fotele TopComfort vs ErgoComfort
: 24.04.2017, 23:56
Pytanie zapewne przedwczesne, ale czy wie ktoś, co się kryje pod określeniem "sportowe fotele Top Comfort" oraz czym się różnią od ErgoComfort?
Aktualnie mam w passacie ErgoComfort i bardzo sobie ten fotel cenię. Jest wygodny i nie męczę się nawet przy długich podróżach. Szczególnie ważną opcją dla mnie jest wysuwane podparcie ud, czyli przedłużane siedzisko.
W cenniku na polskiej stronie w zasadzie nie ma żadnego opisu - jedynie dodana opcja wyboru ErgoComfort wraz z funkcją pamięci i masażu oraz ew. klimatyzacji, przy dopłacie 5600 PLN i 6610 PLN. O samym fotelu jednak ani słowa.
Naaustriackiej stronie opis jest lakoniczny - na życzenie dostępne fotele z elektryką, dodatkowo w zależności od wersji comfortline lub highline wentylacja, masaż i różnorodność ustawień fotela. Nie ma jednak nic o fotelach standardowych. W konfiguratorze na tej samej stronie mamy już więcej:
ErgoComfort z funkcją pamięci dla fotelu kierowcy oraz pełna elektryka w fotelach przednich wraz z możliwością przestawiania na 14 sposobów, w tym opcja komfortowego wsiadania oraz wysuwane podparcie ud. Dodatkowo masaż w fotelu kierowcy oraz lusterko zewnętrzne z pamięcią. wygląda więc na to, że to, na czym mi zależy, dostępne jest w opcji ErgoComfort. Ponadto dochodzi jeszcze opcja wentylacji w fotelu, ale to już kosztem wysuwanego podparcia ud.
Wydaje mi się, że to, co w passacie (ErgoComfort) było w standardzie, w arteonie jest dopiero jako opcja (lecz już w pełni rozszerzona, czyli elektryka i masaż, oraz również wentylacja ale kosztem wydłużania siedziska). Natomiast Arteon z racji pseudosportowego charakteru oferuje coś o nazwie TopComfort, które to fotele mają być bardziej sportowe, lepiej trzymające na boki, lecz o mniejszych możliwościach ustawiania. To jest jednak moje domniemanie, jestem ciekaw faktów.
Aktualnie mam w passacie ErgoComfort i bardzo sobie ten fotel cenię. Jest wygodny i nie męczę się nawet przy długich podróżach. Szczególnie ważną opcją dla mnie jest wysuwane podparcie ud, czyli przedłużane siedzisko.
W cenniku na polskiej stronie w zasadzie nie ma żadnego opisu - jedynie dodana opcja wyboru ErgoComfort wraz z funkcją pamięci i masażu oraz ew. klimatyzacji, przy dopłacie 5600 PLN i 6610 PLN. O samym fotelu jednak ani słowa.
Naaustriackiej stronie opis jest lakoniczny - na życzenie dostępne fotele z elektryką, dodatkowo w zależności od wersji comfortline lub highline wentylacja, masaż i różnorodność ustawień fotela. Nie ma jednak nic o fotelach standardowych. W konfiguratorze na tej samej stronie mamy już więcej:
ErgoComfort z funkcją pamięci dla fotelu kierowcy oraz pełna elektryka w fotelach przednich wraz z możliwością przestawiania na 14 sposobów, w tym opcja komfortowego wsiadania oraz wysuwane podparcie ud. Dodatkowo masaż w fotelu kierowcy oraz lusterko zewnętrzne z pamięcią. wygląda więc na to, że to, na czym mi zależy, dostępne jest w opcji ErgoComfort. Ponadto dochodzi jeszcze opcja wentylacji w fotelu, ale to już kosztem wysuwanego podparcia ud.
Wydaje mi się, że to, co w passacie (ErgoComfort) było w standardzie, w arteonie jest dopiero jako opcja (lecz już w pełni rozszerzona, czyli elektryka i masaż, oraz również wentylacja ale kosztem wydłużania siedziska). Natomiast Arteon z racji pseudosportowego charakteru oferuje coś o nazwie TopComfort, które to fotele mają być bardziej sportowe, lepiej trzymające na boki, lecz o mniejszych możliwościach ustawiania. To jest jednak moje domniemanie, jestem ciekaw faktów.