Witam
Rozważam !,5 Tsi czy 2 w DSG , wdzięczny będę za opinie kolegów użytkujących wersje z silnikiem 1,5
Obecnie posiadam Superb3 1,4 tsi zrobionego na 170KM i dla mnie jest okey planuję zakup Artka z podobnym sercem warto???
Andrzej
1,5 Tsi DSG czy warto kupić potrzebne opinie
Re: 1,5 Tsi DSG czy warto kupić potrzebne opinie
Raczej nie, to trochę za mały silnik do tak dużego auta, odpada przyjemność z jazdy / osiągi. W Polo, Golfie jako-tako się sprawdza ten silnik, ale osobiście dla mnie tylko 2.0 TSI jest wart uwagi. Różnica w cenie (przy zakupie w marcu 2024) była na tyle nieduża, że postawiliśmy na 2.0.
2024 Arteon 2.0 TSI 190 KM DSG Elegance Liftback
Remix by Arty: https://www.youtube.com/watch?v=hzo1_maqV_w
Remix by Arty: https://www.youtube.com/watch?v=hzo1_maqV_w
Re: 1,5 Tsi DSG czy warto kupić potrzebne opinie
Wg mnie jedyne co mogłoby skłonić do zakupu 1.5 to możliwość manualnej skrzyni. Jeżeli ma być DSG to bez sensu i polecam 2.0 TSI.
R-Line, 2.0 TSI, 190KM, 2024 r.
Re: 1,5 Tsi DSG czy warto kupić potrzebne opinie
Mam 1.5tsi z rachipem na 188km i naprawdę elegancko chodzi i mało pali. Jeździ nim głównie żona, w tym miesiącu będę zmianial na arteona MY23 i o dziwo dziezjo znałeśc 1.5tsi + dsg bo albo są manual, albo sa 2.0 190km
Re: 1,5 Tsi DSG czy warto kupić potrzebne opinie
Zastanawiałem się nad zakupem 1.5 tsi ale po roku użytkowania już wiem że dobrze zrobiłem wybierając 2,0 tsi . Przy kwocie za którą kupujesz auto warto trochę dołożyć i mieć większą pojemność silnika a w późniejszej sprzedaży napewno szybciej sprzedaż 2,0 jak 1,5 takie jest moje zdanie.
Re: 1,5 Tsi DSG czy warto kupić potrzebne opinie
Z całym szacunkiem do 1.5 TSI i jego posiadaczy.
Jak masz wybór to weź 2.0 TSI. 1.5TSI jest stworzony do flot gdzie ma być tani w produkcji, ekonomiczny w utrzymaniu przez pierwsze lata, a jak skończy się leasing to loteria.
Miałem już taki wynalazek jak 1.2TSI 105KM@135KM - hulało fajnie, dynamicznie, zbierał Ibizę 6J w 8,5sek do 100km/h, spalanie ok ale.. po 120000km zaczął się pocić, a po 160000 uszczelka pod głowicą i rozrząd do wymiany.
Podczas konfiguracji każdego VAGa jakiego brałem pod uwagę 2.0TSI był MustHave.
Jak masz wybór to weź 2.0 TSI. 1.5TSI jest stworzony do flot gdzie ma być tani w produkcji, ekonomiczny w utrzymaniu przez pierwsze lata, a jak skończy się leasing to loteria.
Miałem już taki wynalazek jak 1.2TSI 105KM@135KM - hulało fajnie, dynamicznie, zbierał Ibizę 6J w 8,5sek do 100km/h, spalanie ok ale.. po 120000km zaczął się pocić, a po 160000 uszczelka pod głowicą i rozrząd do wymiany.
Podczas konfiguracji każdego VAGa jakiego brałem pod uwagę 2.0TSI był MustHave.