mariusz123a pisze: ↑16.07.2020, 22:30
W moim przypadku Twoje przypuszczenia się nie sprawdzają. Używam ACC, używam Auto Hold, więc ręczny zawsze się zaciąga i nakręciłem już prawie 50 tyś. Patrze teraz na klocki z przodu jak i z tylu, są zużyte do połowy, problemów z hamowaniem nawet z 200 nie ma. ACC wciska tylko pedał hamulca za Ciebie, więc klasycznie większa siła hamowania idzie na przód.
Nie chce się spierać ale w tym aucie nic nie jest "klasycznie", nawet ASO twierdzi ze większości interwencji ACC przekłada się na hamowanie mocniejsze hamowanie tyłem z lekką pomocą przodu by auto właśnie nie nurkowało. To że twój przypadek nie potwierdza tezy nie oznacza ze ją obalisz najwidoczniej masz inny typ klocków / tarcz który na działanie tych asystentów jest odporny.
Lazi pisze: ↑17.07.2020, 00:18
Moją uwagę zwrócił zapis o 30 tys km po OSTATNIEJ WYMIANIE, a nie tak jak to przedstawiają w ASO całościowego przebiegu (w moim przypadku również Krotoski-Cichy w Szczecinie).
Z drugiej strony gdyby teraz wszyscy użytkownicy powołali się na to TPI, to trochę kosztów by im to narobiło. Chyba nie są zbyt szczęśliwi jak coś takiego wypływa
Podanie z marszu TPI jest tylko pomocne dla serwisu jakie kroki mogą podjąć z problemem. Wszystko pomierzą fotki porobią ale i tak ocena sytuacji podlega centrali. Serwis nic nie ma do gadania oni wszystko zrobią ale ktoś musi za to zapłacić więc albo gwarant albo użytkownik.
Zapis "24 miesiąc lub 30 tys km po OSTATNIEJ WYMIANIE" jest bardzo ciekawy już nie sprawdziłem czy to pomyłka w tłumaczeniu.
Wszystkie TPI jakie są do waszego auta możecie sprawdzić na serwisach typu erWin - 8e za 1h. Pomoże wam to w ocenie czy faktycznie coś jest źle z jakaś rzeczą i być może jest już na to TPI a zaoszczędzicie głównie serwis kupę czasu na sprawdzaniu i dochodzeniu jaka rzecz stwarza problem.