Strona 62 z 97
Re: Kodowanie samochodów
: 30.08.2019, 17:09
autor: Noetra
k1coR pisze: ↑30.08.2019, 12:06
Natomiast TJA hmm, wiesz że ACC działa do zera ? Nie widzę sensu żeby mi trzymał linie w korku przy np. 20km/h, jak mi się nie chce operować pedałami w korku to włączam ACC, jak stoi za długo to RES z kierownicy i tyle, także TJA sorry nie.
Czyli jeździsz z dezaktywowanym LA ? Bo jeśli nie to włączając ACC od zera używasz TJA
Re: Kodowanie samochodów
: 02.09.2019, 11:10
autor: k1coR
Noetra pisze: ↑30.08.2019, 17:09
k1coR pisze: ↑30.08.2019, 12:06
Natomiast TJA hmm, wiesz że ACC działa do zera ? Nie widzę sensu żeby mi trzymał linie w korku przy np. 20km/h, jak mi się nie chce operować pedałami w korku to włączam ACC, jak stoi za długo to RES z kierownicy i tyle, także TJA sorry nie.
Czyli jeździsz z dezaktywowanym LA ? Bo jeśli nie to włączając ACC od zera używasz TJA
Tak, dokładnie, nie widzę sensu żeby w korku mi jeszcze trzymał linie, skoro jedzie od zera i sam hamuje do zera. No chyba, że ktoś podczas jazdy w korku ma ochotę się przespać z tyłu lub wyciągnąć laptopa i popracować
Re: Kodowanie samochodów
: 03.09.2019, 09:08
autor: alcalu
Czy da sie zakodowac rozlaczanie rozmowy telefonicznej przyciskiem bezposrednio z kierownicy? (bez uzywania menu w AID)
Re: Kodowanie samochodów
: 03.09.2019, 10:13
autor: gregmisz
nie trzeba kodowac, wystarczy przytrzymac przycisk tel na kierownicy
Re: Kodowanie samochodów
: 03.09.2019, 10:29
autor: alcalu
gregmisz pisze: ↑03.09.2019, 10:13
nie trzeba kodowac, wystarczy przytrzymac przycisk tel na kierownicy
mam sterowanie glosowe w tym miejscu, dlatego pytam.
Re: Kodowanie samochodów
: 03.09.2019, 14:20
autor: gregmisz
przycisk tel jest powyżej sterowania głosowego
Re: Kodowanie samochodów
: 03.09.2019, 15:51
autor: alcalu
gregmisz pisze: ↑03.09.2019, 14:20
przycisk tel jest powyżej sterowania głosowego
Na dole jest przycisk view, na górze sterowanie głosowe.
Nie pytałbym jakby był normalny przycisk telefonu ...
Re: Kodowanie samochodów
: 03.09.2019, 19:04
autor: Noetra
k1coR pisze: ↑02.09.2019, 11:10
Tak, dokładnie, nie widzę sensu żeby w korku mi jeszcze trzymał linie, skoro jedzie od zera i sam hamuje do zera. No chyba, że ktoś podczas jazdy w korku ma ochotę się przespać z tyłu lub wyciągnąć laptopa i popracować
I co ? Korek się kończy i przeklikujesz menu żeby włączyć LA? Przecież to upierdliwe. Ja mam cały czas włączony LA bo to nie jest system do autonomicznej jazdy tylko system bezpieczeństwa. W korku nie jest potrzebny ale i nie przeszkadza więc po co się pieprzyć w włączaniem/wyłączaniem. Po prostu jest włączony i nie zwracam na niego uwagi. Ma mnie ochronić w ekstremalnej sytuacji
Re: Kodowanie samochodów
: 03.09.2019, 23:15
autor: ksibart
Aktywacja/dezaktywacja LA to 2 kliknięcia
Re: Kodowanie samochodów
: 04.09.2019, 08:34
autor: Noetra
ksibart pisze: ↑03.09.2019, 23:15
Aktywacja/dezaktywacja LA to 2 kliknięcia
Większość ma zakodowany start/stop (strzelam że Ty też). Po co to zrobili/łeś? Przecież tylko jedno kliknięcie go wyłącza
Poza tym aktywacja/dezaktywacja LA to dwa kliknięcia jeśli masz na zegarach ustawione menu "asystenci". Jeśli nie masz to więcej kliknięć bo musisz przejść do tego menu.