Optymalna konfiguracja

karolsosno
Member
Posty: 50
Rejestracja: 24.07.2019, 19:07

Re: Optymalna konfiguracja

Post autor: karolsosno » 23.08.2019, 19:04

I o te kilkadziesiąt tysięcy chodzi. :-)

Awatar użytkownika
k1coR
Senior Member
Posty: 593
Rejestracja: 12.09.2017, 10:42

Re: Optymalna konfiguracja

Post autor: k1coR » 27.08.2019, 13:34

Dorth pisze:
23.08.2019, 18:40
karolsosno pisze:
23.08.2019, 17:52
4x4 to pozycja obowiązkowa. Niestety większość z nas kupuje ośkę. Tak więc trudno mówić tu o optymalnej konfiguracji jeśli przy wyborze napędu są już kompromisy.
A po co Ci 4x4 w aucie o mocy tylko 190KM patrząc na ostatnią pogodę w Polsce? :rolleyes: Nie ma az takieb potrzeby no chuba ze musisz byc 1 z kazdych swiatel. :D Ośka pali mniej, jest tańsza w eksploatacji. Nie widzę sensu 4x4 dla zwykłego jeżdżenia. Nawet w górach drogi są dobrze ogarniane zima. Pomijając już fakt że do benzyny 190 nie można jej zamówić. Trzeba brać 272 a to różnica kilkudziesietu tys. Zł. ;)
Nie zgadzam się z tym absolutnie. Jakby była opcja dołożenia 4x4 nawet za 10k do TSI 190KM, brałbym w ciemno, kosztem innych rzeczy. Pomijając fakt, że z tej dwu litrówki wyciągają już 350KM, więc argument po co Ci 4Motion do 190'ki jest słaba, w dodatku potrafi mielić kołami nawet na 3'ce.

Awatar użytkownika
johnyPL
Senior Member
Posty: 374
Rejestracja: 24.07.2019, 14:18
Lokalizacja: Katowice

Re: Optymalna konfiguracja

Post autor: johnyPL » 27.08.2019, 13:58

ksibart pisze:
22.08.2019, 20:56
Ja tylko sugeruje że na Twoim miejscu bym nie brał przyciemniania o ile nie rozważasz wygłuszenia szyb bo wtedy nie ma wyjścia. Natomiast bardzo bym rozważył opcji których nie da się dołożyć tzn. Szyber dziure albo DCC ( pewnie sie da ale dużo drożej )
Szyby zawsze przyciemniam w zaprzyjaźnionym warsztacie za 600zł, po latach użytkowania nie zauważyłem żadnych plam czy innych problemów z folią nawet w CC nie mam problemu z krawędziami folii na szybach podczas ich częstego otwierania i zamykania. Przyciemniam zawsze wszystkie szyby (bez przedniej) i wygląda to estetycznie, bynajmniej nie ma kolosalnej różnicy między przednimi a tylnymi.

W załączeniu zdjęcie aktualnego samochodu z folią.
Załączniki
IMG_6809.jpg
johnyPL

Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385

Dorth
Member
Posty: 202
Rejestracja: 26.09.2018, 16:14

Re: Optymalna konfiguracja

Post autor: Dorth » 27.08.2019, 15:38

@johnyPL Dowód rejestracyjny do zabrania za przednie szyby. ;) Muszą mieć 75% przepuszczalności. :D

Co do 4x4 do normalnej jazdy wystarczy ośka. Jezeli ktoś chce się bawić w podniesienie mocy to wiadomo że 4x4. ;) Nie inaczej. 4x4 ma dużo plusów ale 80% aut w Polsce to ośki i ludzie dają radę. ;)

Jeździłem Passatem 220km i owszem przy ostrym starcie brakowało 4x4 ale.w innych przypadkach bez "świrowania" ośka dawała radę. ;)

Awatar użytkownika
johnyPL
Senior Member
Posty: 374
Rejestracja: 24.07.2019, 14:18
Lokalizacja: Katowice

