Car-Net

lucasnetwork
Junior Member
Posty: 33
Rejestracja: 06.04.2018, 19:00

Re: Car-Net

Post autor: lucasnetwork » 01.05.2019, 13:14

Wróciłem z serwisu z przeglądu okresowego i przy okazji poprosiłem o naprawę Car-Netu. Niestety u mnie póki co nie udało się tego naprawić (po 4 godzinach walki) i panowie z serwisu mają jeszcze pomysł co do zdjęcia głównego ekranu i odpięcia i wpięcia pod nim jakiejś wtyczki. U niektórych podobno zadziałało zresetowanie Car-Netu w samochodzie i zalogowanie od nowa, dlatego może spróbujcie u siebie taki myk. Może u kogoś to zadziała, u mnie niestety nie pomogło. Należy wejść w menu i następnie w Car-Net. Gdzieś tam w ustawieniach usług online można zresetować Car-Net do ustawień fabrycznych i wtedy przy ponownym wejściu w Car-Net (piszę ciągle o Car-Net w samochodzie, nie telefonie czy stronie internetowej), samochód poprosi o "aktywację" Car-Net lub "zalogowanie" się. Wy wybieracie zalogowanie się i podajecie swój e-mail i hasło do konta Car-Net. Jest szansa, że wtedy Car-Net w samochodzie odwiesi się.

karambazielona
Member
Posty: 81
Rejestracja: 14.04.2018, 11:49

Re: Car-Net

Post autor: karambazielona » 02.05.2019, 14:45

Czy szukają wam przyciski w podsufitce „i” „kluczyk” u mnie brak reakcji dzila tylko „sos....

SZAKAL
Junior Member
Posty: 7
Rejestracja: 26.03.2018, 18:50

Re: Car-Net

Post autor: SZAKAL » 02.05.2019, 17:11

U mnie tak samo działa tylko sos

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: Car-Net

Post autor: kriss555 » 02.05.2019, 17:33

U mnie po komunikacie bledu sos tez tylko sos dziala. Pani na infolinii carnet powiedziala mi ze problem jest znaczacy i dotyczy tylko uslug plus. Tylko w sumie za te uslugi zaplacilismy, niektorym nie dziala juz miesiac , mnie 10 dni , umowa jest na 3 lata wiec trzeba by pomyslec zeby przedluzyli uslugi oten niedzialajacy czas
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion

lucasnetwork
Junior Member
Posty: 33
Rejestracja: 06.04.2018, 19:00

Re: Car-Net

Post autor: lucasnetwork » 02.05.2019, 18:17

kriss555 pisze:
02.05.2019, 17:33
U mnie po komunikacie bledu sos tez tylko sos dziala. Pani na infolinii carnet powiedziala mi ze problem jest znaczacy i dotyczy tylko uslug plus. Tylko w sumie za te uslugi zaplacilismy, niektorym nie dziala juz miesiac , mnie 10 dni , umowa jest na 3 lata wiec trzeba by pomyslec zeby przedluzyli uslugi oten niedzialajacy czas
Słuszna uwaga z tym przedłużeniem. Usługa nie działa. Ja będę pisał o przedłużenie, chyba, że sami z automatu to zrobią.

Rkarcz
Senior Member
Posty: 645
Rejestracja: 17.01.2018, 22:34

Re: Car-Net

Post autor: Rkarcz » 02.05.2019, 21:31

U mnie nie działa od 18.04.
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: Car-Net

Post autor: kriss555 » 03.05.2019, 07:32

Nie zrobia sami, nie ma szans. Mysle ze ciezko to bedzie wogole uzyskac od nich. Aplikacji uzywalem glownie do webasto, na razie wiec tak bardzo mi nie przeszkadza ze nie dziala ale dzialac piwinno. Syn tylko mowi ze ok sie popsulo bo po otworzeniu drzwi nie wyswietla sie komunikat ma nawi do zaobaczenia z carnetu 😂
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion

Rkarcz
Senior Member
Posty: 645
Rejestracja: 17.01.2018, 22:34

Re: Car-Net

Post autor: Rkarcz » 03.05.2019, 11:37

Mi włączanie ogrzewania działało przez 2 tygodnie żeby przez kolejne 2 nie działać. Rozważam zakup modułu SMS bo CarNet to nie jest coś co może być 100% pewnym elementem systemu. Jest bo jest. Tyle.
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: Car-Net

Post autor: kriss555 » 03.05.2019, 12:59

A patrzyles czy jest cos z smsem co zamontuja zeby gwarancji na wenasto nie stracic
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion

Salvatore
Senior Member
Posty: 472
Rejestracja: 05.11.2017, 01:08

Re: Car-Net

Post autor: Salvatore » 03.05.2019, 23:59

No i Car-Net przestał działać także u mnie. Zaczęło się od SOS, podczas jazdy dwa razy mignął jakiś zielony komunikat o SOS, bardzo krótko, nie zdążyłem przeczytać. Potem pojawił się pomarańczowy komunikat, że SOS nie działa i pani lektor kazała jechać do serwisu. Jednocześnie zniknęła ikonka „globusa” z navi, chociaż internet ciągle był - korki były na mapie, Spotify na telefonie grało. Po postoju i ponownym odpaleniu SOS wrócił, ale „globus” nie. „Globus” wrócił następnego dnia, cały Car-Net w samochodzie działa (pogoda, parkingi, itp.) ale apka nic nie wie o samochodzie. Wieczorem próbowałem aktywować Car-Net w samochodzie jeszcze raz (logując sie z navi) ale chyba nie pomogło :(
Co ciekawe, mam też VW Connect z wtyczką do OBD i na przejeździe mam dziurę, jakby auto na chwilę przestało wysyłać dane po CANie?
Macie jakieś sugestie?

ODPOWIEDZ