kierownicy i zamontowanie airbaga niczego więcej się nie robi i niczego więcej to nie dotyczy A to nie ma teoretycznie nic wspólnego z kierownicą i chciałem zapytać czy faktycznie tak jest czy radar bądź kamery nie wymagają żadnej kalibracji po wymianie takiej kierownicy i czy to normalne że auto trochę inaczej pilnuje tych pasów w mieście niż na trasie
Dziś w moim arteonie została wymieniona kierownica w związku ze znajomą nam wszystkim przyczyną. Kierownica została wymieniona w tym egzemplarzu już drugi raz pierwszy raz przy 29 000 i teraz przy 69. Generalnie wszystko jest w porządku ale wolę dopytać osoby które miały już do czynienia z tego typu akcją. Nie wiem czy dobrze mi się wydaje czy nie ale mam jakieś takie wrażenie że po wymianie kierownicy włączając travel assist auto jakby trochę gorzej manewruje po swoim pasie ruchu. Przyznam szczerze że wcześniej travel assista używałem tylko i wyłącznie na ekspresówkach lub autostradach i generalnie delikatne łuki czy pilnowanie pasów wyglądało mega dobrze A dziś użyłem tego w mieście i pewnie to jest przyczyną ale wolę dopytać bo miałem wrażenie używając w mieście travel assista że auto jakby nieco gorzej reaguje na pilnowanie swoich pasów czy manewrowania po zakrętach. Zadzwoniłem z powrotem do serwisu żeby zapytać czy nie powinni robić jakiejś kalibracji albo kamer albo radaru ale pan powiedział że taka wymiana kierownicy nie ma tutaj nic wspólnego z kalibracją radaru dodam tylko że wcześniej wyglądało to jakby sprawniej ale tak jak mówiłem korzystałem z tego tylko na ekspresówce natomiast w mieście bywały miejsca gdzie z jednej strony był pas a z drugiej strony krawężnik i właśnie z tej strony auto radziło sobie gorzej No wręcz miałem wrażenie że za chwilę wjadę na ten krawężnik przy 60 na godzinę. Pan powiedział że wymiana kierownicy z usterką fabryczną to jest akcja 0 1 i to jest tylko wymontowanie airbaga wymontowanie ramy kierownicy wmontowanie ramy kierownicy i zamontowanie airbaga niczego więcej się nie robi i niczego więcej to nie dotyczy A to nie ma teoretycznie nic wspólnego z kierownicą i chciałem zapytać czy faktycznie tak jest czy radar bądź kamery nie wymagają żadnej kalibracji po wymianie takiej kierownicy i czy to normalne że auto trochę inaczej pilnuje tych pasów w mieście niż na trasie