Skorzystam z rady, dziękujeAdamBeg pisze: ↑09.11.2019, 21:40Napisz na [email protected]
Opisz swoją sytuację oraz dołącz zdjęcia jak próbujesz być głównym użytkownikiem. Podaj swoje dane z weconnecta (e-mail).
tylko uważaj na wagę zdjęć, obniż ich jakość, bo jak dodasz prosto z telefonu może być problem.
Discovery Media Pro 2020
Re: Discovery Media Pro 2020
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
-
- Member
- Posty: 243
- Rejestracja: 27.09.2019, 21:28
Re: Discovery Media Pro 2020
To może ja podłączę się pod wątek, żeby nie otwierać nowego. Zauważyłem dziwne zachowanie się mojego Discovery Media. Kiedy odtwarzam mp3 z panelu dotykowego mogę przerzucać utwory wstecz i do przodu i to działa normalnie. Natomiast kiedy używam do tego celu przycisków na kierownicy utwory przerzucane są jakby co drugi. To znaczy na chwilę pojawi się tytuł następnego utworu ale zaraz potem przechodzi do kolejnego i ten odtwarza.
Co za cyrki ?
Andrzej.
Co za cyrki ?
Andrzej.
-
- Junior Member
- Posty: 1
- Rejestracja: 24.07.2019, 18:58
Re: Discovery Media Pro 2020
Witam, czy ktoś próbował zaktualizować logo stacji radiowych? Pytam ponieważ liczba dostępnych logo w pamięci wewnętrznej jest mniejsza niż dostępna na stronie ostatnia wersja, którą można pobrać. Pobrane loga wrzuciłem na pendrive, ale nie znalazłem opcji aktualizacji lub wskazania logo z pendriva (taką opcje miałem w poprzednim samochodzie 2015r - Discovery PRO). Dzięki za pomoc.
Re: Discovery Media Pro 2020
Potwierdzam iż kontakt mailowy rozwiązał w 100% problem.AdamBeg pisze: ↑09.11.2019, 21:40Napisz na [email protected]
Opisz swoją sytuację oraz dołącz zdjęcia jak próbujesz być głównym użytkownikiem. Podaj swoje dane z weconnecta (e-mail).
tylko uważaj na wagę zdjęć, obniż ich jakość, bo jak dodasz prosto z telefonu może być problem.
Dodatkowo potwierdziłem dane personalne poprzez wideorozmowę i mogę w pełni korzystać z z weconnect w tym uruchamiać zdalnie światła i klakson.
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Re: Discovery Media Pro 2020
a rozmawiałeś po polsku czy po angielsku/niemiecku?johnyPL pisze: ↑11.11.2019, 23:36Potwierdzam iż kontakt mailowy rozwiązał w 100% problem.AdamBeg pisze: ↑09.11.2019, 21:40Napisz na [email protected]
Opisz swoją sytuację oraz dołącz zdjęcia jak próbujesz być głównym użytkownikiem. Podaj swoje dane z weconnecta (e-mail).
tylko uważaj na wagę zdjęć, obniż ich jakość, bo jak dodasz prosto z telefonu może być problem.
Dodatkowo potwierdziłem dane personalne poprzez wideorozmowę i mogę w pełni korzystać z z weconnect w tym uruchamiać zdalnie światła i klakson.
Re: Discovery Media Pro 2020
AdamBeg pisze: ↑12.11.2019, 03:20a rozmawiałeś po polsku czy po angielsku/niemiecku?johnyPL pisze: ↑11.11.2019, 23:36Rozmowa odbyła się w języku angielskimAdamBeg pisze: ↑09.11.2019, 21:40Napisz na [email protected]
Opisz swoją sytuację oraz dołącz zdjęcia jak próbujesz być głównym użytkownikiem. Podaj swoje dane z weconnecta (e-mail).
tylko uważaj na wagę zdjęć, obniż ich jakość, bo jak dodasz prosto z telefonu może być problem.
Potwierdzam iż kontakt mailowy rozwiązał w 100% problem.
Dodatkowo potwierdziłem dane personalne poprzez wideorozmowę i mogę w pełni korzystać z z weconnect w tym uruchamiać zdalnie światła i klakson.
johnyPL
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385
-
- Member
- Posty: 243
- Rejestracja: 27.09.2019, 21:28
Re: Discovery Media Pro 2020
Wideoczat po angielsku, chyba że znasz niemiecki to też jest taka opcja.
Re: Discovery Media Pro 2020
Nie bój się wideoczatu, jest po angielsku, ale konsultant mówi powoli i wyraźnie. Jak czegoś nie zrozumiesz, to dopytaj - bądź komunikatywny i nie skupiaj się na akcencie.
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: Discovery Media Pro 2020
Także przechodziłem tę procedurę w angielskim wideoczacie. Konsultant wyglądał na Hindusa. Od razu przypomniał mi się sprzedawca biletów do metra w okienku na Heathrow. Za cholerę nie mogłem wtedy zrozumieć co on tam gada po hindusku-angielsku Na szczęście ten Pan mówił wyraźnie. Kolejno: podajesz Imię i nazwisko, robią Ci zdjęcie (patrzysz w obiektyw kamery! nie na ekran - te 3 centymetry robią im różnicę , przez chwilę nie wiedziałem o co mu chodzi), potem konsultant przełączy kamerę w telefonie na tylną i zacznie się zabawa z dowodem osobistym, czyli zdjęcie całego dowodu z przodu (dokładne zdjęcie obu wizerunków twarzy znajdujących się na awersie oraz znaków zabezpieczających, razem z obracaniem dowodu góra-dół, lewo-prawo), potem zdjęcie rewersu dowodu, podanie słowne daty urodzenia oraz imion matki i ojca. Z mojego doświadczenia proponuję podgłośnić telefon i siąść sobie w spokojnym otoczeniu (duże słuchawki nie są wskazane - będą prośby o ich odłożenie przy robieniu zdjęć), przygotować dobre światło oraz stół, na którym można położyć dowód do zdjęć. To tyle. Potem poinformują Was, że procedura chwilę potrwa - razem poczekacie. Po zakończeniu rozłącza się konsultant, a system chwilę jeszcze trawi dane i uruchamia w końcu możliwości dodatkowe w WeConnect. Proste
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem