Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Jutro będę u dystrybutora niemieckiego Speedbustera i zapytam
Arteon R-Line 2.0 TSI(280) 350 4x4
0-100 4.5s RL
100-200 11.4s RL
Speed-Buster
VWR600
0-100 4.5s RL
100-200 11.4s RL
Speed-Buster
VWR600
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Jeśli maja, może niech wypożyczą jeden do testów;-)
Ciekawe jaki ten silnik ma potencjał, to konstrukcja jednak trochę inna od znanych 2.0 TSI.
Sterowanie też zdaje sie inne.. Inny sterownik i chyba na przepływie nie ciśnieniu.
Ciekawe jaki ten silnik ma potencjał, to konstrukcja jednak trochę inna od znanych 2.0 TSI.
Sterowanie też zdaje sie inne.. Inny sterownik i chyba na przepływie nie ciśnieniu.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Nie wiem czy nie warto sprawdzić z A4 B9 2.0 190
Arteon R-Line 2.0 TSI(280) 350 4x4
0-100 4.5s RL
100-200 11.4s RL
Speed-Buster
VWR600
0-100 4.5s RL
100-200 11.4s RL
Speed-Buster
VWR600
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Napisałem do V-tech'u ale zdaje się , że maja przerwę międzyświąteczną. Dam znać co odpiszą.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Instalacja boxa w tym silniku wymaga zdjecia oslony pod silnikiem bo tam jest jebna z wtyczek. Pozatym tak jak mowilem , zalozenie boxa rowna sie koniec gwatancji nawet po jego demontazu. Sterownik zapisuje max wartosci cisnien i mozna to sprawdzic
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Osłona to „aż” 8 torxow t20 i z podstawowa obsługa śrubokręta operacja zajmuje maks 30 minut dla żółtodzioba przy kilku montażach/demontazach potrzeba 15 minut
Arteon R-Line 2.0 TSI(280) 350 4x4
0-100 4.5s RL
100-200 11.4s RL
Speed-Buster
VWR600
0-100 4.5s RL
100-200 11.4s RL
Speed-Buster
VWR600
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
A teraz masz lekkiego dzwona i sprobuj wyjac boksa w te 15 min zanim samochod na lawete trafi...w innych silnikach jest wygodniej bo wszystkie kostki na wierzchu i zajmuje to minute i nic nie widac.
Co do v-techu to ludzie bawiacy sie naprawde w tuning nie iznaja tej firmy. Ja u nich robilem trzy samochody z vaga benzyny, dwa bez zarzutu z trzecim nie byli sobie w stanie poradzic, samochod szarpal i wgrali serie. Pozatym nie poboba mi sie ze wprowadzaja klientow w blad opisujac ze nie traci sie gwarancji, w rozmowie telefonicznej ostatnio dopytalem i niechetnie potwierdzili ze boxa da sie wykryc ze byl po wyjeciu. Tak ze jak macie samochod dla siebie albo wykupujecie z leasingu i chcecie podnosic moc to chip, bo gwarancja jak cos sie stanie to czy box czy chip przepada. A jak oddajecie samochod po leasingu do vw to radze nic nie robic bo znam dwa przypaki kiedy klient oddawal samochod w ktorym byl boks i od razu bylo krotko,,prosze pana tu nyl boks wiec samochod mozemy wziac ale za 10tys mniej’’
To jest biznes, wiedza juz co i gdzie szukac zeby w razie w uniewaznic gwarancje albo obnizyc cene odkupu
Co do v-techu to ludzie bawiacy sie naprawde w tuning nie iznaja tej firmy. Ja u nich robilem trzy samochody z vaga benzyny, dwa bez zarzutu z trzecim nie byli sobie w stanie poradzic, samochod szarpal i wgrali serie. Pozatym nie poboba mi sie ze wprowadzaja klientow w blad opisujac ze nie traci sie gwarancji, w rozmowie telefonicznej ostatnio dopytalem i niechetnie potwierdzili ze boxa da sie wykryc ze byl po wyjeciu. Tak ze jak macie samochod dla siebie albo wykupujecie z leasingu i chcecie podnosic moc to chip, bo gwarancja jak cos sie stanie to czy box czy chip przepada. A jak oddajecie samochod po leasingu do vw to radze nic nie robic bo znam dwa przypaki kiedy klient oddawal samochod w ktorym byl boks i od razu bylo krotko,,prosze pana tu nyl boks wiec samochod mozemy wziac ale za 10tys mniej’’
To jest biznes, wiedza juz co i gdzie szukac zeby w razie w uniewaznic gwarancje albo obnizyc cene odkupu
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Te 190 w osce to jest zart . Jezdziłem superb 2.0 220 oska i to nie ma trakcji .
Gdyby nie fakt ze w 280 konnej superb nie montuja 7dsg tylko 6dsg wybrałbym superb .
Jest ogromna roznica miedzy nimi.
Poza tym arteon idzie na program to sportmile za dwa tygodonie . Jak bog da to bedzie 360koni ..
A co do gw. przed serwisem jedziesz na wrzut starego programu i spokoj.
Gdyby nie fakt ze w 280 konnej superb nie montuja 7dsg tylko 6dsg wybrałbym superb .
Jest ogromna roznica miedzy nimi.
Poza tym arteon idzie na program to sportmile za dwa tygodonie . Jak bog da to bedzie 360koni ..
A co do gw. przed serwisem jedziesz na wrzut starego programu i spokoj.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Sterownik zapisuje kazde programowanie, to przywrocisz serie przed serwisem da tylko tyle ze nie wbije sie od razu w system ze jest chip. A jak sie z samochodem cos stanie po drodze to zanim do serwisu to do tunera na lawecie?
Standardowo teraz jak cos sie dzieje z silnikiem czy skrzynia sprawdzaja czy nie bylo chipa czy boksa. Chip wychodzi od razu, jest zapis dokladnie ile razy sterownik silnika byl programowany,w jakim dniu i godzinie byl programowany, box sprawdzaja max parametry pracy ktore zapisuje sterownik. Nie wierz w to ze ci wgraja serie i wszystko bedzie ok. Wgrasz jeden raz program albo podepniesz box i samochod wlasciwie nie ma gwarancji na zespol napedowy w razie awarii. Kilku moich kolegow sie tak nadzialo z vw i audi, to byly poczatki sprawdzania, teraz robia to standardowo. Kazdy chce oszczedzic...
Standardowo teraz jak cos sie dzieje z silnikiem czy skrzynia sprawdzaja czy nie bylo chipa czy boksa. Chip wychodzi od razu, jest zapis dokladnie ile razy sterownik silnika byl programowany,w jakim dniu i godzinie byl programowany, box sprawdzaja max parametry pracy ktore zapisuje sterownik. Nie wierz w to ze ci wgraja serie i wszystko bedzie ok. Wgrasz jeden raz program albo podepniesz box i samochod wlasciwie nie ma gwarancji na zespol napedowy w razie awarii. Kilku moich kolegow sie tak nadzialo z vw i audi, to byly poczatki sprawdzania, teraz robia to standardowo. Kazdy chce oszczedzic...
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Ja bym tego tak jednoznacznie nie opisał. Owszem, brakuje mi 4m po przesiadce z RS3, ale jak już wiele razy pisałem, nie dopłaciłbym 46k dla samego 4m, bo te 280KM to już mi nie było potrzebne. Testowałem kiedyś Cupre 280, oczywiście ośka, znajomy ma TypeR z 2016, 310 w ośce i jakoś daje radę. Te 190KM przy tym to nic i nie robiłbym dramatu, że tym się nie da jeździć. Skoro ludzie kupowali/kupują S65 czy M3/4/5 i jeżdżą jako daily, to i te 190KM i 320Nm da radę...