Kodowanie samochodów

Art e on
Posting Freak
Posty: 877
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: Kodowanie samochodów

Post autor: Art e on » 19.08.2019, 15:10

Wylaczysz ten "dzem asyst" szybciej niz myslisz :D wyrywa kiere z rak jak szalony nawet w opcji "najslabszej" i ze 2 razy w miescie pzez niego bylem prawie w aucie na pasie obok. Kolejny z malo przydatnych gadzetow.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce :D

Awatar użytkownika
Jerzy
Senior Member
Posty: 337
Rejestracja: 14.08.2018, 21:35
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Kodowanie samochodów

Post autor: Jerzy » 19.08.2019, 15:46

:) Nie jest tak tragicznie. :) Jadąc w korku przez Kraków, spokojnie zjadłem batona i popiłem wodą :)
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps

Salvatore
Senior Member
Posty: 472
Rejestracja: 05.11.2017, 01:08

Re: Kodowanie samochodów

Post autor: Salvatore » 19.08.2019, 18:06

A ja z „dzem asysyta” korzystam w KAŻDYM korku :)
Ostatnio zmieniony 21.08.2019, 12:49 przez Salvatore, łącznie zmieniany 1 raz.

ToMili
Member
Posty: 184
Rejestracja: 02.11.2018, 21:24

Re: Kodowanie samochodów

Post autor: ToMili » 19.08.2019, 19:08

W korku tak również korzystam, natomiast na trasie cuda się dzieją. Jade wchodzę w zakręt, czuję, że LA trzyma się jak należy by po chwili przejechać po lini i w tymże momencie go dezaktywować następnie auto przecina pozostałe pasy lub oś jezdni....
R-Line 2.0 TDI 400Nm 190 KM DSG7 - Kurkuma - Stage1 - 480Nm 231KM

Lazi
Senior Member
Posty: 462
Rejestracja: 13.08.2017, 22:37

Re: Kodowanie samochodów

Post autor: Lazi » 20.08.2019, 22:11

U mnie Lane Assist na trasach szybkiego ruchu chyba nigdy sam z siebie nie zgubił pasa. Zauważ, że wyłącza się w momencie wrzucenia kierunkowskazu - chyba właśnie po to, żeby uniknąć szarpania się z kierownicą.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)

jaqb
Junior Member
Posty: 41
Rejestracja: 01.02.2018, 10:18

Re: Kodowanie samochodów

Post autor: jaqb » 21.08.2019, 11:39

Jerzy pisze:
19.08.2019, 11:33
Koledzy, jestem po uzupełnieniu kodowania pod DLA i aktywacji Traffic Jam Assist przez kolegę Eldar I w końcu mogłem sprawdzić . Wszystko działa jak należy. :)
Czy do Traffic Jam Assist potrzebne są lusterka z wykrywaniem martwego pola?

Awatar użytkownika
Jerzy
Senior Member
Posty: 337
Rejestracja: 14.08.2018, 21:35
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Kodowanie samochodów

Post autor: Jerzy » 21.08.2019, 12:28

Side assist nie jest potrzebny. Korzysta ten system z kamery i radaru przedniego.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps

Salvatore
Senior Member
Posty: 472
Rejestracja: 05.11.2017, 01:08

Re: Kodowanie samochodów

Post autor: Salvatore » 21.08.2019, 12:55

ToMili pisze:
19.08.2019, 19:08
W korku tak również korzystam, natomiast na trasie cuda się dzieją. Jade wchodzę w zakręt, czuję, że LA trzyma się jak należy by po chwili przejechać po lini i w tymże momencie go dezaktywować następnie auto przecina pozostałe pasy lub oś jezdni....
Lane Assist nie jest do tego, żeby puścić kierownicę. Ten system ma pomagać utrzymać się na pasie ruchu i generalnie to robi, z wyjątkiem większych zakrętów kiedy to się deaktywuje tak jak piszesz.
Na autostradach i ekspresówkach działa praktycznie non stop, na innych drogach tylko wspomaga czasem się wyłączając, mimo to ja oceniam ten system jako bardzo przydatny.
Nie jest to jazda autonomiczna, a jedynie system wspomagający kierowcę w utrzymaniu pasa ruchu.

ToMili
Member
Posty: 184
Rejestracja: 02.11.2018, 21:24

Re: Kodowanie samochodów

Post autor: ToMili » 21.08.2019, 13:47

Zgadzam się z Tobą, aczkolwiek napisałem to ponieważ w 100% nie mozna temu ufać. Nie tylko na ostrzejszych zakrętach sie wyłącza, ogólnie mam wrażenie, z 15tys km wcześniej działał bardziej precyzyjnie.
R-Line 2.0 TDI 400Nm 190 KM DSG7 - Kurkuma - Stage1 - 480Nm 231KM

Awatar użytkownika
k1coR
Senior Member
Posty: 593
Rejestracja: 12.09.2017, 10:42

Re: Kodowanie samochodów

Post autor: k1coR » 21.08.2019, 15:46

Salvatore pisze:
21.08.2019, 12:55
ToMili pisze:
19.08.2019, 19:08
W korku tak również korzystam, natomiast na trasie cuda się dzieją. Jade wchodzę w zakręt, czuję, że LA trzyma się jak należy by po chwili przejechać po lini i w tymże momencie go dezaktywować następnie auto przecina pozostałe pasy lub oś jezdni....
Lane Assist nie jest do tego, żeby puścić kierownicę. Ten system ma pomagać utrzymać się na pasie ruchu i generalnie to robi, z wyjątkiem większych zakrętów kiedy to się deaktywuje tak jak piszesz.
Na autostradach i ekspresówkach działa praktycznie non stop, na innych drogach tylko wspomaga czasem się wyłączając, mimo to ja oceniam ten system jako bardzo przydatny.
Nie jest to jazda autonomiczna, a jedynie system wspomagający kierowcę w utrzymaniu pasa ruchu.
Nigdy się nie dezaktywuje sam z siebie albo prędkość spada poniżej 60km/h albo nie widzi linii lub jej nie ma, natomiast w zakręcie nie wyłączy się sam z siebie, chyba że przesadzisz z prędkością i nie jest w stanie się w nim utrzymać.

Reasumując: Jeżeli masz włączone ACC + navi ustawione z adaptacyjnym prowadzeniem (zwalnianie przed zakrętami, itp.), wówczas LA nigdy się nie wyłączy jeżeli linie na drodze są widoczne. Generalnie LA + ACC rewelacja na autostradach w szczególności w nocy :)

ODPOWIEDZ