Testy i recenzje w mediach
RE: Testy i recenzje w mediach
9 świetnych detali Volkswagena Arteona. I 3… trochę mniej świetne
http://www.spidersweb.pl/2017/06/volksw ... egoly.html
Nie mówcie, że to tylko „droższy Passat”. Volkswagen Arteon – pierwsza jazda
http://www.spidersweb.pl/2017/06/volksw ... zenia.html
http://www.spidersweb.pl/2017/06/volksw ... egoly.html
Nie mówcie, że to tylko „droższy Passat”. Volkswagen Arteon – pierwsza jazda
http://www.spidersweb.pl/2017/06/volksw ... zenia.html
RE: Testy i recenzje w mediach
https://www.youtube.com/watch?v=DsQDKXzvm2I
Tu taki troche inny test
Tu taki troche inny test
RE: Testy i recenzje w mediach
W nowym numerze auto moto jest porownanie Arteona z Audi A6 i nowym BMW 5. Wszystkie 2 litry benzyna 4x4
RE: Testy i recenzje w mediach
I co redaktorowi wyszlo?
RE: Testy i recenzje w mediach
Ze jakosc gorsza, obsluga gorsza i znacznie glosniejszy od konkurencji. Reszta nawet dobrze, osiagi najlepsze, na torze nsjszybszy, spalanie najnizsze ale 98. W auto swiecie wychodzilo im 5,4s do 100 , tu wychodzi 5,9s...
Zaskoczyla mnie ta glosnosc, wszedzie w testach chwala ze taki cichy a tu na postoju 10db wiecej od konkurencji...to przepasc...przy 130 cztery db to tez duzo...ciekawe czy testowaby samochod mial pakiet akustyczny
Zaskoczyla mnie ta glosnosc, wszedzie w testach chwala ze taki cichy a tu na postoju 10db wiecej od konkurencji...to przepasc...przy 130 cztery db to tez duzo...ciekawe czy testowaby samochod mial pakiet akustyczny
Ostatnio zmieniony 18.08.2017, 21:05 przez kriss555, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Junior Member
- Posty: 2
- Rejestracja: 02.07.2017, 21:49
RE: Testy i recenzje w mediach
Według mnie też jakoś specjalnie cicho nie jest, mimo tego pakietu akustycznego.
RE: Testy i recenzje w mediach
Podejrzewam raczej jakiś 'felerny' egzemplarz, np. ze źle wyregulowaną szybą. Niemożliwe, aby aż tyle tracił w db do A6 czy BMW 5. Jakość to wiadomo, inna półka, obsługa - na temat nowego Discovery Pro wiele już było dyskusji. Ale wyciszenie nie powinno być złe. Podczas mojej jazdy próbnej było nieźle, może nie powalająco, ale na poziomie Audi A4.kriss555 pisze: Ze jakosc gorsza, obsluga gorsza i znacznie glosniejszy od konkurencji. Reszta nawet dobrze, osiagi najlepsze, na torze nsjszybszy, spalanie najnizsze ale 98. W auto swiecie wychodzilo im 5,4s do 100 , tu wychodzi 5,9s...
Zaskoczyla mnie ta glosnosc, wszedzie w testach chwala ze taki cichy a tu na postoju 10db wiecej od konkurencji...to przepasc...przy 130 cztery db to tez duzo...ciekawe czy testowaby samochod mial pakiet akustyczny
RE: Testy i recenzje w mediach
Jeżeli chodzi o ludzki słuch to przyjmuje się że 3 dB to 2 razy głośniej przy częstotliwości 1 kHz - natomiast subiektywne odczucie jest zupełnie inne. Takie testy zwykłem decybelomierzem nie oddają do końca które auto jest lepiej wyciszone. A to dlatego że gdybyście mieli ustawione 2 głośniki na wprost siebie grające z tym samym poziomem głośności np 60dB ale w jednym dźwięk o częstotliwości 100Hz a w drugim 200Hz to i tak powiecie że ten drugi gra dużo głośniej.
"Przyjmując średnie poziomy głośności i średnie częstotliwośći, gdzie ucho jest
najbardziej wrażliwe, to mniej więcej zależności byłyby takie:
- 0,3dB to minimalna wykrywana różnica, potrzeba dobrej procedury testowej, aby to stwierdzić,
- 3dB to odczucie typu troche głośniej,
- 10dB to odczucie mniej więcej 2 razy głośniej."
W tych testach podczas jazdy nie zastanawialiście się nad pewnym czynnikiem? Co z tego jak testuje się dwa auta które jadą z prędkością 130km/h ale czy ktoś bierze pod uwagę wiatr czy wieje w tym samym kierunku i z taką samo prędkością a to on jakby uderza o przednią szybę, słupki i inne części karoserii generując hałas.
"Przyjmując średnie poziomy głośności i średnie częstotliwośći, gdzie ucho jest
najbardziej wrażliwe, to mniej więcej zależności byłyby takie:
- 0,3dB to minimalna wykrywana różnica, potrzeba dobrej procedury testowej, aby to stwierdzić,
- 3dB to odczucie typu troche głośniej,
- 10dB to odczucie mniej więcej 2 razy głośniej."
W tych testach podczas jazdy nie zastanawialiście się nad pewnym czynnikiem? Co z tego jak testuje się dwa auta które jadą z prędkością 130km/h ale czy ktoś bierze pod uwagę wiatr czy wieje w tym samym kierunku i z taką samo prędkością a to on jakby uderza o przednią szybę, słupki i inne części karoserii generując hałas.
RE: Testy i recenzje w mediach
Jak wziąłem Arteona 2.0TDI 150KM na nockę to pod salonem zostawiłem nowe BMW 520d G30. Arteon był cichszy. A jak pisałem już wcześniej tu w tym wątku fanem samochodów z VAGa nie jestem. Dzień wcześniej jeździłem Mondeo Vignale, też z dieslem 2.0, i ten z solidnym wygłuszeniem, grubymi szybami i dodatkowo aktywną redukcją hałasu kładł oba na łopatki. Arteon nie miał dodatkowego pakietu wygłuszającego. Dodatkowo ten egzemplarz miał jakąś wadę montażową, że w drzwiach kierowcy szyba chyba nie za bardzo dopasowała się do uszczelki i od 120km/h było słychać gwizd a przy 160 była katastrofa.
Niestety nie ma samochodów idealnych:/ W maju jeździłem A6 i tam przy ~250km/h też w drzwiach kierowcy zaczynał się irytujący gwizd. No a drzwi z ramkami.
Niestety nie ma samochodów idealnych:/ W maju jeździłem A6 i tam przy ~250km/h też w drzwiach kierowcy zaczynał się irytujący gwizd. No a drzwi z ramkami.
RE: Testy i recenzje w mediach
Czytalem rowniez ten test i wlasnie cos mi podjezdza lekkim klamstwem bmw nie ma az tak dobrego wyciszenia ( szyb dzwiekoszczelnych nie mozna zamowic ) po drugie nie wiadomo czy vw mial akustik pakiet bo przejzalem prawie wszystkie filmy na youtube i wlasnie wyciszeniem odizolowaniem kazdy sie zachwycal, pisalem do jednej z gazet i dopiero 1 auto z tym pakietem importer zamowil tzw prasowke i trzeba na polskie testy poczekac.