We connect

alcalu
Senior Member
Posty: 255
Rejestracja: 18.06.2018, 19:34

Re: We connect

Post autor: alcalu » 24.08.2020, 10:06

kakadzamba pisze:
24.08.2020, 10:00
Generalnie w aplikacji mam taką informację, więc może muszę czekać na weryfikację jakąś?
Wygląda mi na to, że pewnie pomylili się przy wydawaniu samochodu i wydali nie tę sztukę i teraz szukają w papierach.

kakadzamba
Junior Member
Posty: 35
Rejestracja: 30.06.2020, 11:54

Re: We connect

Post autor: kakadzamba » 24.08.2020, 10:16

alcalu pisze:
24.08.2020, 10:06
kakadzamba pisze:
24.08.2020, 10:00
Generalnie w aplikacji mam taką informację, więc może muszę czekać na weryfikację jakąś?
Wygląda mi na to, że pewnie pomylili się przy wydawaniu samochodu i wydali nie tę sztukę i teraz szukają w papierach.
EDIT: jednak pomyliłem użytkowników ;) cóż, VIN się zgadza, konfiguracja się zgadza, więc auto prawidłowe.

Noetra
Senior Member
Posty: 298
Rejestracja: 09.10.2018, 10:00

Re: We connect

Post autor: Noetra » 24.08.2020, 14:32

alcalu pisze:
24.08.2020, 09:52
kakadzamba pisze:
23.08.2020, 13:53
Panowie, ja mam natomiast problem zeby zostać użytkownikiem głównym. Założyłem konto w we connect, wprowadziłem VIN, samochód dodany, loguje się na samochodzie, następnie klikam zostań użytkownikiem głównym, i albo przez 15 min widoczny jest komunikat "pobieranie", albo "nie można pobrać danych. Proszę spróbować później". Samochód na zewnątrz, 2 kluczyki w środku. Może coś robię w złej kolejności?
Znany problem z WeConnect w powypadkowych autach. Komp musiał zużyć cały pakiet danych na automatyczne połączenie z numerem SOS jak przydzwonił.
😂

kakadzamba
Junior Member
Posty: 35
Rejestracja: 30.06.2020, 11:54

Re: We connect

Post autor: kakadzamba » 24.08.2020, 15:33

Problemem okazał się mój tel - przy telefonie żony wszystko poszło :) weryfikacja ID poszła sprawnie.

Dago
Junior Member
Posty: 6
Rejestracja: 02.08.2020, 19:57

Re: We connect

Post autor: Dago » 31.08.2020, 00:29

Dlaczego w aplikacji jest info "dblokowany" a sam samochód na gruncie jest zamknięty.
Arteon R-Line 2.0 TSI

alcalu
Senior Member
Posty: 255
Rejestracja: 18.06.2018, 19:34

Re: We connect

Post autor: alcalu » 31.08.2020, 09:25

Dago pisze:
31.08.2020, 00:29
Dlaczego w aplikacji jest info "dblokowany" a sam samochód na gruncie jest zamknięty.
Musisz zaczekać i odświeżyć status w aplikacji, ogólnie to działa z takim opóźnieniem.

yaaber
Member
Posty: 115
Rejestracja: 29.05.2018, 14:36
Lokalizacja: Lublin

Re: We connect

Post autor: yaaber » 01.09.2020, 13:08

alcalu pisze:
31.08.2020, 09:25
Dago pisze:
31.08.2020, 00:29
Dlaczego w aplikacji jest info "dblokowany" a sam samochód na gruncie jest zamknięty.
Musisz zaczekać i odświeżyć status w aplikacji, ogólnie to działa z takim opóźnieniem.
Dodam że czasem wystarczy przeciągnąć ekran w dół krótko i wczytać ostatni stan a czasem trzymaj 3s aż potwierdzi aplikacja, że połączy się z samochodem i zrobi zupełnie nową aktualizacje stanu.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM 2018

Dago
Junior Member
Posty: 6
Rejestracja: 02.08.2020, 19:57

Re: We connect

Post autor: Dago » 02.09.2020, 07:02

Dziękuję, trzeba przeciągnąć i trzymać te 3 sekundy, samo odświeżenie nie pomogło. Pozdrawiam 😉
Arteon R-Line 2.0 TSI

Pietax
Junior Member
Posty: 30
Rejestracja: 26.01.2020, 23:55
Lokalizacja: Lublin

Re: We connect

Post autor: Pietax » 04.09.2020, 00:46

Nie rozumiem do końca jak działa We connect może mi wyjaśnicie.

Żona bierze auto czasami na zakupy. Nie ma podłączonego swojego telefonu i też nie udostępnia internetu do auta.

W we connect w danych podróży widzę o której wyjechała ile spaliła i tak samo widzę o której wracała do domu.

Nie jeździłem od tego momentu VW wiec nie mogło mi automatycznie wczytać informacji.

Czy to możliwe, że mimo iż nie mam wykupionych danych internetu w Cubic Telecom to VW wykorzystuje właśnie tą drogę do wysyłania danych do we connect?

Salvatore
Senior Member
Posty: 472
Rejestracja: 05.11.2017, 01:08

Re: We connect

Post autor: Salvatore » 04.09.2020, 09:40

W aucie jest aktywna karta SIM (a dokładniej eSIM) która jest używana do CarNet Security & Service: https://www.volkswagen.pl/pl/connected- ... rvice.html.

ODPOWIEDZ