We connect
-
- Junior Member
- Posty: 34
- Rejestracja: 20.09.2019, 21:48
Re: We connect
W opisie usług jest napisane tak:
Potwierdzenie tożsamości może nastąpić na dwa sposoby:
—Osobiście u Partnera Volkswagen.
—W formie czatu wideo w połączeniu z dokumentami tożsamości w aplikacji Volkswagen We Connect. Na koncie użytkownika w sekcji kownika UstawieniaKonto użyt-Informacje osobiste mogą znajdować się linki z informacjami dotyczącymi wykonania procedury Volkswagen Ident.
4. W aplikacji We Connect w części „Właściwości samochodu“ wybierz identyfikację. 5. Uruchom chat wideo. —Doradca klienta przeprowadzi Cię przez proces weryfikacji. 6. Po zakończeniu procedury Volkswagen Ident należy zalogować się ponownie w portalu internetowym, aby zaktualizować wszystkie dane.
Czyli wychodzi na to że wystarczy w salonie dać znać że chce się zweryfikować i oni to zrobią bez tego czatu.
Potwierdzenie tożsamości może nastąpić na dwa sposoby:
—Osobiście u Partnera Volkswagen.
—W formie czatu wideo w połączeniu z dokumentami tożsamości w aplikacji Volkswagen We Connect. Na koncie użytkownika w sekcji kownika UstawieniaKonto użyt-Informacje osobiste mogą znajdować się linki z informacjami dotyczącymi wykonania procedury Volkswagen Ident.
4. W aplikacji We Connect w części „Właściwości samochodu“ wybierz identyfikację. 5. Uruchom chat wideo. —Doradca klienta przeprowadzi Cię przez proces weryfikacji. 6. Po zakończeniu procedury Volkswagen Ident należy zalogować się ponownie w portalu internetowym, aby zaktualizować wszystkie dane.
Czyli wychodzi na to że wystarczy w salonie dać znać że chce się zweryfikować i oni to zrobią bez tego czatu.
Re: We connect
Uruchomione poziom angielskiego "kali ma" działa. Jedyną usługę jaką uzyskałem dodatkowo to zamykanie i otwieranie Artka. Jest tylko małe ale po otwarciu i zamknięciu przez apkę nie składają sie lusterka.
Arteon R-line 2,0 TDI 150KM
-
- Junior Member
- Posty: 35
- Rejestracja: 30.06.2020, 11:54
Re: We connect
Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
Re: We connect
Masz WiFi uruchomione lub internet z telefonu?kakadzamba pisze: ↑23.08.2020, 13:53Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
-
- Junior Member
- Posty: 35
- Rejestracja: 30.06.2020, 11:54
Re: We connect
Hej, jest uruchomione. Dziś może z tel żony włączę i sprawdzę. Może mój tel jest problemem.AdamBeg pisze: ↑23.08.2020, 23:38Masz WiFi uruchomione lub internet z telefonu?kakadzamba pisze: ↑23.08.2020, 13:53Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
Re: We connect
Znany problem z WeConnect w powypadkowych autach. Komp musiał zużyć cały pakiet danych na automatyczne połączenie z numerem SOS jak przydzwonił.kakadzamba pisze: ↑23.08.2020, 13:53Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
-
- Junior Member
- Posty: 35
- Rejestracja: 30.06.2020, 11:54
Re: We connect
Wydaje mi się, że problem jest gdzie indziej, bo przez hotspot mobilny też nie idzie, a internetu mam aż nadtoalcalu pisze: ↑24.08.2020, 09:52Znany problem z WeConnect w powypadkowych autach. Komp musiał zużyć cały pakiet danych na automatyczne połączenie z numerem SOS jak przydzwonił.kakadzamba pisze: ↑23.08.2020, 13:53Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
-
- Junior Member
- Posty: 35
- Rejestracja: 30.06.2020, 11:54
Re: We connect
Generalnie w aplikacji mam taką informację, więc może muszę czekać na weryfikację jakąś?