2020 Facelifting i Shooting Brake

Art e on
Posting Freak
Posty: 877
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Art e on » 06.09.2020, 22:35

coulignon pisze:
06.09.2020, 21:24
fotele już mam , Eldar pod koniec września poprawi to niedopatrzenie fabryki.
Jak erka to panel klimy szukaj z wentylacja foteli i modul do sterowania wentylacja foteli - inaczej nie ruszy. Eldar wie o co kaman, bo u mnie z tym walczylismy.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce :D

Vetinari
Member
Posty: 154
Rejestracja: 21.09.2020, 21:41

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Vetinari » 21.09.2020, 21:44

Dealerzy w Belgii już najwyraźniej dostają demówki:
https://www.facebook.com/GarageMazzoni/ ... 0520893595
120041678_328309901584120_3069936799167603395_n.jpg
119882361_1178674652509137_5751793847650512736_n.jpg
119970281_340284103974321_6665584053594946348_n.jpg
119800703_795345407887886_1745079205060401467_n.jpg

Awatar użytkownika
puchacz
Junior Member
Posty: 25
Rejestracja: 03.07.2020, 10:24

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: puchacz » 22.09.2020, 10:34

Szkoda, że wywalili zegarek analogowy z deski, fajny detal. Kierownica R-Line też in minus jak dla mnie - jest chyba mniej spłaszczona od dołu. Pytanie jak w rękach leży i jakie robi wrażenie na żywo, bo wygląda na bardziej mięsistą niż poprzednia.

Art e on
Posting Freak
Posty: 877
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Art e on » 22.09.2020, 17:53

Jak dla mnie (podkreslam dla mnie) sa 2 plusy liftingu: lampy tyl i nowy ksztalt/nawiewy deski rozdzielczej. Reszta na minus (aid, ledowy pasek na froncie z dzialu agrotunung, kierownica i szczyt szczytow - chinski panel klimatyzacji 🤢🤮).
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce :D

Lazi
Senior Member
Posty: 462
Rejestracja: 13.08.2017, 22:37

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Lazi » 23.09.2020, 01:06

Art e on pisze:
22.09.2020, 17:53
szczyt szczytow - chinski panel klimatyzacji 🤢🤮).
Właśnie chciałem to napisać. Mamy chyba do czynienia z precedensem kiedy to producent czerpie inspirację ze swoich podróbek/ulepszeń z Aliexpress 😁
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)

Yan
Member
Posty: 125
Rejestracja: 20.07.2020, 12:41

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Yan » 23.09.2020, 09:05

Art e on pisze:
22.09.2020, 17:53
Reszta na minus (aid, ledowy pasek na froncie z dzialu agrotunung, kierownica i szczyt szczytow - chinski panel klimatyzacji 🤢🤮).
Czym AID w polifcie różni się od tego, który jest aktualnie?

Vetinari
Member
Posty: 154
Rejestracja: 21.09.2020, 21:41

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Vetinari » 23.09.2020, 12:11

Yan pisze:
23.09.2020, 09:05
Art e on pisze:
22.09.2020, 17:53
Reszta na minus (aid, ledowy pasek na froncie z dzialu agrotunung, kierownica i szczyt szczytow - chinski panel klimatyzacji 🤢🤮).
Czym AID w polifcie różni się od tego, który jest aktualnie?
Chyba niczym? Pewnie ma nowszy soft tylko.

kawa
Junior Member
Posty: 38
Rejestracja: 05.06.2018, 14:20

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: kawa » 23.09.2020, 12:17

W stosunku do samochodów z roku 2018 różni się. Od roku 2019 wprowadzono nowy AID (wg mnie gorszy od poprzedniego), taki sam jak np. w Tiguanie.
R-Line 2.0 TDI 190 KM DSG7 - Pure White

Art e on
Posting Freak
Posty: 877
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Art e on » 23.09.2020, 12:19

Aid ma te lipne paski z poziomem paliwa i czyms jeszcze po prawej czy lewej (wiem, wiem juz od 2019 bodajze). Slabo to wyglada w porowaniu z 2018 gdzie jest ekran na calosci.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce :D

Awatar użytkownika
Osfald
Senior Member
Posty: 581
Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Osfald » 23.09.2020, 12:39

AID od 2019 wygląda inaczej. Jego funkcjonalność jest bogatsza ale wygląd był krytykowany za te fizyczne wskaźniki (linijki ledowe) po bokach. Faktycznie obie wersje mają części będące fizycznymi wskaźnikami, a nie wyświetlanymi choć ładniej zaaranżowanymi w starszej wersji (szerszy ekran, wskaźniki fizyczne po środku na górze). Kwestia gustu. Poza tym w wersji nowszej nie ma obecnie możliwości kodowania, tak szerokiego jak w starszej wersji i to uważam za główną wadę.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem :D

ODPOWIEDZ