Re: Optymalna konfiguracja

Post autor: johnyPL » 27.08.2019, 16:31

Dorth pisze:
27.08.2019, 15:38
@johnyPL Dowód rejestracyjny do zabrania za przednie szyby. ;) Muszą mieć 75% przepuszczalności. :D

Co do 4x4 do normalnej jazdy wystarczy ośka. Jezeli ktoś chce się bawić w podniesienie mocy to wiadomo że 4x4. ;) Nie inaczej. 4x4 ma dużo plusów ale 80% aut w Polsce to ośki i ludzie dają radę. ;)

Jeździłem Passatem 220km i owszem przy ostrym starcie brakowało 4x4 ale.w innych przypadkach bez "świrowania" ośka dawała radę. ;)
250km mam w Abarth 500 przy 1000kg wagi i tam mogę powiedzieć ze 4x4 by się przydało ale w Artku po mieście dla kobiety zupełnie niepotrzebne.

Na zdjęciu nieco ciemne wyszły te szyby na żywo jest jaśniej ale dowód i tak do zabrania 🥴
johnyPL

Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385

Awatar użytkownika
johnyPL
Senior Member
Posty: 374
Rejestracja: 24.07.2019, 14:18
Lokalizacja: Katowice

Re: Optymalna konfiguracja

Post autor: johnyPL » 28.08.2019, 22:23

Ostatecznie tak skonfigurowałem

https://photos.app.goo.gl/Nb48p8C8f8bLPDrT8
johnyPL

Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385

Awatar użytkownika
johnyPL
Senior Member
Posty: 374
Rejestracja: 24.07.2019, 14:18
Lokalizacja: Katowice

Re: Optymalna konfiguracja

Post autor: johnyPL » 04.09.2019, 20:04

Samochód zamówiony, planowany odbiór 47 tydzień br.

Dodatkowo zdecydowałem się na pakiet przeglądów do 60 tys km i dodatkowa gwarancje 24mce i 80 tys.

Z dodatków wcześniej wymienionych pakiet ambient i tylne szyby przyciemnione.

Łącznie otrzymałem 17% rabatu.
johnyPL

Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385

Awatar użytkownika
johnyPL
Senior Member
Posty: 374
Rejestracja: 24.07.2019, 14:18
Lokalizacja: Katowice

Re: Optymalna konfiguracja

Post autor: johnyPL » 04.09.2019, 20:07

Samochód będzie miał już zegary jak w nowym Passacie. W moim odczuciu są znacznie brzydsze. Siedziałem dziś w nowym Pasku i grafika jest do ban, krawędziowe wskazania są jak z ubiegłej epoki.
johnyPL

Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385

Art e on
Posting Freak
Posty: 843
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: Optymalna konfiguracja

Post autor: Art e on » 04.09.2019, 23:54

johnyPL pisze:
28.08.2019, 22:23
Ostatecznie tak skonfigurowałem

https://photos.app.goo.gl/Nb48p8C8f8bLPDrT8
Nice :D tylko ten musztardowo-sraczkowaty "kolor" :s
Ale co kto lubi ;)
eRlinia 2.0 teesi + 20" 😈

Awatar użytkownika
johnyPL
Senior Member
Posty: 374
Rejestracja: 24.07.2019, 14:18
Lokalizacja: Katowice

Re: Optymalna konfiguracja

Post autor: johnyPL » 05.09.2019, 08:45

Art e on pisze:
04.09.2019, 23:54
johnyPL pisze:
28.08.2019, 22:23
Ostatecznie tak skonfigurowałem

https://photos.app.goo.gl/Nb48p8C8f8bLPDrT8
Nice :D tylko ten musztardowo-sraczkowaty "kolor" :s
Ale co kto lubi ;)
Z czarnymi dodatkami i szklanym dachem wyglada zadziornie 😎
johnyPL

Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385

ODPOWIEDZ