Akcja serwisowa

Auror
Member
Posty: 205
Rejestracja: 14.10.2017, 20:46

Re: Akcja serwisowa

Post autor: Auror » 09.03.2018, 22:55

ksibart pisze:
09.03.2018, 15:47
Dostałem telefon że jest jakaś akcja serwisowa na aktualizację oprogramowania, coś związane z Car-Net (OCU?). Anyone else?
Miałem, aktualizacja softu. Ponoć były jakieś bugi.czas około 2h :/

Awatar użytkownika
k1coR
Senior Member
Posty: 593
Rejestracja: 12.09.2017, 10:42

Re: Akcja serwisowa

Post autor: k1coR » 12.03.2018, 10:13

Tak ale podobno sterownik od Car-Netu jest nadal wadliwy. Wezwali mnie na akcję, po czym ją odwołali bo czekają na nowe sterowniki.

MarcinJ
Senior Member
Posty: 322
Rejestracja: 16.06.2017, 10:32

Re: Akcja serwisowa

Post autor: MarcinJ » 12.03.2018, 12:40

Jak tak pójdzie dalej z tymi autami, to zacznę kupować tylko wersje po FL, a nie nowe budy. Zrobiło się ciepło i brzęczenie w lewym słupku A powróciło :)

Awatar użytkownika
k1coR
Senior Member
Posty: 593
Rejestracja: 12.09.2017, 10:42

Re: Akcja serwisowa

Post autor: k1coR » 12.03.2018, 15:39

MarcinJ u mnie jak zrobiło się zimno, to słupek A lub plastiki przy podszybiu z prawej strony, się odezwały i zaczęły skrzypieć na dziurach, jak się zrobiło ciepło to przestało i teraz mam dylemat czy zgłaszać czy nie...

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: Akcja serwisowa

Post autor: Blazio1946 » 12.03.2018, 18:35

U mnie była i jest cisza. Już prawie 10 tys na liczniku w 2 miesiące.

Carly_pl
Member
Posty: 90
Rejestracja: 22.02.2018, 14:53
Kontakt:

Re: Akcja serwisowa

Post autor: Carly_pl » 13.03.2018, 15:26

k1coR pisze:
12.03.2018, 15:39
MarcinJ u mnie jak zrobiło się zimno, to słupek A lub plastiki przy podszybiu z prawej strony, się odezwały i zaczęły skrzypieć na dziurach, jak się zrobiło ciepło to przestało i teraz mam dylemat czy zgłaszać czy nie...
Jakbym kupił auto za taką kasę i coś by mi hałasowało, to bym to na pewno zgłaszał... Masz do tego pełne prawo, więc czemu by z niego nie skorzystać?
Szukasz auta dla siebie? Zadzwoń, wynegocjujemy dobry rabat 732-193-702
Nie lubisz dzwonić? Pisz śmiało :)

MarcinJ
Senior Member
Posty: 322
Rejestracja: 16.06.2017, 10:32

Re: Akcja serwisowa

Post autor: MarcinJ » 13.03.2018, 15:33

Bo najpierw trzeba się tam umówić, wiecznie terminy na za 2 tygodnie, potem w końcu przyjeżdżasz i auto trzymają 4h z każdą pierdołą po czym stwierdzają, że "mistrz" nic nie słyszy albo że to normalne i odsyłają z kwitkiem. Nie mówiąc już, że za pierwszym razem umówiłem się na geometrię po czym po 4h powiedzieli, że nie zrobili. Dziś nie brzęczało.

omi87
Junior Member
Posty: 41
Rejestracja: 13.11.2017, 10:51

Re: Akcja serwisowa

Post autor: omi87 » 14.03.2018, 09:52

MarcinJ, u mnie bylo to samo, mistrz nic nie slyszal, po czym poprosilem o jazde z mistrzem i wtedy twierdzil ze w tym aucie po prostu tak jest i to sa normalne opory powietrza... oczywiscie zgloszenie zarejestrowane, ale na ten moment nie maja na to rozwiazania.

gregmisz
Member
Posty: 204
Rejestracja: 07.01.2018, 10:23
Lokalizacja: zachód

Re: Akcja serwisowa

Post autor: gregmisz » 14.03.2018, 12:12

Panowie DAWAJMY ODPÓR nieprofesjonalnemu i niekiedy chamskiemu traktowaniu nas jako klientów, a nie jako tylko dawców kasy dla VW i serwisów.

Odpowiedź typu : ten typ tak ma, jest godna rozmów pod budka z piwem : a nie szefa czy majstra w autoryzowanym serwisie takiej firmy jak VW.

Trzeba żądać jazdy samochodem demonstracyjnym albo dwoma lub innym egzemplarzem w celach porównawczych.
To taki tuman - mistrz musi udowodnić, anie my, że we WSZYSTKICH egzemplarzach tak jest (np szumi czy świszczy, stuka itp), powtarzam UDOWODNIĆ a nie bąkać pod nosem że nic nie słyszy albo mu się coś wydaje. My mamy prawo zgłaszać reklamacje i żadać jej należytego załatwienia.

Ja zawsze przy takich gadkach, co prawda w serwisie innej firmy, mówiłem, że taki co nie słyszy, niech sobie kupi aparat słuchowy, albo idzie do laryngologa.

Pozdrawiam i życze wszystkim trochę asertywności i skuteczności w dochodzeniu swoich praw za duże w końcu pieniądze.

Sorki za te krzyczawki, ale takie traktowanie klientow troche mnie wkurza.
Arteon R-line 190 TSI PureWhite

gregmisz
Member
Posty: 204
Rejestracja: 07.01.2018, 10:23
Lokalizacja: zachód

Re: Akcja serwisowa

Post autor: gregmisz » 14.03.2018, 12:17

U nie też występuje lekkie bzyczenie ( trochę jak komara) przy lewym słupku A - mam najechane dopiero 400 km, daje sobie jeszcze troche czasu i poczekam na wyzsze temperatury. Jak nie ustanie to bedę reklamował i ewentualnie robił gnój, o czym nie omieszkam dac znać.

Jak ktoś ma podobne bzyczenie prosze dac znać.
Arteon R-line 190 TSI PureWhite

ODPOWIEDZ