Regulacja zostanie bo cewka wytwarza tam większe bądź mniejsze pole eketromagnetyczne (zależnie od ustawienia dcc) sterując "gęstością" amortyzatora wewnątrz. On się tam magicznie nie wysuwa ani nie wsuwa
Montaż sprężyn H&R
Re: Montaż sprężyn H&R
No zmieni się. Ale zakres rozprężenia/sprężania amortyzatora i tak jest ograniczony sprężyną. Przecież jak montuje się amortyzatory to one nie są maksymalnie rozprężone/wysunięte jak auto stoi na kołąch. Po prostu tłok będzie się mniej sprężał i rozprężał. To tyle wg mnie.
Regulacja zostanie bo cewka wytwarza tam większe bądź mniejsze pole eketromagnetyczne (zależnie od ustawienia dcc) sterując "gęstością" amortyzatora wewnątrz. On się tam magicznie nie wysuwa ani nie wsuwa
jak się naciska przycisk 
Regulacja zostanie bo cewka wytwarza tam większe bądź mniejsze pole eketromagnetyczne (zależnie od ustawienia dcc) sterując "gęstością" amortyzatora wewnątrz. On się tam magicznie nie wysuwa ani nie wsuwa
Re: Montaż sprężyn H&R
Zmieni się, ale czytałem na jakimśforum, że - 30mm nie zaszkodzi amortyzatorom... Albo same sprężyny albo całe zawieszenie gwintowane ale to już duży wydatek...
Re: Montaż sprężyn H&R
Witam. Obniżony wygląda o niebo lepiej 
Kolego mógłbyś podpowiedzieć jakim momentem dokręcałeś śrubę główną przegubu? Tą 24 12-katną.
No i resztę momentów śrub jakbyś podrzucił byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam.
Kolego mógłbyś podpowiedzieć jakim momentem dokręcałeś śrubę główną przegubu? Tą 24 12-katną.
No i resztę momentów śrub jakbyś podrzucił byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam.