We Connect

AdamBeg
Member
Posty: 150
Rejestracja: 05.11.2018, 20:24

We Connect

Post autor: AdamBeg » 12.10.2019, 00:40

Hej, Arteona mam od 19 września, czyli niespełna miesiąc a już 4 razy na kilka dni przestała działać usługa We Connect. Czy tylko ja posiadam taki problem? Albo globusik nie jest aktywny w samochodzie, albo nie mogę się zalogować w samochodzie na swoje konto, podobny problem mam w aplikacji na telefonie.

Co ciekawe te 4 usterki wystąpiły, gdy zatrzymałem się w Poznaniu jak wracałem do domu (Piła)

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: We Connect

Post autor: Blazio1946 » 12.10.2019, 08:55

Arteon R-line 190 TSI

ODPOWIEDZ