Felgi Arteon 18"

Macevp
Member
Posty: 119
Rejestracja: 28.02.2019, 21:15

Re: Felgi Arteon 18"

Post autor: Macevp » 01.04.2019, 13:35

Pytanie z innej beczki: czy felgi 18" nie będa się "gryzły" z faktem, iż samochód ma DCC ?

gregmisz
Member
Posty: 204
Rejestracja: 07.01.2018, 10:23
Lokalizacja: zachód

Re: Felgi Arteon 18"

Post autor: gregmisz » 01.04.2019, 17:11

W żaden sposób, mam DCC zimówki na 18 calach, i wszystko jest OK
Arteon R-line 190 TSI PureWhite

Macevp
Member
Posty: 119
Rejestracja: 28.02.2019, 21:15

Re: Felgi Arteon 18"

Post autor: Macevp » 01.04.2019, 19:49

Dziękuje.

Mike1980
Junior Member
Posty: 39
Rejestracja: 22.03.2019, 07:24

Re: Felgi Arteon 18"

Post autor: Mike1980 » 03.04.2019, 09:56

Ja mam DCC i auto oryginalnie miało 18 cali. Tak jest w cenniku bez dopłaty do felg. Mam słaba drogę pod domem i dodatkowo max cenię sobie komfort wiec 18” + suwak w DCC na max confetti w trybie indywidual.

jni
Member
Posty: 137
Rejestracja: 11.07.2017, 13:35

Re: Felgi Arteon 18"

Post autor: jni » 03.04.2019, 11:39

Dokładnie tak, mój samochód z fabryki wyjechał na Sebringach 18" z DCC i jak mam być szczery to brakuje mi czasem jeszcze paru oczek w lewo na suwaku. Przejeździłem ~450km demówkami na Rosario z DCC i mi się nie podobało.

Mati
Junior Member
Posty: 1
Rejestracja: 14.02.2022, 14:40

Re: Felgi Arteon 18"

Post autor: Mati » 17.02.2022, 08:54

Panowie, temat stary, ale odkopię. Mam pytanko jak to jest z otworem centralnym i jego rozmiarem? Oryginalne Montevideo mają 57,1 mm. W ASO powiedzieli mi, że producent zaleca felgi w rozmiarze 8.0” x 17/18/19/20” 5x112 ET40, ale nic o otworze centralnym. Więc jak to jest z innymi felgami? Np. Momo Revenge mają otwór 79,5 mm.

Awatar użytkownika
Osfald
Senior Member
Posty: 581
Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED

Re: Felgi Arteon 18"

Post autor: Osfald » 17.02.2022, 09:15

Tak to jest jak napisałeś. Jeśli otwór w feldze będzie większy to stosujesz pierścień centrujący. Jeśli otwór jest mniejszy niż piasta to musisz go roztoczyć (o ile będzie to możliwe). Jeśli będziesz stosował pierścień to kup porządny, nie jakiś plastikowy badziew, który pęknie Ci przy każdej zmianie koła tylko zainwestuj w stal nierdzewną. Spokój na lata i zero bicia promieniowego.

Najlepiej kiedy otwory masz spasowane tak jak fabryka chciała, czyli otwór felgi jest o kilka dziesiątek mm większy niż średnica piasty.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem :D

ODPOWIEDZ