Optymalna konfiguracja RLine

zarnotal
Junior Member
Posty: 4
Rejestracja: 29.06.2019, 21:58

Optymalna konfiguracja RLine

Post autor: zarnotal » 29.06.2019, 22:15

Przymierzam się do auta służbowego, wszystko wskazuje na to, że będzie to Arteon.
Mój budżet to ok 183k brutto, może trochę więcej, jeśli firma leasingowa korzystnie wszystko policzy.
Póki co stawiam na RLine z 2.0 TSI 190KM - 164,8k
Wyposażenie dodatkowe:
  • Pakiet innowacyjny 2k
  • Pakiet Premium 3.5k
  • przyciemnione i wyciszone szyby 3.1k
  • zawieszenie DCC 3.1k
z powyzszym wyposażeniem, które z róznych powodow uwazam za koniecznie, ląduje na 178.8k, wiec zostaje przestrzen na 1-2 komponenty

Co, Waszym zdaniem, da najwieksza wartosc dodana?

Do pracy mam blisko i przez centrum miasta, wiec chodzi glownie o konfiguracje pod uzytkowanie rodzinne, stad np. zawieszenie DCC - czy jest w ogole warte?

jesli to pomoze, obecnie jezdze BMW 3GT 2.0 xdrive Luxury line, a w wyborze nowego auta rozwazalem jeszcze Superba i Kodiaqa

Dorth
Member
Posty: 202
Rejestracja: 26.09.2018, 16:14

Re: Optymalna konfiguracja RLine

Post autor: Dorth » 29.06.2019, 22:58

Na pewno wziąłbym system Easy Open/Close czyli elektryczna klapę. ;)

Dodatkowo Discovery Plus i Pakiet Drogowy Plus. Wtedy mamy 184k.

Reszta nie jest jakoś szczególnie potrzebna jeżeli jest ograniczony budżet. :)

DCC robi dobrą robotę. Warto mieć wg mnie.

mmmjanas
Member
Posty: 118
Rejestracja: 30.11.2018, 09:44

Re: Optymalna konfiguracja RLine

Post autor: mmmjanas » 30.06.2019, 16:30

Do DCC fajne też są felgi 20 cali Rosario, chyba, że komuś nie zależy aż tak na wyglądzie to faktycznie DP i Pakiet Drogowy.

Elninjo
Member
Posty: 241
Rejestracja: 13.12.2018, 22:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Optymalna konfiguracja RLine

Post autor: Elninjo » 30.06.2019, 20:52

Każdy Rline jest 4x4?
Jak nie to na bank bym dokładał...

zarnotal
Junior Member
Posty: 4
Rejestracja: 29.06.2019, 21:58

Re: Optymalna konfiguracja RLine

Post autor: zarnotal » 30.06.2019, 20:54

Problem z easy open jest taki, że wymagany jest alarm z autonomicznym zasilaniem, dodatkowe 2k. No chyba że da się to jakoś obejść.

Jacekpolok
Senior Member
Posty: 621
Rejestracja: 22.12.2017, 21:50

Re: Optymalna konfiguracja RLine

Post autor: Jacekpolok » 01.07.2019, 00:37

Easy open potrzebny- super ułatwienie. DCC- moim zdaniem nie jest konieczne- lepiej 4x4. Drogowy plus - tez warto.

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: Optymalna konfiguracja RLine

Post autor: Blazio1946 » 01.07.2019, 08:23

Alarm musi być zawsze nie da się go nie wziąć. Chyba, że zakup za gotówkę. To wymóg leasingu, ubezpieczenia.
Za kwotę, która masz do dyspozycji Discover Pro i Pakiet Drogowy Plus. Na easy open musisz trochę dołożyć ale to też jest must have.
Podałeś cenę katalogową, ustal na jaki % rabatu możesz liczyć (firma może dostać ) i dolozysz sobie cos z powyższych.
Na 4x4 to nie starczy bo to jest w benzynie ponad 40 tys.

Awatar użytkownika
ksibart
Senior Member
Posty: 376
Rejestracja: 01.10.2017, 22:51
Lokalizacja: Kraków

Re: Optymalna konfiguracja RLine

Post autor: ksibart » 01.07.2019, 08:49

Ja zrezygnowałem z przyciemnionych szyb i zrobiłem to za 500zł po zakupie. Więc to bym na Twoim miejscu odpuścił. Natomiast dziury w dachu już teraz nie zrobię i dlatego żałuję że nie wziąłem szyberdachu :D
VW Arteon R-Line 2.0 TSI 190

Salvatore
Senior Member
Posty: 472
Rejestracja: 05.11.2017, 01:08

Re: Optymalna konfiguracja RLine

Post autor: Salvatore » 01.07.2019, 09:05

DCC przy kołach 18 wg mnie nie jest konieczne. Za to bierz Pakiet Drogowy Plus, to jest must have.

zarnotal
Junior Member
Posty: 4
Rejestracja: 29.06.2019, 21:58

Re: Optymalna konfiguracja RLine

Post autor: zarnotal » 01.07.2019, 09:22

dzięki za wszystkie sugestie.
budzet juz uwzględnia rabat flotowy, potencjał na coś ekstra jest funkcją marży dealera.
4x4 kompletnie nie miesci sie w budzecie, wiec nie ma mowy.
przyciemniane szyby z wyciszeniem biore ze wzgledu na drzwi z szybami bez ram i doswiadczenia z jazdy z podobnym ukladem w 3GT. Zakladam, ze w VW raczej nie bedzie lepiej.

ODPOWIEDZ