Jak erka to panel klimy szukaj z wentylacja foteli i modul do sterowania wentylacja foteli - inaczej nie ruszy. Eldar wie o co kaman, bo u mnie z tym walczylismy.
2020 Facelifting i Shooting Brake
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
Dealerzy w Belgii już najwyraźniej dostają demówki:
https://www.facebook.com/GarageMazzoni/ ... 0520893595
https://www.facebook.com/GarageMazzoni/ ... 0520893595
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
Szkoda, że wywalili zegarek analogowy z deski, fajny detal. Kierownica R-Line też in minus jak dla mnie - jest chyba mniej spłaszczona od dołu. Pytanie jak w rękach leży i jakie robi wrażenie na żywo, bo wygląda na bardziej mięsistą niż poprzednia.
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
Jak dla mnie (podkreslam dla mnie) sa 2 plusy liftingu: lampy tyl i nowy ksztalt/nawiewy deski rozdzielczej. Reszta na minus (aid, ledowy pasek na froncie z dzialu agrotunung, kierownica i szczyt szczytow - chinski panel klimatyzacji ).
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
Właśnie chciałem to napisać. Mamy chyba do czynienia z precedensem kiedy to producent czerpie inspirację ze swoich podróbek/ulepszeń z Aliexpress
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
W stosunku do samochodów z roku 2018 różni się. Od roku 2019 wprowadzono nowy AID (wg mnie gorszy od poprzedniego), taki sam jak np. w Tiguanie.
R-Line 2.0 TDI 190 KM DSG7 - Pure White
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
Aid ma te lipne paski z poziomem paliwa i czyms jeszcze po prawej czy lewej (wiem, wiem juz od 2019 bodajze). Slabo to wyglada w porowaniu z 2018 gdzie jest ekran na calosci.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake
AID od 2019 wygląda inaczej. Jego funkcjonalność jest bogatsza ale wygląd był krytykowany za te fizyczne wskaźniki (linijki ledowe) po bokach. Faktycznie obie wersje mają części będące fizycznymi wskaźnikami, a nie wyświetlanymi choć ładniej zaaranżowanymi w starszej wersji (szerszy ekran, wskaźniki fizyczne po środku na górze). Kwestia gustu. Poza tym w wersji nowszej nie ma obecnie możliwości kodowania, tak szerokiego jak w starszej wersji i to uważam za główną wadę.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem