Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
190 tsi cenowo to najbardziej rozsądny wybór zależy, jak kto wykorzystuje auto
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Z mojego doświadczenia powiem tyle - im więcej koni, tym gorzej w mieście W trasie ok, bo wyprzedzanie im trwa krócej tym lepiej, ale w mieście zawsze wysiadałem wkurzony z auta. Także teraz 190KM jest idealne.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Jak dla mnie ok 200KM w zupełności wystarczają do sprawnego przemieszczania. W ogóle uważam że przedział mocy w granicach 200-300KM jest idealny do normalnego użytkowania auta na codzień. 400-500KM i w górę ma sens tylko w wypadku RS, GT-R'a, M-Power, itp. jako drugie auto do zabawy.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Potwierdzam, za dużo KM przeszkadza w miejskiej jeździe.
Potwierdzam to co pisze k1coR
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
A ja się przesiadam z Octavii 1.6 MPI o "mocy" 102 KM na 190 KM i wiem, że będzie baaajka
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Wszystko załeży kto czego szuka. Ja się przesiałem z Passata B7 1.4 TSI 160 KM na Arteona 2.0 TSI 190 KM. Na pierwszy rzut oka różnica "tylko" 30 koni, ale jak się przyjrzeć dokładniej parametrom silnika, moment obrotowy i od kiedy łapie maksymalną moc, to nagle się okazuje, że to 2 zupełnie różne auta. Miałem przez 3 miesiące Arteona i Passata, porównywałem sobie te silniki i auta, Arteon zrywa się o wiele bardziej dynamicznie, wcześniej łapie moc i dłużej ciągnie. Jak dla mnie wystarczy i bardzo sobie chwalę ten 190 koni 2.0 TSI. Testowo jeździłem też 2.0 280 koni, wgniatało w fotel, ale nie mam 20 lat, jeżdżę z dziećmi i ciężko oczekiwać, że będę wykorzystywał taką moc przy jeździe rodzinnej. A do dynamicznego wyprzedzania te 190 koni to i tak dużo.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Dlaczego nikt nie wspomina o boxie JB4. Burger z USA od jakiegoś czasu poza BMW zajął się grupą VAG i jest to jedyny box, który kontroluje AFR. Mam boxa w golfie 7R i jest miód. Zwłaszcza po aktualizacji skrzynia działa bez zarzutu, do tego jest fajna apka na andka czy iosa i można kontrolować Fuel Open Loop czy ustawiać swoje indywidualne mapy np. po założeniu coolera czy dolotu. Można sterować boostem oraz robić logi. Do tego można robić mapę addytywną albo absolutną. Miałem stage 3 w golfie 6R i oczywiście jestem zdania, że najgorszy program jest lepszy niż najlepszy box, zwłaszcza jeżeli zrobi się przy okazji program skrzyni, ale JB4 to ewenement wśród boxów i nic innego nie warto brać pod uwagę. Na stronie jest info, że pojawi się JB4 do TSI z BOSCHem - moduły będa dostępne na przełomie marca i kwietnia. Jest to jedyna opcja dla tych co nie chcą stracić gwarancji. Jest też opcja zrobić program z wgraniem serii po ewentualnej awarii, ale to urban legend, której potwierdzonej nie słyszałem. Nie jestem dilerem jb4 tylko userem :-)
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Jak VW będzie szukał dokładnie to Gwarancję zawsze się straci.
Re: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Znam takich co felgi boją się kupić nie w salonie, bo gwarancję stracą :-) Podaj przykład kogoś kto stracił gwarancję w VW na boxie, bo inaczej to tylko czyste gdybanie.