Strona 19 z 30

Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM

: 25.05.2020, 11:06
autor: karambazielona
W kreator mocy:
W granicach 234-245 KM można uzyskać w tej jednostce. Koszt podniesienia mocy w tym aucie wraz z pomiarami na hamowni podwoziowej i indywidualnym strojeniem silnika wynosi 1500zł. Aby wystroić ten samochód potrzebujemy około 3 godziny.

Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM

: 25.05.2020, 17:18
autor: johnyPL
karambazielona pisze:
25.05.2020, 11:06
W kreator mocy:
W granicach 234-245 KM można uzyskać w tej jednostce. Koszt podniesienia mocy w tym aucie wraz z pomiarami na hamowni podwoziowej i indywidualnym strojeniem silnika wynosi 1500zł. Aby wystroić ten samochód potrzebujemy około 3 godziny.
Mówisz o sofcie czy boxie?

Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM

: 25.05.2020, 17:27
autor: karambazielona
Taka odpowiedz dostałem o sofcie.

Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM

: 25.05.2020, 21:37
autor: johnyPL
karambazielona pisze:
25.05.2020, 17:27
Taka odpowiedz dostałem o sofcie.
Soft od dawna jest wykonywany, z boxem jest problem.

Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM

: 26.05.2020, 19:45
autor: pancio123
Kreatora Mocy nie polecam, robiłem u nich dwa busy...
Peugeota zrobili fajnie, a Renault spier..... a co do kontumacji ręce rozkładają

Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM

: 27.05.2020, 09:05
autor: Blazio1946
A ja polecam, mam zrobiomy na 240KM 410Nm. Było 255KM jak miał sportowy wydech. Trakcja na jedynce, dwójce została na fabrycznym poziomie (1 i2 moment jest zdławiony do seryjnego).
Zajebiscie czuć różnice 50-100km/h, 80-120km/h albo 80-180km/h cały czas ciagnie do przodu. W serii do 120-130km/h potem.go odcinało.
Zmierzyłem 0-100km/h na oponach pirelli p zero 245/35/20, które nie słyną z najlepszej trakcji i mam powtarzalny wynik 6.6 jak w 4x4 240BiTurbo - dane producenta.
Wiadomo, że 4x4 benzyna było by lepiej ale tu tragedii nie ma.

Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM

: 28.05.2020, 10:48
autor: dream3n
Blazio1946 pisze:
27.05.2020, 09:05
A ja polecam, mam zrobiomy na 240KM 410Nm. Było 255KM jak miał sportowy wydech. Trakcja na jedynce, dwójce została na fabrycznym poziomie (1 i2 moment jest zdławiony do seryjnego).
Zajebiscie czuć różnice 50-100km/h, 80-120km/h albo 80-180km/h cały czas ciagnie do przodu. W serii do 120-130km/h potem.go odcinało.
Zmierzyłem 0-100km/h na oponach pirelli p zero 245/35/20, które nie słyną z najlepszej trakcji i mam powtarzalny wynik 6.6 jak w 4x4 240BiTurbo - dane producenta.
Wiadomo, że 4x4 benzyna było by lepiej ale tu tragedii nie ma.
Można zapytać gdzie robione i jaka cena orientacyjnie?
Pozdr.

Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM

: 28.05.2020, 17:03
autor: Blazio1946
Tc performance Łódź 2000 netto.

Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM

: 20.07.2020, 08:30
autor: ArturK
Cześć
Niedawno stałem się posiadaczem Arteona 2.0 TSI 190 KM (już po gwarancji 73 tys najechane). Na razie fajne się tym jezdzi :)
Zastanawiam się nad dołożeniem paru koni :)
Pytanie do osób które już zrobiły takie modyfikacje.
Jak to jest ze skrzynią biegów DSG i jej wytrzymałością, niby znosi 420 Nm. Sillnik wiele zniesie z tego co czytałem. Autem zamierzam trochę pojeździć
Zastanawiam się jak wygląda większa moc w aucie z przednim napędem? Biorę pod uwagę to że autem często żona jezdzi.
Jak wygląda naprawdę zużycie paliwa? Z ciekawości, rośnie czy maleje bo w marketing średnio wierze.
Innymi słowy, warto czy nie.

Dzięki za sugestie odpowiedzi.
Pozdrawiam

Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM

: 20.07.2020, 08:46
autor: Art e on
Proponuje sie zapoznac z tematem na forum skody superb (sorry za "reklame" ale na tym forum jest malo info). Niestety mamy taki silnik ktory wychodzi na to, ze na samym boxie 240 KM to max i raczej slabo realne... (jesli wyjdzie wiecej to juz inwencja czlowieka z hamowni i jego czary-mary zeby na papierze bylo ladnie). Wiec albo olanie gwarancji i pelny mod (strojenie, wymiana wydechu i intercooler) ale box i mierne przyrosty (race chip obiecuje do 250 KM ale 80% opinii jest negatywnych - strojenie + urzadzenie 2700 zl brutto w Wwa, Burger JB4 to max 30 KM przy cenie za urzadzenie i strojenie z hamownia 3400 zl brutto-Poznan). Wychodzi na to (przynajmniej wg. mnie, ze gra jest nie warta swieczki) biorac pod uwage efekty i mozliwosci innych silnikow (przyrosty rzedu 60-80 KM dla Golfa R czy wersji 272 KM).
Temat rzeka i kazdy podejmie wlasna decyzje, ale EA888 gen. 3B to slaby silnik do zabawy boxem.
Może ktos co juz pogrzebal opisze swoje doswiadczenia i efekty?