Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
-
- Member
- Posty: 81
- Rejestracja: 14.04.2018, 11:49
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
W kreator mocy:
W granicach 234-245 KM można uzyskać w tej jednostce. Koszt podniesienia mocy w tym aucie wraz z pomiarami na hamowni podwoziowej i indywidualnym strojeniem silnika wynosi 1500zł. Aby wystroić ten samochód potrzebujemy około 3 godziny.
W granicach 234-245 KM można uzyskać w tej jednostce. Koszt podniesienia mocy w tym aucie wraz z pomiarami na hamowni podwoziowej i indywidualnym strojeniem silnika wynosi 1500zł. Aby wystroić ten samochód potrzebujemy około 3 godziny.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Mówisz o sofcie czy boxie?karambazielona pisze: ↑25.05.2020, 11:06W kreator mocy:
W granicach 234-245 KM można uzyskać w tej jednostce. Koszt podniesienia mocy w tym aucie wraz z pomiarami na hamowni podwoziowej i indywidualnym strojeniem silnika wynosi 1500zł. Aby wystroić ten samochód potrzebujemy około 3 godziny.
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
-
- Member
- Posty: 81
- Rejestracja: 14.04.2018, 11:49
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Taka odpowiedz dostałem o sofcie.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Soft od dawna jest wykonywany, z boxem jest problem.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Kreatora Mocy nie polecam, robiłem u nich dwa busy...
Peugeota zrobili fajnie, a Renault spier..... a co do kontumacji ręce rozkładają
Peugeota zrobili fajnie, a Renault spier..... a co do kontumacji ręce rozkładają
WV ARTEON R-LINE 190 TSI 2018
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
A ja polecam, mam zrobiomy na 240KM 410Nm. Było 255KM jak miał sportowy wydech. Trakcja na jedynce, dwójce została na fabrycznym poziomie (1 i2 moment jest zdławiony do seryjnego).
Zajebiscie czuć różnice 50-100km/h, 80-120km/h albo 80-180km/h cały czas ciagnie do przodu. W serii do 120-130km/h potem.go odcinało.
Zmierzyłem 0-100km/h na oponach pirelli p zero 245/35/20, które nie słyną z najlepszej trakcji i mam powtarzalny wynik 6.6 jak w 4x4 240BiTurbo - dane producenta.
Wiadomo, że 4x4 benzyna było by lepiej ale tu tragedii nie ma.
Zajebiscie czuć różnice 50-100km/h, 80-120km/h albo 80-180km/h cały czas ciagnie do przodu. W serii do 120-130km/h potem.go odcinało.
Zmierzyłem 0-100km/h na oponach pirelli p zero 245/35/20, które nie słyną z najlepszej trakcji i mam powtarzalny wynik 6.6 jak w 4x4 240BiTurbo - dane producenta.
Wiadomo, że 4x4 benzyna było by lepiej ale tu tragedii nie ma.
Arteon R-line 190 TSI
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Można zapytać gdzie robione i jaka cena orientacyjnie?Blazio1946 pisze: ↑27.05.2020, 09:05A ja polecam, mam zrobiomy na 240KM 410Nm. Było 255KM jak miał sportowy wydech. Trakcja na jedynce, dwójce została na fabrycznym poziomie (1 i2 moment jest zdławiony do seryjnego).
Zajebiscie czuć różnice 50-100km/h, 80-120km/h albo 80-180km/h cały czas ciagnie do przodu. W serii do 120-130km/h potem.go odcinało.
Zmierzyłem 0-100km/h na oponach pirelli p zero 245/35/20, które nie słyną z najlepszej trakcji i mam powtarzalny wynik 6.6 jak w 4x4 240BiTurbo - dane producenta.
Wiadomo, że 4x4 benzyna było by lepiej ale tu tragedii nie ma.
Pozdr.
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Cześć
Niedawno stałem się posiadaczem Arteona 2.0 TSI 190 KM (już po gwarancji 73 tys najechane). Na razie fajne się tym jezdzi
Zastanawiam się nad dołożeniem paru koni
Pytanie do osób które już zrobiły takie modyfikacje.
Jak to jest ze skrzynią biegów DSG i jej wytrzymałością, niby znosi 420 Nm. Sillnik wiele zniesie z tego co czytałem. Autem zamierzam trochę pojeździć
Zastanawiam się jak wygląda większa moc w aucie z przednim napędem? Biorę pod uwagę to że autem często żona jezdzi.
Jak wygląda naprawdę zużycie paliwa? Z ciekawości, rośnie czy maleje bo w marketing średnio wierze.
Innymi słowy, warto czy nie.
Dzięki za sugestie odpowiedzi.
Pozdrawiam
Niedawno stałem się posiadaczem Arteona 2.0 TSI 190 KM (już po gwarancji 73 tys najechane). Na razie fajne się tym jezdzi
Zastanawiam się nad dołożeniem paru koni
Pytanie do osób które już zrobiły takie modyfikacje.
Jak to jest ze skrzynią biegów DSG i jej wytrzymałością, niby znosi 420 Nm. Sillnik wiele zniesie z tego co czytałem. Autem zamierzam trochę pojeździć
Zastanawiam się jak wygląda większa moc w aucie z przednim napędem? Biorę pod uwagę to że autem często żona jezdzi.
Jak wygląda naprawdę zużycie paliwa? Z ciekawości, rośnie czy maleje bo w marketing średnio wierze.
Innymi słowy, warto czy nie.
Dzięki za sugestie odpowiedzi.
Pozdrawiam
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Proponuje sie zapoznac z tematem na forum skody superb (sorry za "reklame" ale na tym forum jest malo info). Niestety mamy taki silnik ktory wychodzi na to, ze na samym boxie 240 KM to max i raczej slabo realne... (jesli wyjdzie wiecej to juz inwencja czlowieka z hamowni i jego czary-mary zeby na papierze bylo ladnie). Wiec albo olanie gwarancji i pelny mod (strojenie, wymiana wydechu i intercooler) ale box i mierne przyrosty (race chip obiecuje do 250 KM ale 80% opinii jest negatywnych - strojenie + urzadzenie 2700 zl brutto w Wwa, Burger JB4 to max 30 KM przy cenie za urzadzenie i strojenie z hamownia 3400 zl brutto-Poznan). Wychodzi na to (przynajmniej wg. mnie, ze gra jest nie warta swieczki) biorac pod uwage efekty i mozliwosci innych silnikow (przyrosty rzedu 60-80 KM dla Golfa R czy wersji 272 KM).
Temat rzeka i kazdy podejmie wlasna decyzje, ale EA888 gen. 3B to slaby silnik do zabawy boxem.
Może ktos co juz pogrzebal opisze swoje doswiadczenia i efekty?
Temat rzeka i kazdy podejmie wlasna decyzje, ale EA888 gen. 3B to slaby silnik do zabawy boxem.
Może ktos co juz pogrzebal opisze swoje doswiadczenia i efekty?
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce